Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2017

Λοιπόν συμπολίτη μας, αυτό είναι αντικοινωνική συμπεριφορά. Είσαι εν δυνάμει φονιάς.



Αγαπητέ συμπολίτη. 

Δεν ξέρω ποιος είσαι, ούτε και με νοιάζει. Μπορεί να ΄σαι καλός. Έντιμος, εργατικός κτλ. 

Αδιάφορο. 

Μήνες τώρα παρκάρεις το Ι.Χ σου πάνω στο πεζοδρόμιο. Μέσα στο ιδιόκτητο πάρκινγκ σου έχεις κάτι σκεπασμένο με μουσαμά. Κολλητά η καγκελόπορτα, κι απέξω το όχημα της φωτογραφίας. Πιάνει όλο το πεζοδρόμιο. 


Αυτό είναι αντικοινωνική συμπεριφορά. 

Μετέτρεψες δημόσιο χώρο σε ιδιωτικό. Δικό σου. Τσιφλίκι σου. Αδιαφορείς για τους άλλους. Τους γράφεις εκεί που δεν πιάνει μελάνη. Κατά συρροή και κατ’ εξακολούθηση. 

Αυτό είναι αντικοινωνική συμπεριφορά. 

Βεβαίως, βρήκες και τα κάνεις. Το γ@μημένο ελληνικό κράτος και η γ@μημένη τοπική αυτοδιοίκηση σού το επιτρέπουν. Εγώ περνάω αραιά και που από κει αλλά πάντα η ίδια εικόνα. Το αμάξι σου στην ίδια θέση. Η αστυνομία και η δημοτική αστυνομία δεν μπορεί να μην πέρασαν ποτέ. Πέρασαν. Σίγουρα πέρασαν. Απλώς και αυτοί γράφουν τον πολίτη εκεί που δεν πιάνει μελάνη. 

Εξίσου βεβαίως, δεν είσαι ο μόνος. Οι γράφοντες τους συνανθρώπους τους εκεί που δεν πιάνει μελάνη είναι πλέον αμέτρητοι. Αφού μπορούν, τα κάνουν. Αφού καμία συνέπεια δεν θα έχουν, τα κάνουν. 

Αυτά όμως, η αδιαφορία δηλαδή των «αρχών» και η ασυδοσία των νεοελλήνων δεν αποτελούν ελαφρυντικά. 

Είσαι εν δυνάμει φονιάς. 

Το ότι δεν σκότωσες ακόμη κανέναν είναι αποτέλεσμα τύχης. Ρίξε μια ματιά στη δεύτερη φωτογραφία. 



5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου Αριστείδη!

Έχω μια ιδέα σχετικά... να σου πω;

...Είναι δοκιμασμένο.

Αυτοκόλλητα στο παρμπρίζ.

...Του τύπου "ΕΙΜΑΙ ΦΑΣΙΣΤΑΣ ! ! ! ΤΙ ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ;"

Μια φορά αρκεί. Δεύτερη δε θα υπάρξει.


...Γιά πες μου όμως σε παρακαλώ. Τί παίζει με το Άρδην;

Ενημέρωσε μας. Αξίζει; Αξίζουνε της προσοχής;

Δεν είναι καιρός για διχόνοιες.

Πρέπει να ενωθούμε.

...εκτός και αν ισχύει το "Να χεις το φίλο από κοντά και τον εχθρό από ακόμα πιο κοντά";

Γιατί δε μιλάς; Όπως και να χει, εσύ θα ξέρεις, ...τα σέβη μου.


Αριστείδης είπε...

Δεν μιλάω γιατί είμαι πολύ άσχημα (πάρα πολλά οικογενειακά προβλήματα και ακόμα χειρότερα υγείας). Βρίσκομαι σε παρατεταμένη νευρική κρίση. Σιωπώντας έχω τουλάχιστον την ελπίδα ότι δεν θα μαλώσω με άλλους (έχω κόψει και την καλημέρα σε πολλούς και είναι βέβαιο ότι αν συνεχίσω έτσι θα μείνω μόνος μου). Στο Άρδην μιλάνε απλά ελληνικά και συστήνω να επισκεφθούν όλοι τα γραφεία. Μόνο δια ζώσης μπορείς να κρίνεις. Έχω μερικές ενστάσεις αλλά τις κρατώ για τον εαυτό μου. Θα επανέλθω όταν μου το επιτρέψει η ψυχική μου ισορροπία

Ανώνυμος είπε...

Είμαστε όλοι αδέρφια.
Να μη το ξεχνάς αυτό.
Αν μπορούμε να βοηθήσουμε ενημέρωσέ με.
Η υγεία είναι το σημαντικότερο αγαθό και δυστυχώς οι περισσότεροι από εμάς, μόνο όταν τη χάνουμε την εκτιμούμε.
Θα ευχηθώ να σαι γερός μ' όλες μου τις δυνάμεις.
Και για σένα και για την οικογένειά σου.
Να χεις πίστη !
Και να ξέρεις. Σε χρειαζόμαστε!
Ανθρώπους σαν και σένα τους θέλουμε πάντα κοντά μας!

Να είσαι καλά, ψυχή και σώματι. Αμήν.

Αν θεωρείς ενοχλητική τη σχετική ανάρτηση, με ένα νεύμα σου την εξαϋλώνω.

Αριστείδης είπε...

Ευχαριστώ για ευχές. Την ανάρτηση να την αφήσεις ήσυχη. Είναι φανερό ότι δεν στρέφεται εναντίον μου, αλλά είναι αποτέλεσμα των ανησυχιών σου.

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα φιλοι,Αριστειδη,και Γιωργο..
Για μενα τα πραγματα ειναι πιο "απλα"!Απλα ξεκαθαρα,και σε "σειρα"!
Δεν μπορω να "κατανοησω" ,το πως μπορει να "πιστευουμε"?!!? και να χανουμε χρονο σε ασχετους,που ισως "κατι" να θελουν να μας "πουν",ενω γνωριζουμε πως ΕΝΑΣ τα εχει "πει" ολα! Δεν μπορω να πιστεψω λοιπον -για να το απλουστευσω-πως μπορω να παω στην αγορα,με στοχο να παρω το καλλυτερο,το τελειο,και στην διαδρομη να "ακουσω" απο καποιον παγκο,εναν "πραματευτη" να πουλαει την πραματεια του,και να κανω σταση,ακομα και για λιγο. Σαφως και κατι θα πουλαει,ομως εγω,εσυ Γιωργο,και εσυ Αριστειδη,που εχουμε την "τυχη" ,και την "αισθητικη" να ξεχωρισουμε το καλλυτερο,πως μπορει να σταματησουμε σε εναν "παγκο"?δεν εχουμε ξεκινησει για το καλλυτερο? Δεν γνωριζουμε τι ζηταμε?
Θα γινω παλι πολυ "κακος" ανθρωπος! Δεν χωρανε ,σε αυτην την μαχη,τετοιες "μεγαλοψυχιες",δεν υπαρχουν "τρυπες",ουτε "φωνες",ουτε καθρεφτακια πια, και χαντρες! Εμεις σαν "ωριμοι" πλεον και αποφασισμενοι,προχωραμε για την καλλυτερη ΕΠΙΛΟΓΗ.
... το σχολιο μου,Αφορα το "Κινημα μπουρδην"-δεν αρκουμαι πλεον στο "ναχαμε να λεγαμε" ,χ@@ω ψηλα και αγναντευω,Γιατι? Γιατι ..
Ξαναδιαβαστε τον ΥΔΡΟΧΟΟ! Μετα απο αυτον ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΗΜΙΜΕΤΡΑ..
ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΛΑ ΤΟ "ΧΑΟΣ"..
ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΑΙΑΝΟΥ ΠΟΥ ΟΡΙΣΕ "ΚΟΣΜΟ"..
με συγχωρειτε για την "εισβολη",και την "επιθεση",πες τε πως δεν "αφορα" το προσωπο σας!Ομως εγω ημουν συγκεκριμενη,αλλα εσεις "πειτε" οτι θελετε.
Και ακομα κατι! Δεν υπαρχουν ανησυχιες για τους ΥΔΡΟΧΟΙΣΤΕΣ! Υπαρχει μονο η σιγουρια ,της νικης,γιατι υπαρχει η γνωση,γιατι υπαρχει Η ΘΕΩΡΙΑ ,που δειχνει στον ανθρωπο,πως τιποτα δεν εχει να φοβαται,αρα τιποτα για να ανησυχει.
Γνωριζει ο υδροχοιστης πως κανεις δεν εχει την ΓΝΩΣΗ για να ανατρεψει την κατασταση,παρα μονο ενας! Για καθε "νεο" επιδοξο "μνηστηρα" ξερει πως εχει μονο "κινητρα",και προθεση πονηρη! να καθηστερησει,και να "τραβηξει" ασχετους ,παραπλανοντας,"δειχνοντας" παλι ψεματα,απομακρυνοντας απο την ΑΛΗΘΕΙΑ.
Αυτα τα "λιγα" απο εμενα,που ναι μεν κοιταμε στην ιδια,πλευρα,αλλα καποιοι "λοξοκοιτανε",λιγο παρα περα,η για να το πω καλλυτερα,"χαζευουν" σε αλλες "γωνιες"..δειχνοντας πως μαλλον δεν ειναι και τοσο "σιγουροι" πως ξερουν τι περιμενουν να "πιασουν" στα χερια τους..
Αυτη η μαχη,ειναι "μοναχικη",εσωτερικη,πνευματικη,για να γινει νικη ολοκληρωτικη συλλογικη,για να ειναι νικη ακομα και για οσους δεν εχουν την τυχη να "μπουν',σε αυτη την διαδικασια,θα ειναι και για αυτους μια ΝΙΚΗ,γιατι? γιατι θα την δωσει ο "θεος",που εχει ανιδιοτελεια,αγαπη για τον ανθρωπο,ανεξαρτητα εαν αυτος εχει αγνοια.Ακομα και για την αγνοια του θα τον ανταμειψη,γιατι δεν ειναι ο ιδιος υπευθυνος για αυτην ..
Με την ΘΕΩΡΙΑ του ΥΔΡΟΧΟΟΥ,δεν υπαρχουν "εκλεκτοι",αλλα "ξεχωριζουν" οι πονηροι,και τους κανουν "περα"..
Δεν γινεται να μην "πιστευω" εγω,λοιπον στον "βουδα"και στις "θρησκειες" αλλα να "κολλαω" στην "πορτα μου",φυλαδιο για τον "βουδα"..Δεν μπορει να υποστηριζω πως η "διαφιμηση"¨κανει ζημια και να κολλαω και ενα διαφημιστικο..

.......Ανεξάρτητη ...μα συνάμα «εξαρτημένη» αναγνώστρια του Παναγιώτη Τραϊανού.

Ανυπότακτη ...μα συνάμα «υποταγμένη» στις αρχές τους Ε.Α.Μ. και του Ε.Α.Μ. Β’.

Ανένταχτη ...μα συνάμα «συντεταγμένη» στις οικουμενικές αρχές του Ελληνισμού και του ΥΔΡΟΧΟΟΥ.
...και μονον εκει,γιατι πλεον δεν υπαρχουν ημημετρα..δεν υπαρχει κανεις δεξια αριστερα,παρα μονον η ΚΟΡΥΦΗ ΤΟΥ "ΚΟΣΜΟΥ" ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΠΗΡΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΟΡΙΣΕ.
ελενη