Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

Να ζωντανέψουμε τους μύθους. Να πραγματοποιήσουμε τα όνειρα. Να επαληθεύσουμε τις προφητείες.



Λυσσάξατε, κακό χρόνο να ΄χετε.

Δεν υπήρξε, λέτε, κρυφό σχολειό. Ούτε επανάσταση του ‘21. Απλώς αγράμματοι κατσαπλιάδες χάλασαν τον επίγειο παράδεισο του Σουλτάνου. Και δεν είμαστε Έλληνες, αλλά απόγονοι βαρβάρων που κατέλαβαν την Ελλάδα.

Κι άλλα πολλά.

Δεν το είπε ο Ισοκράτης αυτό περί αυτοκαταστροφής της δημοκρατίας. Ούτε ο Κίσσιντζερ δήλωσε ποτέ ότι πρέπει να πληγούν οι Έλληνες μέσω αποδόμησης της Ιστορίας τους. Ούτε ο κανακάρης τής Μάργκαρετ ξεστόμισε ότι ανταλλάσσει στρέμματα ελληνικής γης με ήσυχο ύπνο.

Ξέρετε κάτι ρε μαϊμούδες;

Έτσι είναι, αν έτσι νομίζετε.

Η ψευτοαυθεντία σας όμως αγνοεί τη Λογική. Το ότι κάτι δεν υπήρξε, δεν αρκεί για να αποκλείσει ότι θα υπάρξει στο μέλλον. Το ότι κάτι δεν ειπώθηκε δεν σημαίνει ότι δεν θα μπορούσε να έχει ειπωθεί.

Θα φροντίσουμε, που λέτε, εμείς.

Να ζωντανέψουμε τους μύθους. Να πραγματοποιήσουμε τα όνειρα. Να επαληθεύσουμε τις προφητείες.

Πώς είπατε; Μύθος το Κρυφό Σχολειό; Καιρός λοιπόν να το κάνουμε εμείς πραγματικότητα. Έτσι κι αλλιώς τα σχολειά μας καταντήσανε σημεία πώλησης ναρκωτικών, άντρα αλλοδαπών συμμοριτών και κέντρα νεοταξικής προπαγάνδας. Όταν ο κάθε τσόγλανος τα καταλαμβάνει επειδή δεν του αρέσει η φάτσα του καθηγητή του ή ο κάθε συνδικαλιστάκος τα κλείνει για να συμμετέχει σε αντιρατσιστικό συλλαλητήριο, έχουμε υποχρέωση να διδάξουμε εμείς τα παιδιά μας, έστω και κρυφά.

Άξεστοι φονιάδες οι ήρωες του ’21; Σύντομα λοιπόν θα δείτε επανάσταση από επιστήμονες και οικογενειάρχες. Άνεργους και καταχρεωμένους. Κι αν δεν υπάρχουν καριοφίλια και γιαταγάνια, υπάρχουν πέτρες. Άφθονες στη φύση και δωρεάν.

Δεν είμαστε Έλληνες; Και γιατί τραβάτε τέτοιο ζόρι; Ευκαιρία να γίνουμε τώρα. Να διδαχθούμε από τους αρχαίους σοφούς και να μάθουμε να πολεμάμε σαν τους αρχαίους μαχητές.

Δεν το είπε ο Ισοκράτης; Καλύτερα! Η διατύπωση της παραγράφου είναι άριστη και η αλήθεια της μεγάλη. Όποιος την διέδωσε είναι εφάμιλλος του Ισοκράτη. Έχουμε έναν σύγχρονο Ισοκράτη ανάμεσά μας!

Δεν το δήλωσε ο Κίσσιντζερ; Ε και; Τα κρίματα αυτού του τέρατος είναι τόσα πολλά και όλα προς την ίδια κατεύθυνση. Εναντίον μας. Έτσι κι αλλιώς πρέπει να του ζητήσουμε τα ρέστα. Κι αν δεν γίνεται πια να λογοδοτήσει ο ίδιος, θα λογοδοτήσουν οι συνεχιστές του (κοιτάξτε στον καθρέφτη σας).

Δεν το ξεστόμισε ο δόλιος βλαξ; Το εννόησε όμως. Κι αν δεν το εννόησε, το σκέφτηκε. Κι αν δεν το σκέφτηκε, θα μπορούσε να το έχει σκεφτεί. He’s got his mind set on this. If you really want to serve him, stop trying to prove him innocent. Rent him a helicopter instead.

Δια ταύτα… Βουλώστε το όσο προλαβαίνετε…


Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

Όταν τρέχει αίμα, να βγάζετε το σκασμό.



Οι γνωστοί τυχάρπαστοι ξαναχτύπησαν.

Λέω για Κανάκηδες, Πιτσιρίκους και λοιπούς εξυπνάκηδες της πιάτσας των καναλαρχών.

Δεν περίμενα βέβαια να συγκλονιστούν από το βίαιο θάνατο των αστυνομικών που έπεσαν στο καθήκον. Δεν ξέρουν από καθήκον. Ξέρουν μόνο από καθίκια.

Ούτε θα γούσταρα να χύνουν κροκοδείλια δάκρυα, όπως αυτά των πολιτικάντηδων που σκόπιμα γεμίσανε την Ελλάδα αποβράσματα (επαναλαμβάνω ΣΚΟΠΙΜΑ) και τώρα καμώνονται πως λυπούνται.

Περίμενα όμως να το βουλώσουν.

Αμ δε! Ακάθεκτοι! Ξιφουλκήσανε κιόλας! Μας είπανε ότι οι μακαρίτες αστυνομικοί δεν μπορεί να συγκρίνονται με τους άλλους μακαρίτες, διότι η δουλειά τους ήτανε, και η δουλειά αυτή έχει ρίσκα, και μόνοι τους την επιλέξανε!

Ακούστε λοιπόν λεβέντες μου και καραμπουζουκλήδες, ακούστε δερβισόπαιδα των πολλών χιλιάδων ευρώ μηνιαίως, ακούστε γλείφτες του Κυριακού και του Αλαφούζου.

Κανένας δεν «επιλέγει» τέτοιες δουλειές.

Κανείς δεν «επιλέγει» να τρώει σφαίρες για ένα ξεροκόμματο. Όσοι μπαίνουν στην αστυνομία, εδώ και πολλά χρόνια, το κάνουν για να φάνε ψωμάκι. ΛΙΓΟ ψωμάκι. Και τίμιο. Αν μπορούσαν να επιλέξουν, θα περιδιαβαίνανε τα μίντια σαν και του λόγου σας, θα λέγανε τις μαλακίες που λέτε και θα κερδίζανε ένα σκασμό λεφτά σαν κι εσάς.

Το ίδιο ισχύει για κάθε εργαζόμενο τέτοιου είδους.

Μάθετε λοιπόν εξυπνάκηδες, ότι καμιά κοπέλα δεν «επιλέγει» να τρώει σκατά δουλεύοντας ως νυχτερινή νοσοκόμα. Για να επιβιώσει το κάνει. Να πληρώσει νοίκι-χρέη. Αν μπορούσε να επιλέξει, θα γινότανε ξέκωλο σαν κι αυτά που μας μοστράρουνε επί 24ωρο τα αφεντικά σας στα βοθροκάναλά τους και θα χεζόταν η ίδια (στο χρήμα).

Μάθετε ξερόλες μου, ότι κανένα παλικάρι δεν «επιλέγει» να τρώει σκουπίδια εργαζόμενο ως οδοκαθαριστής. Για να μη γίνει κηφήνας το κάνει. Για να μην τρώει από τα έτοιμα. Αν μπορούσε να επιλέξει, θα γινότανε σαν κι εσάς. Θα σέρβιρε σκουπίδια και θα τα οικονομούσε χοντρά.

Αφήστε λοιπόν, διάσημοι εσείς κωλόφαρδοι, τις παπαριές περί επιλογών και τις υπόλοιπες βαθυστόχαστες αναλύσεις σας.

Και προπαντός όταν τρέχει αίμα, να βγάζετε το σκασμό.

Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

Η ιεραρχία του προοδευτικού.



Η πολιτική ορθότης ομού μετά της προόδου, δηλαδή η νέα τάξη πραγμάτων, δηλαδή η παγκοσμιοποίηση, δηλαδή όπως θέλετε πείτε το, έχει συγκεκριμένο κώδικα, συγκεκριμένο πρωτόκολλο, συγκεκριμένη ιεραρχία. Κάτι σαν σαβουάρ-βιβρ ρε παιδί μου, σαν κανόνα συμπεριφοράς, σαν αλγόριθμο αντιμετώπισης προβλημάτων.

Σε κάθε περίπτωση διαφωνίας, διένεξης ή εγκλήματος, για να αποδοθεί το «δίκαιο», εφαρμόζεται η εξής ιεράρχηση:

Κατάσταση νομιμότητας > Σεξουαλικός προσανατολισμός > Θρησκεία > Κατάσταση ιθαγένειας > Χρώμα δέρματος > Φύλο. (το σύμβολο «>» σημαίνει ισχυρότερος).

Επιμέρους ιεράρχηση:
1) Κατάσταση νομιμότητας: παράνομος > νόμιμος.
2) Σεξουαλικός προσανατολισμός: ομοφυλόφιλος > αμφιφυλόφιλος > ετεροφυλόφιλος
3) Θρησκεία: Ισλάμ > Λοιπές θρησκείες > Χριστιανισμός
4) Κατάσταση ιθαγένειας: Μετανάστης > Γηγενής
5) Χρώμα δέρματος: Μαύρο > Άλλα > Λευκό
6) Φύλο: Άνδρας > Γυναίκα

Όταν συνυπάρχουν περισσότερες από μία ιδιότητες, λαμβάνεται υπόψιν η ισχυρότερη και φυσικά ισχύει το δίκαιο του ισχυροτέρου.

Δίνω παραδείγματα προς κατανόηση:

Μετανάστρια (μαθήτρια) καταγγέλλει βιασμό από Έλληνες (μαθητές). Οι τελευταίοι διαπομπεύονται, η χώρα συνταράζεται κι ας λέει ο ιατροδικαστής ότι δεν υπήρξε βιασμός.

Ελληνίδα βιάζεται και δολοφονείται από αλλοδαπούς (νόμιμους-παράνομους δεν έχει σημασία, η ιδιότητα υπ’ αριθ. 4 είναι ανώτερη της υπ’ αριθ. 6 ούτως ή άλλως). Κανείς δεν ασχολείται.

Παράνομος μετανάστης με λάμα απειλεί Έλληνα. Κερδίζει άσυλο.

Μετανάστης σφάζει γκέι Έλληνα. Κερδίζει κάθειρξη.

Προσβολή του Κορανίου (ΑΝ ήταν προσβολή και ΑΝ ήταν Κοράνιο) προκαλεί σάλο και ταραχές. Βεβήλωση ορθόδοξων εκκλησιών αποσιωπείται.

Νόμιμοι ένοπλοι (αστυνομικοί) σκοτώνουν άσχετο άτομο σε ανταλλαγή πυρών κατά τη διάρκεια ληστείας. Οι «κοινωνικώς ευαίσθητοι» συγκλονίζονται. Παράνομοι ένοπλοι (αντάρτες πόλεων) διαμελίζουν άσχετο άτομο με βόμβα, μια ήσυχη νύχτα. Οι «κοινωνικώς ευαίσθητοι» δεν είδαν-δεν άκουσαν.

Μαύρος ηθοποιός αποκαλεί ομοφυλόφιλο συμπρωταγωνιστή του «αδελφή». Απολύεται (συνέβη σε εμετική σαπουνόπερα της Αμέρικας).

Πανέμορφη λευκή κοπέλα αρνείται το γάμο ομοφυλοφίλων σε επίσημο διαγωνισμό (καλλιστεία). Αποκλείεται από τη συνέχεια (κι αυτό στην Αμέρικα συνέβη).

Ευτυχώς που το Ισλάμ απορρίπτει την ομοφυλοφιλία. Στην αντίθετη περίπτωση, κάθε γκέι Αφρικανός λαθρομετανάστης που θα το ασπαζόταν, θα γινόταν ακαταμάχητος, κάτι σαν 5+1 στο Τζόκερ, σαν φλος ρουαγιάλ στο πόκερ...

Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Απαξίωση δημόσιας Υγείας. Ποιος ωφελείται;



Ας υποθέσουμε ότι σας έπιασε η καρδιά σας (χτυπάω ξύλο, μακριά από εμάς κτλ). Κάτι ξαφνικό βρε αδερφέ. Κάτι επείγον.

Αν είστε ασφαλισμένος του Δημοσίου, πάτε στον γείτονα καρδιολόγο, τον συμβεβλημένο με τον ΟΠΑΔ. Σας κοιτάει, ακούει την καρδιά σας, σας ζουλάει, σας βγάζει και καρδιογράφημα. Κάτι δεν του αρέσει, κάτι τον ανησυχεί, κάτι φοβάται και αποφαίνεται ότι πρέπει να πάτε σε νοσοκομείο. Μεγάλο. Με καρδιολόγους, στεφανιογράφους, μονάδες εντατικής και τέτοια (χτυπάω ξύλο, μακριά από εμάς κτλ).

Πόσο θα αμειφθεί ο καρδιολόγος για τις υπηρεσίες του;

Κάντε κλικ στην παρακάτω εικόνα.



Μάλιστα.

Είκοσι (20) ολόκληρα ευρώ, καθαρά περίπου δεκατέσσερα (14) και πληρωτέα του Αγίου Ποτέ διότι ο ΟΠΑΔ έκοψε τις πληρωμές.

Αν είστε ασφαλισμένος ΙΚΑ, ΤΕΒΕ κτλ δηλαδή ταμείων που δεν αμείβουν τον συμβεβλημένο γιατρό «κατά πράξη» αλλά με πάγια μηνιαία αποζημίωση, ο γείτονάς σας ο καρδιολόγος, δεν θα πάρει τίποτε παραπάνω, από τα 500-600 ευρώ της αντιμισθίας. Όσους σαν κι εσάς κι αν εξετάσει, καμία η διαφορά στις αποδοχές του.

Ξεκινάτε λοιπόν πανικόβλητοι για το νοσοκομείο, βρίσκετε ποιο εφημερεύει και σπεύδετε στα «επείγοντα» καρδιολογικά ιατρεία.

Δεν θα περιγράψω ακριβώς τι θα αντιμετωπίσετε, διότι μπορεί να διαβάζουν και ανήλικοι. Ελάχιστα τρελαμένα γιατρουδάκια (ανειδίκευτα, καθόσον οι διευθυντάδες εφημερεύουν εξ αποστάσεως να ‘ούμ) και ισάριθμες, επίσης αλλόφρονες, νοσηλεύτριες θα διαπληκτίζονται με ορδές ιθαγενών και αλλοδαπών, οι οποίοι θα έχουν τα ίδια ή και χειρότερα μ’ εσάς και έχουν έρθει ΠΡΙΝ από εσάς. Εξεταστικά κρεβάτια ούτε για δείγμα, χάλασε ο καρδιογράφος, απεργούν οι τραυματιοφορείς, πλημμύρισε η εντατική κτλ κτλ. Βρωμιά και δυσωδία, αδιαχώρητο, σπασμένα νεύρα κτλ. Αν καταφέρετε να εξεταστείτε, αυτός που θα σας ζουλήξει και θα σας κάνει και καρδιογράφημα δεν θα πάρει ξεχωριστή αμοιβή. Παίρνει μισθό γι αυτό το πράγμα.

Αν λοιπόν, αηδιασμένοι, φύγετε και πάτε σε ιδιωτικό νοσοκομείο, τότε … ετοιμαστείτε για εκπλήξεις που θα απειλήσουν την καρδιά σας, περισσότερο από την πάθησή σας (χτυπάω ξύλο κτλ). Θα βυθιστεί το πόδι σας σε παχιά μοκέτα, θα σπεύσουν να σας εξυπηρετήσουν χαμογελαστοί υπάλληλοι, γιατροί και νοσηλευτές, θα σας ζουλήξουν, θα σας βγάλουν και καρδιογράφημα και … κλικ στην παρακάτω εικόνα.



Μάλιστα. Για τις ίδιες υπηρεσίες η ιδιωτική επιχείρηση ζητά (και λαμβάνει) το δεκαπλάσιο!

Της το επιτρέπει ο νόμος. Η νομοθεσία, οι φίλτατοι νομοθέτες μας. Οι βουλευτές ντε!

Για τον καπιταλισμό αυτά είναι βασικά πράγματα. Οι υπάλληλοί του (όλο το πολιτικό σύστημα) εξαθλιώνουν σκόπιμα τον ασφαλισμένο-ασθενή και το συνοικιακό-ταμειακό γιατρουδάκι, απαξιώνουν σκόπιμα το δημόσιο νοσοκομείο, και ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΥΝ τον κοσμάκη στην ιδιωτική υγεία. Δημόσιοι γιατροί και ασφαλισμένοι πρέπει να βράζουν όλοι στο ίδιο καζάνι, να μαλώνουν μεταξύ τους (όλοι με όλους), οι πρώτοι να γίνονται ζήτουλες και οι τελευταίοι αντικείμενα εκμετάλλευσης. Οι πρώτοι να καταλήξουν υπάλληλοι και οι δεύτεροι πελάτες του ιδιότυπου ολιγοπωλίου της ιδιωτικής υγείας της Ελλάδας.

Μην πιστεύετε λέξη από εξαγγελίες περί αναμόρφωσης του συστήματος υγείας κτλ.

Το παιχνίδι είναι στημένο. Στη λήξη του, οι πλούσιοι θα είναι πλουσιότεροι και οι φτωχοί φτωχότεροι.

Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011

Όπου γονιός και δάσκαλος.



Κατοχυρώστε νομικά το δικαίωμα κάθε γονιού να διδάσκει ο ίδιος στο σπίτι το παιδί του. Αν σας βαστάει!

Είναι υποχρέωση κάθε γονέα να εκπαιδεύει το παιδί του. Όσο και όπως μπορεί. Να ελέγχει την πρόοδό του στο σχολείο και να συμπληρώνει την εκεί αγωγή σε συνεργασία με το δάσκαλο. Η Παιδεία απαιτεί Σχολείο και Οικογένεια. Ο κύριος ρόλος στο πρώτο, ο υποστηρικτικός ρόλος στη δεύτερη.

Τι γίνεται όμως όταν το Σχολείο ξοφλήσει;

Δεν μιλάω μόνο για το ποινικό μέρος. Δεν λέω για τους ψευτοπαλληκαράδες που απειλούν-κακοποιούν δασκάλους και μαθητές εν ώρα μαθήματος, για τις ένοπλες συμμορίες (ανηλίκων!) που ληστεύουν παιδάκια, για τα μίνι όργια στις τουαλέτες, για τους εξωσχολικούς βανδάλους των καταλήψεων, για τους εμπόρους ναρκωτικών που δρουν ανενόχλητοι εντός και εκτός σχολικών συγκροτημάτων.

Αν και όποιος στέλνει σήμερα το παιδί του στο σχολείο, δεν είναι καθόλου βέβαιος ότι θα το πάρει πίσω υγιές (σωματικώς και ψυχικώς), εγώ αναφέρομαι κυρίως στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Εφόσον την έχουν αναλάβει η Δραγώνα και ο Βερέμης, οι μαθητές κινδυνεύουν περισσότερο από αυτή μέσα στις αίθουσες, παρά από τα στιλέτα στα προαύλια.

Αρκεί να σας πω τούτο: τις προάλλες, στο βρωμερό τοίχο της πολυκατοικίας μου, σε υποβαθμισμένη πλέον συνοικία του κέντρου, ξεφύτρωσε αφίσα οικολογικού περιεχομένου. Την είχε κολλήσει παρέα από 10χρονα ΑλβανοΡουμανάκια που διαμένουν υπόγειο-ισόγειο-πρώτο. Προσπαθώντας να μπω στην είσοδο παραλίγο να τσακιστώ στις σκάλες από τα αμέτρητα κουτάκια κοκα-κόλας και τις συσκευασίες από πατατάκια-κρουασάν, που τα ίδια παιδιά είχαν παρατήσει εκεί. Όταν τα μάζεψα (όχι τα σκουπίδια, τα παιδιά) και τα ρώτησα δύο-τρία πράγματα, έμαθα ότι η δασκάλα τους (την γνωρίζω, πρόκειται για μια Συνασπισμένη μαϊμού με ιδιαίτερη αδυναμία στους Κεμαλόκαυλους Οικολόγους) ουδέποτε τους εξήγησε τι είναι τέλος πάντων όλα αυτά τα σκατά που καταναλώνουν, ούτε ότι πρέπει να πλένουν τα χέρια τους πριν τα φάνε διότι έτσι καταπίνουν και τις ακαθαρσίες των σκύλων που μάζεψε από το πεζοδρόμιο η μπάλα που κρατούσαν, ούτε βέβαια ότι τα σκουπίδια πάνε στον κάλαθο των αχρήστων και όχι καταμεσής στη σκάλα. Την οικολογική αφίσα όμως, εκείνη τους την έδωσε να την κολλήσουν!! Τρομερή συνέπεια η μανδαμίτσα!

Μεμονωμένο; Ίσως, αλλά γιατί θα πρέπει να παίζω ζάρια, και ανάλογα με τη ζαριά, αν είμαι τυχερός ή όχι, να αναλαμβάνει το παιδί μου σωστός δάσκαλος;

Να το πάρουμε απόφαση: οι σωστοί δάσκαλοι σπανίζουν και η Παιδεία υφίσταται βιασμό. Το μάθημα της Ιστορίας ψυχορραγεί. Ο Μεγάλος Αδελφός αποφάσισε: αν δεν μπορεί να διδάσκεται η πολιτικώς ορθή Ιστορία δεν θα διδάσκεται καμία Ιστορία. Το θεμελιώδες μάθημα της Λογικής Επιστήμης, το οποίο διδάσκει κριτική σκέψη έχει αποθάνει προ πολλού (Θεός συγχωρές το). Για αρχαία Ελληνικά ούτε λόγος (τα κήδεψε η Θάλεια). Προβλέπω ότι τα Θρησκευτικά θα τα αναλάβουν οι ιμάμηδες, τη Γεωγραφία οι Αλβανοί, τα ήδη διδασκόμενα με επιτυχία κεφάλαια λειτουργίας μιας καφετιέρας και διαφήμισης ηλεκτρονικών παιχνιδομηχανών θα μετεξελιχθούν σε μαθήματα πεολειχίας (για σερνικούς και θηλυκούς καθότι η ομοφυλοφιλία είναι μόδα) και διαφήμισης ψυχεδελικών κτλ κτλ.

Πλειοδοτώ λοιπόν σε προοδευτικότητα και προτείνω:

Να κατοχυρωθεί δια νόμου το χόουμσκούουλ, opos Ameriki … συγγνώμη … το homeschool, όπως στην Αμερική.

Να απαιτήσουμε να κατοχυρωθεί νομικά το δικαίωμα κάθε γονιού να διδάσκει ο ίδιος στο σπίτι το παιδί του.

Αρκετοί θα έχετε ερωτήσεις και ενστάσεις: «το επιτρέπει το Σύνταγμα;», «ούτως ή άλλως εκπαιδευτικό πρόγραμμα και ύλη θα καθορίζονται από το υπουργείο. Ανθελληνικό το υπουργείο, ανθελληνικό και το πρόγραμμα», «δεν έχουμε χρόνο σαν γονιοί, δουλεύουμε όλη την ημέρα», «θα μείνουν άνεργοι τόσοι δάσκαλοι και καθηγητές».

Ουδείς λόγος ανησυχίας. Αυτά θα τα λύσει οσονούπω η κλίκα που κυβερνά. Το Σύνταγμα θα αλλάξει (για άλλους λόγους), ο ένας στους δύο (είτε γονιός είτε δάσκαλος) θα είναι άνεργος και στην τελική εγώ θα διδάξω στο παιδί μου ότι ο Κολοκοτρώνης ήταν ήρωας και όχι άξεστος κατσαπλιάς και ας έρθει οποιαδήποτε κότα του υπουργείου να μου πει κατάμουτρα ότι είμαι εκτός προγράμματος. Αν τολμάει…

Τι να λένε άραγε οι κατέχοντες τα σκήπτρα του προοδευτισμού και της διδακτικής, γι αυτή μου την προοδευτικότατη πρόταση; Τι να λέει άραγε η Lady Anna Bilderberg; Τι να λέει το δίδυμο ΘΘ (Θάνος-Θάλεια); Τι να λένε οι αλογοουρές (οι συνδικαλισταράδες της Δ.Ο.Ε και της Ο.Λ.Μ.Ε που πρωτοστατούν στα αντιρατσιστικά συλλαλητήρια αλλά για την παραπαιδεία «δεν γνωρίζω-δεν απαντώ»);

Είναι αυτή μου η πρόταση αρκετά προοδευτική για τα μούτρα τους;

Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

Κακό το κάπνισμα, κάκιστη η υποκρισία.



Ας το εμπεδώσουμε επιτέλους. Το σύστημα (πείτε το καπιταλισμό, οικονομία της ελεύθερης αγοράς, ή όπως αλλιώς θέλετε) δεν δίνει δεκάρα για την υγεία μας. Όλοι οι εντολοδόχοι του, οι «στοργικές» κυβερνήσεις (και στο εγγύς μέλλον η Μία και Μοναδική Παγκόσμια), οι «ευαίσθητοι» ηγέτες, τα «κοινωνικά» κράτη κτλ, πίσω από μάσκες και βιτρίνες, επιδίδονται στο προσφιλές τους άθλημα: ληστεία μετά φόνου. Ομαδική ληστεία, μαζική δολοφονία.

Με πρόφαση την προστασία της υγείας, ανακοινώνουν «μέτρα», αναλαμβάνουν «εκστρατείες», και κηρύσσουν τον «πόλεμο» κατά του καπνίσματος. Υποβάλλουν τους πολίτες σε μια άνευ προηγουμένου πλύση εγκεφάλου, με άσκηση αφόρητης προπαγάνδας και τεράστιας ψυχολογικής βίας, ενώ ουσιαστικά τους αφαιμάσσουν και τους δολοφονούν.

Στις γραμμές που ακολουθούν θα σας αποδείξω ότι ο σκοπός του «πολέμου» είναι η ενίσχυση των κεφαλαιοκρατών. Ο «πόλεμος» ουσιαστικά γίνεται για την εγκαθίδρυση του καπνίσματος, τη χειραγώγηση των μαζών και για να γίνουν οι πλούσιοι πλουσιότεροι.

Σαν αποδεικτικά στοιχεία θα χρησιμοποιήσω αμιγώς επιστημονικά δεδομένα, από αυτά που το ίδιο το σύστημα επικαλείται στον υποτιθέμενο αγώνα του κατά του καπνίσματος! Θα στρέψω τα όπλα του συστήματος εναντίον του.

Σκοπός μου δεν είναι να αναλύσω γιατί καπνίζει κανείς. Οι καπνιστές ας ψάξουν μέσα τους, οι υπόλοιποι ας διαβάσουν άλλες αναλύσεις. Αποκλειστικό θέμα μου είναι η υποκρισία του συστήματος.
Απαριθμώ τα αδιάσειστα επιστημονικά στοιχεία (τα παρέχει το σύστημα και η απλή λογική):

Αδιάσειστο στοιχείο υπ’ αριθμόν 1: Το τσιγάρο και τα λοιπά προϊόντα καπνού, είναι τα μοναδικά παγκοσμίως, νομίμως πωλούμενα «αγαθά», που στη συνιστώμενη δοσολογία σκοτώνουν.

Αδιάσειστο στοιχείο υπ’ αριθμόν 2: Η περιεχόμενη στον καπνό (ανάμεσα σε χιλιάδες άλλες βλαβερές χημικές ενώσεις) νικοτίνη, αποτελεί ισχυρότατη εθιστική ουσία, με απευθείας δράση στον εγκέφαλο. Ως αποτέλεσμα, οποιαδήποτε προσπάθεια διακοπής του καπνίσματος, ακόμη και η πιο σοβαρή-επιστημονική, προσκούει στην εξάρτηση από τη νικοτίνη. Ο καπνιστής είναι εξαρτημένος και ως τέτοιος πρέπει να αντιμετωπίζεται. Επιβολή τιμωρίας ή ποινής στον εξαρτημένο, προκειμένου αυτός να απεξαρτηθεί δεν νοείται.

Αδιάσειστο στοιχείο υπ’ αριθμόν 3: Ο καπνιστής που επιθυμεί να διακόψει το κάπνισμα χρειάζεται συστηματική βοήθεια (άλλοτε άλλου μεγέθους), μέρος της οποίας είναι και η παροχή κινήτρων.

Το πρώτο στοιχείο είναι αρκετό για να αναδείξει το μέγεθος της υποκρισίας. Είναι σαν το σύστημα να παρέχει, με το αζημίωτο (υπέρογκοι έμμεσοι φόροι), γεμάτα και οπλισμένα περίστροφα και εντελώς δωρεάν, στην ίδια συσκευασία, το βιβλιαράκι «Πώς να Γλυτώσετε από τη Μιζέρια: Εγχειρίδιο Ανώδυνης Αυτοκτονίας». Και μετά, ενώ συνεχίζει να εισπράττει τα ποσοστά από τις πωλήσεις, ενώ συνεχίζει να συντηρεί τη μιζέρια, να κηρύττει τον πόλεμο στην αυτοκτονία. Δεν πείθει κανέναν.

Είναι πλέον σαφές. Για το σύστημα η έμμεση φορολόγηση του καπνού είναι η χήνα με τα χρυσά αυγά. Οι κερδισμένοι από το κάπνισμα είναι δύο: οι καπνοβιομήχανοι (στυλοβάτες του συστήματος όπως όλοι οι βιομήχανοι) και το κράτος (ο διεκπεραιωτής του συστήματος). Δηλαδή ο εξής ένας: το σύστημα.

Το δεύτερο στοιχείο κατ’ ουσίαν εξευτελίζει το σύστημα. Είναι αποδεδειγμένο στην πράξη ότι η εξάρτηση δεν μπορεί να θεραπευθεί με τιμωρίες. Το ίδιο το σύστημα άλλωστε, θεωρεί τους χρήστες ναρκωτικών ασθενείς. Επομένως, και εφόσον οι καπνιστές είναι εξαρτημένοι, οι απειλές φυλάκισης, τα πρόστιμα και οι λοιποί μπαμπούλες δεν έχουν σκοπό να τους θεραπεύσουν, αλλά να τους τρομοκρατήσουν, να τους ενοχοποιήσουν (ο τρομοκρατημένος και ο «ένοχος» χειραγωγούνται εύκολα) και, εν τέλει, να τους αρμέξουν.

Εμετική είναι η προβολή από το σύστημα της δικαιολογίας της δήθεν προστασίας των μη καπνιστών. Συνεχίζω την παραπάνω παρομοίωση (η οποία είναι ίσως ατυχής, αφού ο θάνατος από περίστροφο είναι ακαριαίος, ενώ από το κάπνισμα αργός και βασανιστικός): Όποιος, ενώ εξωθεί κάποιον στην αυτοκτονία και του προμηθεύει το όπλο, καμώνεται ότι κόπτεται για την ασφάλεια των παρευρισκομένων που μπορεί να πληγούν από τη σφαίρα που διαπερνά τους κροτάφους τού αυτόχειρα, είναι απλώς Φαρισαίος.

Το τρίτο στοιχείο είναι εξίσου βασικό. Η παροχή κινήτρων για οποιονδήποτε θέλει να απεξαρτηθεί από ο,τιδήποτε είναι ασφαλώς θεμιτή. Το σύστημα όμως ρίχνει όλο του το βάρος στα αντικίνητρα: αυστηρότατοι αντικαπνιστικοί νόμοι, απαγορεύσεις, χρηματικά πρόστιμα κτλ. Η σκόπιμη μεγέθυνση των αντικινήτρων και η μετατροπή τους σε άμεσες απειλές εναντίον ανθρώπων που έχουν ανάγκη από βοήθεια, αποτελεί το άκρον άωτον του σαδισμού.

Πέραν όμως του προφανούς οικονομικού οφέλους από την είσπραξη βαρέων προστίμων, το σύστημα προσβλέπει και σε άλλο, λιγότερο φανερό, αλλά μακροπρόθεσμο και καθόλου ευκαταφρόνητο κέρδος.
Αυτό που γνωρίζει το σύστημα και ίσως δεν γνωρίζετε εσείς, είναι ότι όταν τα αντικίνητρα απειλούν ευθέως με εξόντωση τους καπνίζοντες, οι τελευταίοι, όπως και οποιοσδήποτε άνθρωπος που ενώ βλάπτεται από το αποτέλεσμα της πράξης του, αντιμετωπίζει και δυσανάλογα μεγάλη ποινή, αισθάνονται αδικημένοι. Σε τέτοιες περιπτώσεις κατάφωρης αδικίας, το άτομο αντανακλαστικά επιστρατεύει μηχανισμό άμυνας που λέγεται «αντίδραση δια του αντιθέτου». Για να αντισταθεί στην αδικία, συνεχίζει την πράξη (εν προκειμένω το κάπνισμα) ενδεχομένως και με μεγαλύτερη ένταση και συχνότητα. Ήδη στο διαδίκτυο κυκλοφόρησαν καλοπροαίρετες και αυθόρμητες αναρτήσεις με περιεχόμενα του τύπου «δεν το κόβουμε ρε, έτσι για να σας τη σπάσουμε» και «μήπως πρέπει να αρχίσουμε να καπνίζουμε από αντίδραση στα σχέδιά τους;».

Επίσης, όταν οι επιπτώσεις του καπνίσματος υπερτονίζονται με σενάρια τρόμου, οι καπνιστές είναι επόμενο να αισθάνονται ότι είναι ήδη νεκροί, οπότε δεν έχουν λόγο να διακόψουν το κάπνισμα. Μελέτες στη Γαλλία απέδειξαν ότι όσοι καπνιστές είδαν στην τηλεόραση τα τρομακτικά αντικαπνιστικά «σποτς» του Γαλλικού Υπουργείου Υγείας, όχι μόνο δεν διέκοψαν το κάπνισμα, αλλά μάλλον το αύξησαν, άλλοι αντιδρώντας δια του αντιθέτου και άλλοι κρίνοντας ότι η υγεία τους είχε ήδη καταστραφεί.

Γεγονός είναι ότι ο τρόμος που το σύστημα έντεχνα αφήνει να πλανάται, ο τρόμος του θανάτου, ο τρόμος του προστίμου … εγκαθιδρύει το κάπνισμα!

Για το τέλος άφησα τη σαθρή δικαιολογία-καραμέλα του συστήματος, περί αιμορραγίας των ασφαλιστικών ταμείων και των συστημάτων υγείας από τις δαπάνες που σχετίζονται με τις παθήσεις που προκαλεί το κάπνισμα. Παγίδα πρώτου μεγέθους. Πράγματι, δισεκατομμύρια ξοδεύονται για τη θεραπεία και ανακούφιση των παθήσεων αυτών. Έχετε όμως αναρωτηθεί πού πάνε αυτά τα χρήματα, τα χρήματα που οι λαοί εισφέρουν, που αποτελούν κομμάτι του μόχθου τους; Στους φαρμακοβιομήχανους (άλλοι στυλοβάτες του συστήματος), στους προμηθευτές εργαλείων και υλικών, στους ιδιώτες (κλινικές, νοσοκομεία, γιατροί) και στην Ελλάδα, εκτός αυτών και στα τρωκτικά του Δημοσίου (φακελλάκια, μίζες κτλ). Μπορεί δηλαδή ο λαός να χάνει, το κράτος να χάνει, αλλά ο καπιταλισμός κερδίζει! Άλλωστε αν ασφαλιστικά ταμεία και συστήματα υγείας χρεωκοπήσουν, το κράτος-υπάλληλος του καπιταλισμού δεν έχει κανένα πρόβλημα να τα πουλήσει σε ιδιωτικά συμφέροντα. Οι σχετικές μελέτες και τα αντίστοιχα νομοσχέδια, ευρίσκονται στα συρτάρια των αρμοδίων υπουργών, εδώ και πολλά χρόνια.

Παρακαλώ τους καπνιστές να σκεφτούν:

Όσο πιο δημοφιλές είναι ένα καταναλωτικό αγαθό, τόσο ισχυρότερο όπλο του καπιταλισμού γίνεται, διότι τόσο μεγαλύτερη είναι η δύναμη του ως εργαλείο αποβλάκωσης, πλασματικής ευδαιμονίας και τεχνητής «φυγής» από τη μιζέρια. Τρανό παράδειγμα η κόκα-κόλα. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με το κάπνισμα, μόνο που διαφεύγει εύκολα της προσοχής. Γνωρίζω πολλούς συνειδητοποιημένους ανθρώπους που εκ πεποιθήσεως δεν καταναλώνουν κόκα-κόλα, αλλά καπνίζουν αρειμανίως. Δεν αναφέρομαι στη λαλίστατη χριστανοκομμουνίστρια που φουμάρει προκλητικά μπροστά στις κάμερες, μιλώ για σοβαρά άτομα.

Παρακαλώ τους καπνιστές να σταματήσουν να καπνίζουν. Να αντιδράσουν δια του αντιθέτου, στο «αντίθετο» που προσδοκά το σύστημα.

Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

Το σύστημα επανεκκινεί.



Όταν τα αυτονόητα προκαλούν «αίσθηση», τα ηλίου φαεινότερα βαφτίζονται «αποκαλύψεις» και τα σάπια σερβίρονται για «φρέσκα».

Ρε σεις τα μάθατε τα νέα; Ταυτόχρονος χαλασμός σε πολλά επίπεδα.

Ένα παλικάρι από Ν.Δ μεριά, αποκάλεσε «ντιντήδες» τους φλώρους, τους δανδήδες, τους κυριλέδες και τους φλούφληδες και έγινε σεισμός! Μείζον θέμα στους δεξιούληδες, αλλά και στους σοσιαλιστούληδες και στους αριστερούληδες κτλ κτλ. Οι δε δεξιούληδες μπλόγκερς με τα πολλά κλικς, παραλίγο να κατουρηθούν από την πολλή χαρά. Είδανε (στον ξύπνιο τους) τον Αντωνάκη πάνω σε άσπρο άτι, με το σπαθί στο χέρι, να τραβά προς τη δόξα! Αυτό που λένε χρόνια τώρα όλοι οι καφενόβιοι, όλες οι μανταμίτσες στα συνοικιακά κομμωτήρια, όλοι οι ταξιτζήδες στις πιάτσες και γενικά όλοι οι απλοί άνθρωποι στις παρέες, αίφνης συντάραξε το πανελλήνιο. Ο μον ντιέ, που θα’λεγε και η κυρία Ρεπούση.

Μετά φυσικά τα γύρισε, διότι όταν έπεσε στο τραπέζι το όνομα ενός τζιτζιφιόγκου που πολύ «κουνιέται» τελευταίως , είπε ότι δεν εννοούσε αυτόν. Καλά τώρα. Όταν φθάνουμε στο «δια ταύτα» δεν λέγαμε γι αυτόν αλλά για «τον άλλον». «Όχι! Όχι αυτόν τον άλλον, τον άλλον άλλον» κτλ. Και η αρχική υποκρισία και αυτού που τάχα πέταξε την πέτρα στο νερό και αυτών που τάχα πιτσιλιστήκανε, πολλαπλασιάζεται.

Και κάτι ακόμη. Αν ήθελε να είναι αντικειμενικό το παλικάρι μας, όφειλε να υπενθυμίσει στους αναγνώστες του, ότι δεν ήταν πάντα έτσι τα πράγματα στο στρατόπεδο των μπούληδων. Κάποτε υπήρχαν Κένταυροι, Ρέιντζερς, Καλαμπόκες κτλ. Αυτό είναι και το κακό με τη ΝΔούλα. Από τους τραμπούκους κατευθείαν στα βουτυρόπαιδα. Τίποτε στο ενδιάμεσο δεν σας βρίσκετε ρε παιδιά;

Στην αντίπερα όχθη, πονοκεφαλιάσανε λέει, διότι διέρρευσε ότι ο φανερός «εκλεκτός» των Αμερικανών στο «κίνημα» (μόνο τατουάζ με την Αστερόεσσα στο μέτωπο δεν έχει), έδινε αναφορά «χαρτί και καλαμάρι» στον Αμερικανό πρέσβη. Εντάξει ρε σύντροφοι, παρέβη την ιεραρχία. Αμέσως από πάνω από τον «αρχιεκλεκτό» της Ψωροκώσταινας, είναι η καθαρίστρια της Αμερικάνικης Πρεσβείας. Το ξέρουμε. Πώς κάνετε έτσι;

Χαμός και γι αυτό. Οι του «πατριωτικού ΠΑ.ΣΟ.Κ» (εδώ γελάνε) «ενοχλήθηκαν». Άντε ρε γελοίοι. Όταν ο τύπος έγινε Γραμματέας, ο παλιός Γραμματέας που εκπαραθυρώθηκε εν μία νυκτί, ποιοι είπε ότι τον «φάγανε»; Οι εξωγήινοι; Οι Αμερικανοί είπε. Όλοι το ‘χουν τούμπανο και σεις δεν ξέρετε, δεν είδατε;

Αμ οι δεξιούληδες που βρήκανε θέμα για αντιπολίτευση; Για βαστάτε ρε καλόπαιδα. Οι δικοί σας «εκλεκτοί» των Αμερικανών δεν δίνουνε αναφορές; Άμα οι «εκλεκτοί» δεν αναφέρουν στους προϊσταμένους τους πώς θα προκόψουν οι υπηρεσίες, μού λέτε;

Πάντως, εκλεκτός-ξεεκλεκτός ο τέως Προ.Πο είχε κι ένα δίκιο. Μπαίνει μέσα και βλέπει όλο ρουσφέτια. Όλοι οι βουλευτάδες, δικαστάδες, γαλονάδες είχανε διορίσει τις γυναίκες τους, τις κόρες τους, τις ανιψιές τους, τις γκόμενές τους… Σου λέει «μυστική υπηρεσία είναι εδώ ή Ολυμπιακή; Να ξέρουμε, να βάλουμε λουκέτο και πωλητήριο αμέσως, να μην παλεύουμε άδικα».

Κι άλλα πολλά. Το προ-βλήμα ζήτησε από τους υπουργούς του να «δοθεί έμφαση στα προβλήματα της καθημερινότητας». Κουβέντες σαν και το κεφάλι αυτουνού που τις λέει. Κούφιες. Τι θα κάνουν δηλαδή ρε γιόκα της Μάργκαρετ; Θα ζωστεί ο Παπουτσής το σπαθί του και θα σώζει γριούλες από αδίστακτους λαθρεποίκους ή θα πάρει ο Μαγκριώτης σφυρί και καλέμι να κατεδαφίζει σταθμούς διοδίων; Σε ποιον τα πουλάτε αυτά ρε; Τι σχέση έχεις εσύ με την καθημερινότητα; Πού την είδες, πού την ξέρεις και τη μελετάς;

Και για το τέλος η
«είδηση» της δεκαετίας (μάλλον εικοσαετίας): Οι ελεεινοί των media, εκδότες και δημοσιοκάφροι, αλλά και όλο το τσούρμο των «θεσμικών παραγόντων» (πίσσα και πούπουλα ρε ξεφτίλες) που κυκλοφορεί με θωρακισμένα και το φυλάνε γορίλλες, ανακάλυψαν το μεταναστευτικό, την εγκληματικότητα και άλλα τρομερά. Πουλάνε και αγριάδα. Σηκώσανε το πηγούνι, τη μύτη, το φρύδι και αναφώνησαν «δεν πάει άλλο». Είκοσι χρόνια «μπάτε σκύλοι», είκοσι χρόνια βρωμιά και τρόμος, κι αυτά τα σκύβαλα καμώνονται πως ανακαλύπτουν τον τροχό! Πάει πολύ δεν νομίζετε;

Όπου να 'ναι λοιπόν αναμένουμε να «διαρρεύσει» ότι η γη είναι στρογγυλή, να προκαλέσει «σοκ» η «αποκάλυψη» ότι το γάλα είναι άσπρο και να λάβει τα εύσημα κάποιος που σε «ριζοσπαστικό» άρθρο του θα μας πληροφορήσει ότι ένα κι ένα ίσον δύο!

Δεν σας κάνουν εντύπωση όλα αυτά; Τόσος ντόρος για τα οφθαλμοφανή; Γιατί;

Γι αυτό σας λέω φίλοι.

Μην τσιμπάτε! Το σύστημα είδε τα σκούρα και έλαβε μέτρα αυτοπροστασίας. Ξεκινά από την αρχή. Επιστρέφει στα βασικά. Για να μας καλμάρει. Κόλλησε και έκανε επανεκκίνηση. Και μετά την επανεκκίνηση όμως, τίποτε δεν θα αλλάξει. Ίδια είναι τα εξαρτήματά του, ίδιο το λογισμικό, ίδια τα προγράμματα. Πάλι θα κολλήσει. Κι αυτή τη φορά θα καεί. Και θα κάψει κι εμάς.

Πατήστε «Έξοδος» για να εξέλθετε.

Πέμπτη 6 Ιανουαρίου 2011

ΠΑΝΚΑΛΟΣ




Παν: Το σύνολο, το όλον, το καθετί.

Κάλος (από το λατινικό callus, ελληνιστί τύλος): Τοπική ΣΚΛΗΡΥΝΣΗ και ΠΑΧΥΝΣΗ του δέρματος, προϊόν χρονίας πιέσεως. Ως μειωτικός χαρακτηρισμός αποδίδεται σε άτομα με μειωμένες έως ανύπαρκτες τις ανώτερες εγκεφαλικές λειτουργίες (σκέψη, κρίση, συνείδηση κτλ), εξ ού και η φράση «έχει κάλο στον εγκέφαλο».

Η πρώτη λέξη, ως πρόθεμα της δεύτερης, στερεί από την τελευταία τις τοπικές ιδιότητες αυτής και γενικεύει το νόημά της.

Το μαθηματάκι ετυμολογίας είναι αναγκαίο διότι, εσχάτως, διάφοροι άτιμοι και ανυπόληπτοι σέρνουν αγνούς πατριώτες σε δικαστήρια και κρατητήρια, υπερασπιζόμενοι (νομίζουν!) τη μηδενική τιμή και την άφαντη υπόληψή τους, ενώ γνωστοί και μη εξαιρετέοι κατ’ επάγγελμα βωμολόχοι και κατ’ εξακολούθηση υβριστές του λαού, τυγχάνουν ασυλίας (αντί να τυγχάνουν υποχρεωτικού εγκλεισμού σε άσυλο) και χαρακτηρίζονται απλώς ως «αθυρόστομοι» (sic) από τους «συντρόφους» τους αλήτες-ρουφιάνους.

Υ.Γ Το σχέδιο αποτελεί συνεισφορά νεότερου μέλους της οικογένειας, στο ιστολόγιό μου (μας). Ευχαριστίες…

Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010

Ζήτημα θέλησης, επιμονής και ανάγκης.



Αιώνες πριν, στα βάθη της Ασίας. Ξημέρωμα. Λίμνη μεγάλη και βαθιά. Υγρασία και ομίχλη. Αυτοσχέδια βάρκα με κουπιά κινείται με μικρή ταχύτητα, μέσα σε απόλυτη ησυχία. Ο γέροντας που κωπηλατεί, με όση δύναμη του επιτρέπουν οι ρευματισμοί του, δεν έχει κανένα λόγο να βιάζεται. Το αντίθετο. Η γαλήνη της φύσης, ο αργός-ρυθμικός παφλασμός των κουπιών στο νερό, το αμυδρό φως και τα σύννεφα των υδρατμών, είναι ό,τι πρέπει για διαλογισμό. Ο σοφός δάσκαλος-στοχαστής, αρχιερέας του τοπικού θρησκευτικού-φιλοσοφικού ιερατείου, διότι περί αυτού πρόκειται, κάνει ακριβώς την ίδια διαδρομή, κάθε μέρα, επί δεκαετίες. Τον βοηθά να χαλαρώνει, να σκέπτεται, να φιλοσοφεί. Δεν σκοπεύει να εγκαταλείψει αυτή του τη συνήθεια, παρότι τόσα χρόνια διαβάσματος, διδασκαλίας και διαλογισμού, τον έχουν φέρει πολύ κοντά στην απόλυτη σοφία.

Αυτό που δεν γνωρίζει, είναι ότι η σημερινή μέρα δεν είναι σαν τις άλλες. Δεν του περνά από το μυαλό ότι σε λίγα λεπτά θα δοκιμάσει την οδυνηρότερη έκπληξη της μακράς ζωής του. Ότι η γνώση, η εμπειρία και οι απόλυτες απόψεις του, θα αναγκαστούν να υποκλιθούν στον πανίσχυρο συνδυασμό θέλησης, επιμονής και ανάγκης.

Κωπηλατεί και κωπηλατεί, κι ενώ ο ήλιος που ανεβαίνει διαλύει σιγά-σιγά την ομίχλη, την ησυχία του πρωινού και τον ειρμό των σκέψεών του διακόπτουν φωνές. Δυνατές, επαναλαμβανόμενες κραυγές, που λένε και ξαναλένε το ίδιο πράγμα: μια σύντομη αλληλουχία λέξεων, κάτι σαν προσευχή, σαν ποίημα, σαν ξόρκι. Αναγνωρίζει και τα λόγια και αυτόν που απαγγέλλει. Ένας από τους νεότερους μαθητές του, εντελώς αρχάριος αλλά ενθουσιώδης και πείσμων, πειραματίζεται στην όχθη, αναφωνώντας τη μαγική φράση που, σύμφωνα με το «σύστημά» τους, είναι απαραίτητη για να μπορέσει κανείς να περπατήσει πάνω στο νερό.

Ο δάσκαλος κουνά το κεφάλι και χαμογελά συγκαταβατικά. Ο μαθητής τα κάνει όλα λάθος. Ούτε η σειρά των λέξεων είναι σωστή, ούτε η προφορά, ούτε ο τονισμός. Ο νέος ματαιοπονεί. Άλλωστε, ούτε ο ίδιος, ο πάνσοφος και φωστήρας, ο κατέχων το «σύστημα» όσο κανένας άλλος, ο βαθύς γνώστης του τελετουργικού, έχει καταφέρει ποτέ να περπατήσει στο νερό.

Κάνει να συνεχίσει την πορεία του, αλλά το ξανασκέπτεται. Δεν μπορεί να επιτρέψει τέτοια γελοιοποίηση του «συστήματος», αλλά ούτε και να στερήσει από τον αδαή αυτόν την, έστω αμυδρή, ελπίδα να περπατήσει πάνω στο νερό. Προσεγγίζει λοιπόν την όχθη, με σκοπό να διδάξει τον φτωχό νεανία το «σωστό».

Ο μαθητής αιφνιδιάζεται. Η αυτού εξοχότης ο τρισμέγιστος δάσκαλος, ο γκουρού, ο παντογνώστης, διακόπτει τη βαρκάδα του για να ασχοληθεί με την ταπεινότητά του. Μεγάλη η τιμή, μεγάλη και η ταραχή του. Ενόσω ο διδάσκαλος μιλά, η καρδιά του πάει να σπάσει, τ’ αυτιά του βουίζουν. Και φυσικά αδυνατεί να συγκεντρωθεί, αδυνατεί να παρακολουθήσει, αδυνατεί να κατανοήσει. Η διάλεξη τελειώνει, ο μαθητής ευχαριστεί, ο δάσκαλος αναχωρεί.

Ικανοποιημένος ο γέροντας σοφός, επιβιβάζεται στη βάρκα του και απομακρύνεται. Διανύει μερικές δεκάδες μέτρα και την ικανοποίηση διαδέχεται η … πλήρης απογοήτευση. Πίσω του ο νέος συνεχίζει την εξάσκηση αναφωνώντας … τα ίδια λάθη. Λάθος η σειρά, λάθος η προφορά, λάθος ο τονισμός. Τίποτε δεν κατάλαβε, χαμένος ο κόπος και η ώρα που του αφιέρωσε. Κουνά το κεφάλι με απόγνωση, αναλογιζόμενος τη στενομυαλιά τού νεαρού. Γυρίζει να του ρίξει μια τελευταία ματιά και … δέχεται το τελειωτικό χτύπημα.

Ο μαθητής του ΠΕΡΠΑΤΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ ερχόμενος προς αυτόν! Πλησιάζει, φθάνει στη βάρκα και … ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΟΡΘΙΟΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΝΕΡΟ, ρωτώντας ευλαβικά τον εμβρόντητο γέροντα:
«Δάσκαλε συγγνώμη, αλλά νομίζω ότι, πάνω στη λαχτάρα μου, δεν κατάλαβα όσα είπες. Μήπως μπορείς να τα επαναλάβεις;».


Υ.Γ. Την παραπάνω ιστορία, πολύ γνωστή στην Ανατολή, σας τη μεταφέρω όπως την άκουσα πριν πολλά χρόνια από τον πατέρα μου, έναν γέροντα δάσκαλο με πλήρη σεβασμό στη θέληση και το πείσμα κάθε μαθητή. Δεν θυμάμαι λεπτομέρειες, αλλά την είχε διαβάσει, μαζί με άλλες, σε βιβλίο Αμερικανού συγγραφέα που είχε ζήσει επί σειρά ετών στην Ασία. Ελλείψει του πρωτοτύπου, έγιναν δικές μου παρεμβάσεις προς χάριν της αφήγησης, οι οποίες όμως καθόλου δεν αλλοιώνουν το νόημά της.
Την αφιερώνω, με την ευκαιρία του νέου έτους, σε όλους τους ανασφαλείς, ηττοπαθείς, γκρινιάρηδες και μίζερους, που αναζητούν «πεφωτισμένους» ηγέτες στο δρόμο τους και «μαγικές» λύσεις στα προβλήματά τους.

Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010

Όχι άλλους συστημικούς επαναστάτες please. Αρκετά!



Το κακό με τα «επώνυμα»-διάσημα-αναγνωρίσιμα τυπάκια που τα «χώνουν» στο σύστημα που τα γέννησε και τα τρέφει (από το υστέρημα του λαού), έχει παραγίνει.

Ηθοποιάκια της συμφοράς, χαβαλετζήδες επιπέδου γυμνασιακού χιούμορ, βρωμόστομοι διασκεδαστές, τηλεπερσόνες της … βούρτσας, σκυλοπόπ αοιδοί, κίτρινοι εκδότες, δημοσιοκαφράκια της κακιάς ώρας αλλά και παλιοκαραβάνες της τέταρτης εξουσίας που δεν περνάει πια η μπογιά τους, πουροφρικιά, ενσωματωμένοι ιστολόγοι, καθηγητάδες με διατριβές στο νεποτισμό αλλά και «έγκριτοι» αναλυτές, «ριζοσπαστικοί» ρεπόρτερς, και «σοβαροί» αρθρογράφοι, έχουν ξεσκιστεί στο «χώσιμο».

Αθυρόστομοι τάχα (εκ του ασφαλούς βεβαίως-βεβαίως), «αγανακτισμένοι» (σιγά τα αίματα ρε), «μαχητικοί» (με τα καλσόν ακέραια και τις τσέπες γεμάτες), τα «χώνουν» ολημερίς κι ολονυχτίς στο σύστημα, στο καθεστώς, στον καπιταλισμό, στα λαμόγια κτλ. Στην οικογένειά τους δηλαδή. Στους πατεράδες, στις μανάδες και στ’ αδέλφια τους. Γιατί αυτό είναι: σπλάχνα από τα σπλάχνα του συστήματος.

Το μόνο «χώσιμο» που βλέπω εγώ είναι το χώσιμό τους από την κορυφή μέχρι τα νύχια στα σκατά του συστήματος. Άλλοι βουτηγμένοι στη διαπλοκή, άλλοι με τρελές κονόμες και οι περισσότεροι και τα δύο. Και μερικοί απλώς … μαλακοί.

Απ’ όλα έχει το πανέρι: Λαζόπουλους, Αναστασιάδηδες, Κανάκηδες, Ελληνοφρενείς (Καλαμούκηδες, Μπαρμπαγιάννηδες), Αρναουτόγλουδες, Σφακιανάκηδες, ΓιωργοΚουρήδες, Χίους, Χαρδαβέλλες, ΤζιμοΠανούσηδες, Πιτσιρίκους, Πιπερόπουλους, αλλά και ΚατερινοΑκριβοπουλάδες, Κουλογλάδες, Φυντανίδηδες και πάει λέγοντας.

Από πού εκπέμπουν όλοι αυτοί τις «αντισυστημικές» κορώνες τους; Πού δημοσιεύουν τα «επαναστατικά» μανιφέστα τους; Πού «πυροβολούν» την κακιά εξουσία, την κακούργα κοινωνία και το σάπιο καθεστώς; Μα φυσικά στα media του Ψυχάρη, του Μπόμπολα, του Αλαφούζου, του Βαρδινογιάννη και των λοιπών φιλανθρώπων, πονόψυχων, αλτρουιστών, υγιών επιχειρηματιών!

Το έχω ξαναπεί και το επαναλαμβάνω: Το σύστημα διαθέτει βαλβίδες ασφαλείας. Θυρίδες εκτόνωσης της λαϊκής οργής. Θερμοστάτες που εμποδίζουν την υπερθέρμανση και την έκρηξη (του κοσμάκη). Ο φουκαράς ο νεοέλληνας (και ο Τούρκος και ο Αμερικανός και… και…), πρέπει να βρίσκει στην οθόνη της τουβούλας, στις αράδες της φυλλάδας, στον «αέρα» του ραδιοφώνου, τον «άνθρωπό του».

Τον «δικό του» άνθρωπο. Αυτόν που θα λέει ό,τι δεν μπορεί να πει ο ίδιος. Που θα καταγγέλλει, θα φωνάζει, θα στιγματίζει, θα βρίζει. Αυτόν λοιπόν τον άνθρωπο, τους ανθρώπους γενικότερα, τους «δικούς μας ανθρώπους», τους παρέχει, με χαρακτηριστική άνεση και αφθονία, σαν να μην τρέχει τίποτα, το … ίδιο το σύστημα! «Τσιμπάει» ο φουκαράς, εκτονώνεται μέσω αυτών (των μπράβων του συστήματος), δεν σκέπτεται καν το προφανές, πώς είναι δηλαδή δυνατόν το σύστημα να επιτρέπει να του τα «χώνουν» από τα μέσα, πώς είναι δυνατόν το καθεστώς να αφήνει τα δάχτυλά του να απειλούν τα μάτια του, δεν απορεί που παρά τα τόσα «χωσίματα» το σύστημα παραμένει ακλόνητο και πάει να κάνει νάνι ανακουφισμένος. Η οργή του εξατμίστηκε. Τα «έχωσε» μέσω αντιπροσώπου. Με πληρεξούσιο που ούτε καν υπέγραψε…

Δεν υποστηρίζω ότι όλοι οι «χωσιματίες» (όπως «κινηματίες») είναι συνειδητά όργανα της εξουσίας. Αρκετοί είναι απλώς … μαλακοί. Την κοσμοθεωρία τους, την τρέλα τους, τις μηδενιστικές τους τάσεις, απλώς τις εκμεταλλεύεται το σύστημα. Το αποτέλεσμα όμως είναι το ίδιο. Κρατάνε τα μπόσικα. Υπό αυτή την έννοια αποκτά τεράστια σημασία η κυνική δήλωση του κυρίου «Αποστόλη» του Σκάαααϊ τις προάλλες: «αν νομίζετε, ότι εμείς (εννοεί την αφεντιά του, τον Καλαμούκη κτλ) νομίζουμε ότι κάτι μπορούμε να αλλάξουμε στον κόσμο μ’ αυτήν εδώ την εκπομπή, είστε γελασμένοι».

Γι αυτό σας παρακαλώ συν-πατριώτες, συν-ιστολόγοι. Μην πέφτετε κι εσείς στην παγίδα τού «ωραία τους τα ‘χωσε ο τάδε διάσημος». Μην τους αναπαράγετε. Κι αν το κάνετε, μην τους ηρωοποιείτε. Κρατείστε επιφυλάξεις. Η επίθεση που δέχονται η πατρίδα μας, τα όσια και τα ιερά μας, δεν δικαιολογούν να αποζητούμε στηρίγματα σε τσιράκια του καθεστώτος. Είναι ξεφτίλα να γυρεύουμε να πιαστούμε από κάπου, από μια σωστή δήλωση, μια λογική κουβέντα, μια πατριωτική αποστροφή κάποιου συστημικού μαλακίου. Και μην μου πείτε «να μην τα ισοπεδώνουμε όλα». Μη με ρωτήσετε «εσύ δεν είσαι που έγραφες ότι οι σωστές κουβέντες απ’ όπου κι αν προέρχονται παραμένουν σωστές;». Εγώ και επιμένω. Όταν όμως αυτή την αρχή το σύστημα επιχειρεί να την χρησιμοποιήσει εναντίον μας, δεν πρέπει να το επιτρέψουμε.

Από πού κι ως πού λοιπόν «σωστή» η μανδάμ που πιπίλιζε συνέχεια περί ανάγκης αναγνώρισης της ανεξαρτησίας του Κοσσυφοπεδίου ως σύγχρονης πραγματικότητας, και το επαναλάμβανε ακόμα και χωρίς αφορμή όπως ο Βουτσάς το «έχω και κότερο, πάμε μια βόλτα;». Από πού κι ως πού «πατριώτης» ο αβανταδόρος του «λυγίζω κουτάλια με τη σκέψη»; Από πού κι ως πού «ελληνόψυχος» ο διασκεδαστής των χαρτογιακάδων του Δ.Ν.Τ; Από πού κι ως πού «καρντάσια» οι γλείφτες της Πασοκόσκυλας με τα ωραία μάτια; Από πού κι ως πού «σοφός» ο «παίρνω σβάρνα τα blogs, εγώ κι η κόρη μου κι ο γιός μου-ωχ! ξέχασα να κάνω λέκτορα τη γάτα μου»;

Το ερώτημα «αν μπορεί να κάνει κανείς να γκρεμίσει το σύστημα από τα μέσα με φανφάρες, αστειάκια, ατάκες κτλ» το απαντώ σήμερα: Ο-Χ-Ι. Όσοι τα επιχειρούν αυτά είναι πιόνια του συστήματος εκόντες ή άκοντες.

Όσοι κηρύττουν αληθινό πόλεμο στο σύστημα, επωνύμως, επισήμως και δημοσίως, πληρώνουν ακριβά. Το τίμημα είναι περιθωριοποίηση ή θάνατος.

Οι υπόλοιποι είναι επαναστάτες της πορδής.