Τον άθλο αυτόν επέτυχε το τριμελές Πλημμελειοδικείο Ξάνθης, το οποίο αθώωσε τους φοιτητές που «διαμαρτυρόμενοι» έχτισαν με τούβλα την είσοδο του γραφείου τού αντιπρύτανη του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης. Ολόκληρη η είδηση εδώ.
Τα «παιδιά», λέει, είχαν υλοποιήσει απόφαση του συλλόγου φοιτητών και αντιμετώπιζαν τις κατηγορίες τής φθοράς ξένης περιουσίας, της άσκησης παράνομης βίας, καθώς και της διατάραξης οικιακής ειρήνης δημόσιας υπηρεσίας. Στο πλευρό τους στη δίκη… οι καθηγητές τους (εκπλαγήκατε έτσι;) και βασικός μάρτης υπεράσπισης ο βουλευτής του ΣΥ.ΡΙΖ.Α κύριος Τάσος Κουράκης (δεύτερη έκπληξη, ακόμα μεγαλύτερη ε;).
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ο κ. Κουράκης ανέφερε ότι «είναι αντίθετος σε οποιαδήποτε προσπάθεια ποινικοποίησης της δράσης των φοιτητών εντός του Πανεπιστημίου» και ότι «παρόμοιες ενέργειες που κινούνται στο πλαίσιο της διαμαρτυρίας υπάρχουν διαρκώς και δεν είχαν σαν στόχο να διαταράξουν τη λειτουργία του Πανεπιστημίου, αλλά να διαμαρτυρηθούν για τα δίκαια αιτήματά τους για ένα δημόσιο και ανοιχτό Πανεπιστήμιο. Επεσήμανε ιδιαίτερα το γεγονός ότι υλοποιούσαν απόφαση του συλλόγου φοιτητών που ελήφθη με μεγάλη πλειοψηφία και δεν έδρασαν αυτοβούλως…».
Δεν θα προχωρήσω φυσικά σε κρίσεις για τους κυρίους φοιτητές και καθηγητές, του κυρίου Κουράκη συμπεριλαμβανομένου. Είναι γνωστή πλέον η ιδεολογική τρομοκρατία που ασκείται εντός των πανεπιστημίων και ακόμη πιο γνωστό το ποιοι φέρουν ακέραια την ευθύνη. Το θέμα μου εδώ είναι οι δικαστικοί λειτουργοί (ποιοι;) και κυρίως ο κύριος «δημόσιος κατήγορος» (ποιος;).
Ο τελευταίος φαίνεται ότι βάσισε την πρότασή του για αθώωση των «παιδιών» στο «Κουράκειο» σκεπτικό. Αν αληθεύουν τα όσα γράφει η εφημερίδα, σύμφωνα με τον εισαγγελέα της έδρας, «τα αδικήματα της άσκησης βίας και της διατάραξης οικιακής ειρήνης φαίνεται από τις καταθέσεις και στοιχεία της δικογραφίας ότι έχουν αντικειμενικά διαπραχθεί. Εντούτοις οι νεαροί βρίσκονταν υπό νομική πλάνη, θεωρώντας ότι στο πλαίσιο της διαμαρτυρίας αντίστοιχες ενέργειες καταγράφονται συχνά και έχοντας δικαιολογημένη εντύπωση ότι κινούνται εντός της νομιμότητας.»!
Θαυμάσια! Τι μας λένε λοιπόν οι «Κουράκηδες» λειτουργοί της Θέμιδος; (ποιας;).
Τα εξής περισπούδαστα:
1) όταν η παρανομία είναι αποτέλεσμα συλλογικής απόφασης, οι παράνομοι αθωώνονται, διότι δεν έδρασαν αυτοβούλως! Αν δηλαδή η «μεγάλη πλειοψηφία» τού συλλόγου των φοιτητών είχε αποφασίσει να διαμαρτυρηθεί με απαγχονισμό τού αντιπρύτανη από το φωτιστικό τού γραφείου του, η επιτροπή που θα προέβαινε στην εκτέλεση θα έπρεπε να αθωωθεί (και φυσικά κανείς να μην καταδικαστεί, διότι ο «σύλλογος» είναι απρόσωπος «θεσμός»)!
2) όταν η παρανομία διαπράττεται επειδή «έτσι είθισται», οι παράνομοι αθωώνονται διότι έχουν τη δικαιολογημένη εντύπωση ότι κινούνται εντός της νομιμότητος! Αντί δηλαδή οι εντεταλμένοι νομικοί (ποιοι;) να πράξουν ό,τι πρέπει για να μην καταγράφονται συχνά (και ακόμα καλύτερα να μην καταγράφονται καθόλου) παρανομίες στο πλαίσιο των διαμαρτυριών, θεωρούν την ύπαρξη των παρανομιών ρουτίνα και την επανάληψή τους «νομική πλάνη»! Έτσι, καθιερώνοντας πλέον δια «νομικού» σκεπτικού την ατιμωρησία για «δημοφιλή αδικήματα», οι δικαστικοί-εξουσιαστές όχι μόνο ενθαρρύνουν τη διαιώνιση τού φαινομένου (βία-τρομοκρατία κατά τη διαμαρτυρία), αλλά ανοίγουν διάπλατα την πόρτα στον εφιάλτη: Βία-τρομοκρατία μεταμφιεσμένη σε διαμαρτυρία. Όσοι λοιπόν θέλουν να διαλύσουν την κοινωνική γαλήνη (τα μέσα γνωστά… καταστροφές, εμπρησμοί, πλιάτσικο), επειδή π.χ έτσι τους διέταξε η Χ πρεσβεία, δεν έχουν παρά να επενδύσουν στο γερό χαρτί τής «διαμαρτυρίας». Εκτός της συνδρομής των πανεπιστημιακών, θα έχουν και την έγκριση της Ελληνικής Δικαιοσύνης, της «τυφλής» κτλ την οποία υπολήπτομαι κτλ κτλ, ως «νομικώς πλανημένοι»!
Υ.Γ 1 Θα με πείτε ασφαλώς υπερβολικό, διότι «άλλο το χτίσιμο μερικών τούβλων και άλλο η ανθρωποκτονία». Σωστά. Υπερβάλλω σκόπιμα. Φοβάμαι ότι, κατά πώς πάμε, η παρατεταμένη ανοχή στα πταίσματα μπορεί να επεκταθεί και στα κακουργήματα.
Υ.Γ 2 Το «μάρτης» είναι σκόπιμα ανορθόγραφο. Η παρουσία Συριζαίου μάρτυρα υπεράσπισης σε τέτοια δίκη, μου φέρνει στο μυαλό τη λαϊκή σοφία: «Λείπει ο Μάρτης από τη Σαρακοστή;»!!
Υ.Γ 3 Προς νομομαθείς: Αφού το χτίσιμο ως διαμαρτυρία αθωώνεται, δικαιούμαι διαμαρτυρόμενος για την παραπάνω απόφαση, να μεταβώ στο Πλημμελειοδικείο Ξάνθης και να χτίσω την πόρτα τής τουαλέτας των συγκεκριμένων δικαστών;