Σάββατο 8 Ιουνίου 2013

Θέλω να γίνω αριστερός.



Θέλω να γίνω αριστερός. 
Να είμαι χιπ και τρέντι 
κι οι φουκαράδες να ‘χουνε 
εμένα για αφέντη. 

Θέλω να γίνω αριστερός. 
Να γδέρνω, να μαδάω. 
Να τρέφομαι απ’ το καθεστώς, 
αυτό που … πολεμάω! 

Θέλω να γίνω αριστερός. 
Να παίρνω χορηγίες, 
επιδοτήσεις, αρπαχτές, 
κονδύλια, αργομισθίες. 

Θέλω να γίνω αριστερός 
και στη δεξιά μου τσέπη, 
να βάζω όσα ο λαός 
σε μια ζωή δεν βλέπει. 

Θέλω να γίνω αριστερός, 
χρυσά να ‘χω κουτάλια 
κι όταν μαζί μου διαφωνούν 
να σπάω και κεφάλια. 

Θέλω να γίνω αριστερός. 
Να έχω ασυλία. 
Θολές παρόλες να πετώ, 
να γράφω και βιβλία. 

Θέλω να γίνω αριστερός. 
Ένα με τους παρίες, 
κοστούμι Αρμάνι να φορώ
δίπλα τους στις πορείες. 

Θέλω να γίνω αριστερός, 
ξερόλας τελοσπάντων, 
κήνσωρ, Ιεροεξεταστής 
και τιμητής των πάντων. 

Θέλω να γίνω αριστερός. 
Μονά-ζυγά δικά μου. 
Ο πιο στυγνός δικτάτορας 
να ωχριά μπροστά μου. 

Θέλω να γίνω αριστερός. 
Να μένω στην Εκάλη. 
Φασίστες, ρατσιστόμουτρα 
να είναι όλοι οι άλλοι.

Θέλω να γίνω αριστερός. 
Να εισβάλω στη Βουλή. 
Να καταλάβω … έδρανο, 
να κοιμηθώ πολύ. 

Θέλω να γίνω αριστερός, 
την ανεργία να σκίσω. 
Δούλους πολλούς, εισαγωγής, 
τον τόπο να γεμίσω. 

Θέλω να γίνω αριστερός, 
να σπάσω τα ταμπού. 
Κόκα, παρτούζα κι αστακοί 
να γίνουν του συρμού. 

Θέλω να γίνω αριστερός 
για να υμνώ τη φύση. 
Ν’ αφήνω οικολογικές πορδές, 
να καλλιεργώ χασίσι. 

Θέλω να γίνω αριστερός 
και να πουλώ κουλτούρα. 
Να εξαίρω καλλιτεχνικά σκατά, 
ξεράσματα και ούρα. 

Θέλω να γίνω αριστερός. 
Να βγάζω και φιρμάνια. 
Να κάθονται όλοι προσοχή 
στη γκέι περηφάνια. 

Θέλω να γίνω αριστερός.
Να βρίζω τον Χριστό. 
Αλλοδαποί θρησκόληπτοι 
να μ’ έχουν για αρχηγό. 

Θέλω να γίνω αριστερός, 
τις εκκλησιές να κλείσω, 
μπούργκες να βλέπω ολόγυρα, 
πολλά τζαμιά να χτίσω. 

Θέλω να γίνω αριστερός 
και πολυπολιτισμικός. 
Τις παραδόσεις τού Έλληνα 
να θάψω δια παντός. 

Θέλω να γίνω αριστερός. 
Μοντέρνος, ριζοσπάστης. 
Δανδής και ανανεωτής. 
Φελλός κι απεργοσπάστης. 

Θέλω να γίνω αριστερός. 
Τον Μαρξ ν’ αποκηρύξω. 
Τους συνεπείς αριστερούς 
στα Τάρταρα να ρίξω. 

Θέλω να γίνω αριστερός. 
Να είμαι χιπ και τρέντι. 
Άνεργοι, εργάτες και φτωχοί, 
να μ’ έχουν για αφέντη. 

34 σχόλια:

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

"Το κολλημένο μυαλό"

(Εγώ, πάντως,)

Θέλω να γίνω τροτσκιστής,
τους τοίχους να γεμίζω,
με γράμματα καλής γραφής,
από του μαρξισμού τη βίβλο.

Για την υπογραφή
Ντουβάρι

Αριστείδης είπε...

Γιατρέ μου, εσείς τιμάτε την αριστερά. Εκ των έσω. Όπως την τιμώ κι εγώ. Εκ των έξω.
Οι άλλοι όμως;

Συνεχίστε την καλλιγραφία!

Αυτόλυκος είπε...

Καταπληκτικό!
Βάλε κόπυραϊτ γιατί κυκλοφορούν κλεφτρόνια!
Αυτό θά άξιζε νά μελοποιηθεί, νά γίνει καί CD. Κάτι σέ ρεμπέτικο?.
Στή χειρότερη περίπτωση μπορείς νά πουλήσεις τά δικαιώματα στήν Χ.Α.!!! Χά, χά!

Αριστείδης είπε...

Προσέθεσα σήμερα, 10 Ιουνίου 2013, δύο ακόμη στίχους (τον δεύτερο και τρίτο από το τέλος), ούτως ώστε να μην παρεξηγούμαι.

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Την αλήθεια στην κούνια κοιμίζω,
εξ ευωνύμων την ελευθερία υμνώ,
τα δικαιώματα με απεργίες διεκδικώ,
στον τάφο ελεύθερος ζω.

Για την υπογραφή
"Βλακείας απεργός"

Χριστίνα είπε...

Στα κόμματα πια δεν πιστεύω
και με το νου μου πάντα στοχεύω
να βρω την χαμένη Ελλάδα
που κάποιοι αρμέγουν σαν αγελάδα

Ελεύθερος τώρα θα ζήσω
και ας πρέπει εσάς στη βουλή
να κοιμίσω
ο θάνατος ύπνο θα φέρει
σε όλους αυτούς που κάνουν το έθνος μου να υποφέρει



Χριστίνα είπε...

Με εκτίμηση Χριστίνα
Το ξέχασα να το γράψω :)
κύριε Αριστείδη

Ανώνυμος είπε...

Eξαιρετικό! Να που άρχισε να καταπέφτει η αριστερή παντοκρατορία των πεποιθήσεων.

Ανώνυμος είπε...

ετσι δηλαδη ειναι το 30% των ελληνων???ο μονος παντως που εχειασυλια σε αυτο το κρατος ειναι οι ναζιστες της χρυσης αυγης που μαχαιρωνουν και σκοτωνουν χωρις να τους κανει κανεις τπτ

Αυτόλυκος είπε...

3:28 μ.μ.

Έτσι, από απλή περιέργεια, μπορείς νά δώσεις έναν αριθμό νεκρών, πού τούς σκότωσε η Χ.Α.?

Αριστείδης είπε...

Προς Ανώνυμο φίλο (3:28 μ.μ):
Φίλε μου έβγαλες λάθος συμπέρασμα. Αν εμβαθύνεις λίγο περισσότερο, θα δεις ότι λέω το ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟ: δεν είναι έτσι οι υγιείς αριστεροί, αλλά οι αρχηγοί τους, και οι επαγγελματίες "επώνυμοι" καραγκιόζηδες της "αριστεράς".
Όσο για τη Χ.Α, ας υπερασπιστεί μόνη της τον εαυτό της έναντι όσων την κατηγορούν για μαχαιρώματα. Αν υφίσταται τέτοια ασυλία, αυτή είναι παροδική και θα διαρκέσει όσο συμφέρει το Σύστημα των "αριστερών" που περιγράφω στο ποιηματάκι.

ixnodromeus είπε...

Η διάγνωση του καρκινώματος του Αριστερού Πολιτικού Εγκέφαλου από έναν κορυφαίο «ακτινογράφο» ποιητή. Ο Αντι-Ύμνος ενός εκτρώματος που καταρρέει μαζί με τους πολύποδές του!Χαίρε μάστορα (master) Αριστείδη !!!

Αριστείδης είπε...

Χαίρε Ιχνοδρομέα! "Ακτινογράφο" πρώτη φορά με αποκαλούν. Πρωτοτυπείς εσύ, ευχαριστώ εγώ.

gianniotis είπε...

Αγαπητέ Αριστείδη,

βρήκα το υπέροχο ποίημά σας στο φιλικό ιστολόγιο "ΤΑΜΠΟΥΡΙ" με το οποίο συνεργάζομαι και το αναδημοσίευσα με αναφορά πηγής το "maximos" χωρίς να γνωρίζω πως αυτό είναι δικό σας και σας ανήκει.
Σας ζητώ συγγνώμη, και καλά κάνατε και μου το επισημάνατε. Ήδη έχω εγκαταστήσει ενεργό λινκ που παραπέμπει στο ιστολόγιό σας.

gianniotis

maximos είπε...

Αριστειίδη
Μου εστειλαν με email το καταπληκτικό σου ποίημα χωρίς πηγή Η διορθωση έγινς

Αριστείδης είπε...

Προς Γιαννιώτη και Μάξιμο:
Ουδείς λόγος έντασης. Συγγνώμες δεκτές, αν και δεν χρειάζονταν. Πλανηθήκατε από άλλους. Αυτά συμβαίνουν. Φίλοι και αγαπητοί αμφότεροι.

Ανώνυμος είπε...

" Με αριστερές καταβολές...κορμιά προσκυνημένα "



Με αριστερές καταβολές και δεξιές πια τσέπες
στο επάγγελμα αντιρατσιστές και κούφιες υποσχέσεις
γενίκανε εν μια νυκτί, μέγα επαναστάτες
παιδιά αδούλευτων γονιών και χρόνιοι Χατζηαβάτες .

Κοιτάξτε τους, λατρέψτε τους, παιδιά γονιών βρομύλων
ανθρώπων περισπούδαστων και εν καιρώ ΕΘΝΟΣΩΤΗΡΩΝ
που πως τα καταφέρνουνε με την τρομοκρατία
και τώρα την πλασάρουνε, για νέα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ .

Και σαν πουλάν αντιρατσισμό, πουλάν και ονομασίες
σβήνοντας από την μνήμη μας, αλύτρωτες ΠΑΤΡΙΔΕΣ
τα'χα απ'την αγάπη τους για εμάς, για το καλό μας
και πως σ'αυτούς να βλέπουμε, τον μέλλον άνθρωπό μας .

Μα αν είναι να γίνει η ΕΛΛΑΣ, με τέτοιους Δημοκράτες
ανθρώπους αιώνιους φοιτητές, με ξάπλες και ραχάτες
που ζούν με το χαρτζιλίκι τους και την εγχώρια ιντιφάντα
φωνάξτε τώρα έναν παπά, να κάνει τα σαράντα .

Έχουν τα χέρια κόκκινα, με αθώων ανθρώπων αίμα
όπως και πεποιθήσεις τους, κορμιά προσκυνημένα
που τρέφουν ότι χειρότερο, για εμάς και την ΠΑΤΡΙΔΑ
δοσίλογων και νενέκων παιδιά, δηλαδή πάλι μια από τα ίδια .

ΜΕ ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ

Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

Ανώνυμος είπε...

Ετσουξε πολλους "αριστερους" της Εκαλης, της Δροσιας και του Κολωνακιου και γενικοτερα του βολεματος το ποιηματακι σου φιλος

Ετοιμασου να σε κραξουν οι οπαδοι του Συριζα

Αντώνης Κρούστης είπε...

ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ΔΕΝ ΕΓΝΩΡΙΖΑ ΤΗΝ ΠΗΓΗ ΤΟΥ ΠΟΙΗΜΑΤΟΣ. ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΑΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.
ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΟΣ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ, ΜΟΥ ΤΟ ΑΠΕΣΤΕΙΛΕ ΣΑ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΟΕΤΡΨΕ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΔΩΣΩ.
ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΑΛΛΟΙΩΣΩ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΣΟΥ. ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΜΕ ΕΝΕΠΝΕΥΣΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΕΣΑ ΚΑΙ ΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥ ΣΤΙΧΟΥΣ.
ΗΔΗ ΕΧΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ.
ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΣ ΠΟΥ ΒΥΘΙΣΕ ΤΟΝ ΤΟΠΟ.
Α.Κ.

Αριστείδης είπε...

Ανώνυμε φίλε (22/06 1:51 μ.μ) αυτοί του βολέματος έλαβαν το μήνυμα και θα λάβουν και άλλα. Να είσαι σίγουρος. Στο κράξιμο απαντώ με ... βρυχηθμούς!

Κύριε Κρούστη,
ήμουν σίγουρος ότι δεν υπήρχε κακή πρόθεση.
Ευχαριστώ για εξηγήσεις και αποκατάσταση.

Ανώνυμος είπε...

Ήμουνα πάντα δεξιός 
σκυμένο το κεφάλι
των κοτζαμπάσηδων σκυλί
για τα σκατά τσουβάλι

Δεν θέλω επανάσταση
με ψύχουλα χορταίνω
ντόπια και ξένα αφεντικα 
οπου μου πουν πηγαίνω

Ημουνα πάντα δεξιός
αφέντη μου κι'Αγα μου
για πάντα δούλος σας πίστος
κι'εγώ και τα παιδιά μου

Και Φράνκους, Τούρκους,
Βαυβαρούς
όλους τους προσκυνάω
για να τους είμαι χρήσιμος
τη μάνα μου πουλάω

Ημουνα πάντα δεξιός 
ατομιστής ξερόλας
ημιμαθής υποκριτής
χαλί κάθε καριόλας

Ημουνα παντα δεξιός
σταση ζωής αιώνια
κέρδισα τα παράσημα
πίσω απ'τα κανόνια

Βόηθα χριστέ και παναγιά
παπαδαριό και μπάτσοι
να'χω μιά θέση στο μαντρί
κάθε Βαρδηνολάτση

Ημουνα πάντα δεξιός
Ταξης, Φυλής, προδότης
για όλα φταίει η αριστερά
ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ

Απο Ζωγράφου μεριά

http://iphicratisamyras.blogspot.gr/2013/06/blog-post_18.html

ΑΡΧΑΙΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ είπε...

http://amethystosbooks.blogspot.gr/2011/06/blog-post_6025.html
http://amethystosbooks.blogspot.gr/2011/07/blog-post_8233.html
http://amethystosbooks.blogspot.gr/2011/06/blog-post_8785.html
http://amethystosbooks.blogspot.gr/2013/04/blog-post_73.html

Για να σας καλύψω,εδώ,και προς απάντηση όλων των ανωτέρω,εχθρών και φίλων,αφιερωμένα(οι).

ΑΡΧΑΙΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ είπε...

Επ'ευκαιρία της Ποιήσεως,ιδού μερική Πεζογραφία:
http://amethystosbooks.blogspot.gr/2013/07/blog-post_4771.html
http://amethystosbooks.blogspot.gr/2013/07/blog-post_3442.html.

poetic justice είπε...

Αριστείδη, έχει γράψει και ο Παπαθανασόπουλος μια πολύ πετυχημένη παραλλαγή για αναρχικούς και μπαχαλάκηδες.

http://webwar.createaforum.com/932941967957951-954945953-928959955953964953963956972962/920917923937-925913-915921925937-913925913929935921922927931-%28913%27-9179229169279/msg7841

Αριστείδης είπε...

Α! Μου φαίνεται ότι ίδρυσα σχολή, χωρίς καν να το επιδιώξω!! Συγγνώμη για την άγνοια, αλλά ποιος είναι ο κύριος Παπαθανασόπουλος;

poetic justice είπε...

Σε τέτοιες σχολές αξίζει κανείς να "εγγράφεται" και να τις παρακολουθεί. Άντε εύχομαι να δούμε κι άλλους "μαθητές" σου στο ίντερνετ με εμπνευσμένα στιχάκια. Μιλάμε για επικά κείμενα, εσείς οι δυο γράφετε ιστορία! Κάποιος αναρχοαριστερός πρέπει να γράψει τώρα για τη χρυσή αυγή και να ολοκληρωθεί το αριστούργημα.

Πάντως όπως και το δικό σου πόνημα έτι κι αυτό μου το έστειλαν με μέηλ και επειδή μου άρεσε έψαξα να δω ποιος το έγραψε. Έτσι σε βρήκα και κάπως έτσι βρήκα και τον Παπαθανασόπουλο.

Τώρα ο Παπαθανασόπουλος νομίζω ότι έχει κάποια σχέση με εκδοτικούς οίκους και τέτοια, αλλά δεν είμαι απόλυτα σίγουρος. Το μόνο που ξέρω είναι ότι είναι προσκείμενος του εθνικιστικού χώρου και γράφει σε ακραίες ιστοσελίδες όπως αυτή στο λινκ, έχει και ένα μπλογκ που γράφει διάφορα υπέρ πατρίδας, έθνους και τέτοια.


Αριστείδης είπε...

Μια ένσταση μόνο. Για τη Χ.Α, τον ψευτοπατριωτισμό γενικότερα πρέπει να γράψει κάποιος δεξιός πατριώτης. Όσο πιο δεξιός, τόσο καλύτερα. Θυμίζω ότι το δικό μου ποίημα όσο και το blog γενικότερα, στηλιτεύει τους κάλπικους. Αρμοδιότερος γι αυτό από κάποιον αυθεντικό του είδους, δεν υπάρχει.
Να είσαι καλά!

woodiiis είπε...

το ποιημα το ανηρτησε καποιος ανωνυμος σε σχολιο στο ιστολογιο του Σπ.Χατζαρα...ευτυχως βρηκα την πηγη...

Unknown είπε...

Όταν οι άνθρωποι αρχίσουν να συζητάνε το σωστό και το λαθος τότες θα λυθούν όλα τα προβλήματα. Μόνο χαζει χαραχτηριζονται δεξιοι και αριστεροι. Διστιχος ειπαρχουν πολλοί ακόμα. Καληνύχτα

Ανώνυμος είπε...

Κ. Αριστείδη δικο σας ειναι το ποίημα.
δεν εχω λόγια.........

Ανώνυμος είπε...

Τα προβλήματα δε θα πάψουν ποτέ, ανώριμε Βασιλάκη, θα υπάρχουν στον αιώνα τον άπαντα. Και στο διαδίκτυο δεν υπάρχει ιδιοκτησία, είναι η χαρά της ανευθυνότητας, της λογοκλοπής και της παραλλαγής. Μη γράφετε ψέματα και νομίζετε ότι κανένας δε σας κατάλαβε. Δεν παράγετε, αναπαράγετε αλλοιωμένο περιεχόμενο. Δεν είστε σοβαροί, μεσόκοποι γέροι είστε στην ψυχή στο ή/και σώμα που σαχλαμαρίζεται και καμώνεστε και εκτονώνεστε, την ώρα που αυτοί που γελάτε μαζί τους, σας λεηλατούν. Ούτε ορθογραφία δεν ξέρετε, όλη η χαμοζωή σας ένας καφενές, το internet σας μάρανε. Είστε «σκουπίδια» και αυτή η «χωματερή» του Ελλαδιστάν σαν ταιριάζει περίφημα. Α, και το σχόλιο στο ιστολόγιο του Σπ.Χατζάρα δεν ήταν το πρώτο, εξάλλου φαίνονται οι ημερομηνίες, την πηγή καματερού ανακάλυψες, εξυπνάκια. Πάρτε και άλλη μια πασοκτζίδικη παραλλαγή, ενός άλλου νεόκοπου ποιητή εκ του προχείρου.

http://webwar.createaforum.com/932941967957951-954945953-928959955953964953963956972962/920917923937-925913-915921925937-913925913929935921922927931-(913'-9179229169279/

http://deltio11.blogspot.ca/2016/03/aristeros-co.html

Θέλω να γίνω Πασοκτζής.
Αρχιλαμόγιο της Δεή(ς).
Από τη Ρόδο χιμπατζής.
Στη Σουηδία τζαμπατζής.

Θέλω να γίνω Πασοκτζής.
Σαν τον μπαμπά να'μαι νταής.
Να βγάζω και φωτογραφίες.
Να με θαυμάζουν οι κυρίες.

Θέλω να γίνω Πασοκτζής.
Φανατικός σαν Παοκτζής.
Και να με βάλουν και σε λίστες.
Μαζί με άλλους Σοσιαλήστες.

Θέλω να γίνω Πασοκτζής.
Με σπιταρόνα μπαταχτζής.
Γερμανική αυτοκινητάρα.
Και νοοτροπία Ελληνάρα.

Θέλω να γίνω Πασοκτζής.
Τα καλοκαίρια εμπρηστής.
Το κράτος να υπηρετώ.
Τον εαυτό μου να κοιτώ.

Θέλω να γίνω Πασοκτζής.
Το αμάξι μου να'χει ρεπρίζ.
Ναι δω το γιο μου Χρυσαυγίτη.
Και ας μου κλείσουνε το σπίτι.

Θέλω να γίνω Πασοκτζής.
Μεγάλος παρλαπιπατζής.
Τίποτα να μη μαρτυρήσω.
Και το μουσάκι να ξυρίσω.

Θέλω να γίνω Πασοκτζής.
Του ίντερνετ ο μαχητής.
Σλάβοι, Αρβανίτες και τρελοί.
Ολοι μαζί Σταλινικοί.

Θέλω να γίνω Πασοκτζής.
Ο πιο μεγάλος παπατζής.
Μέσα σε βόθρο να ξυπνήσω.
Με ανία να μελαγχολήσω.

Θέλω να γίνω Πασοκτζής.
Αλλά έγινα ένας θαθατζής.
Κάθομαι και κουράζομαι.
Με τα twits ταράζομαι.

Ανώνυμος είπε...

Αριστείδη, δε χρειάζεται να γράψει κανένας ποιηματάκια, ούτε για την ΧΑ ούτε για κανέναν. Δεν υπήρξε ποτέ στην ιστορία της αθρωπότητας έλλειμμα ποιητών και φλυαρίας. Άλλου είδους είναι πάντα τα ελλείμματα. Και το πολιτικό κίνημα του Γ. Καραμπελιά, να μου το θυμηθείς ότι θα πάει άπατο. Απολαύστε όλοι σας τις ημέρες της εθνικής παρακμής που ζούμε.


ΥΓ. Άφησα επίτηδες και ένα ορθογραφικό παραπάνω, για να δούμε αν θα το εντοπίσουν τα αναορθόγραφα.

Κοκοσης είπε...

Επειδή το ποιηματάκι σου Αριστείδη εγράφη το 2013, πριν αναλάβουν την εξουσία οι αναρχοάπλυτοι αλήτες και προδότες του κερατά, να συμπληρώσω σαν επίλογο μία ακόμη στροφή που μόλις μου πέρασε από το μυαλό :

Θέλω να γίνω αριστερός
παράδες ν' αποκτήσω,
στο κάτω κάτω της γραφής
την Χώρα κι΄ ας πουλήσω.

Ανώνυμος είπε...

θέλω να γίνω δεξιός μα δεν με αφήνει η συνείδηση μου.