Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2016

Αυτή η υπόθεση με τον μικρό Μπεν κάτι μου θυμίζει…


Έχει Νότιο Γιόρκσάιρ η Ελλάδα; (Κατά το «έχει η Αγγλία Καλαμάτα;»)

Αν έχω καταλάβει καλά: 

Στην ελληνική επικράτεια αρμόδια για την ανεύρεση αγνοουμένου είναι η Σκότλαντ Γιάρντ. 

Της Σκότλαντ Γιαρντ παρούσης, οι ελληνικές αρχές παύονται.


Ο αγνοούμενος είναι νεκρός κι ας μην έχει βρεθεί σκελετός, επειδή το λέει η Σκότλαντ Γιαρντ. 

Αποβιώσας έλληνας πολίτης καταδικάζεται μετά θάνατον ως δολοφόνος επειδή το λέει η Σκότλαντ Γιαρντ.

Οι δηλώσεις της Σκότλαντ Γιαρντ σε βρετανικά μέσα (τις οποίες αναδημοσιεύουν οι ιθαγενείς παπαγάλοι) επέχουν θέση αποδείξεων, πειστηρίων, τεκμηρίων. 

Ελλάδα; Έχει Νότιο Γιόρκσάιρ η Ελλάδα;

Στη γη μας η Σκότλαντ Γιαρντ αποφασίζει, διατάζει, δικάζει, καταδικάζει.

Λοιπόν αυτή η ιστορία κάτι μου θυμίζει… κάτι μου θυμίζει… κάτι μου θυμίζει… Α ναι! Το βρήκα! Μπανανία! Αποικία! Προτεκτοράτο! 


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ξερεις κατι??!!...
αηδια καταντησε ολο αυτο..
και ολο αναλυουμε ξανα αναλυουμε , λυση ,και ληξη δεν ερχεται!
δεν παει στο διαολο.