Τρίτη 9 Ιουλίου 2013

Τους ΠΑΣΟΚους κι αν τους πλένεις ...



Βαριά, λέει, η προσβολή που εξεστόμισε ο Μαυρουδής ο Τσεκουράτος. 

Όλοι οι θιγέντες φωνασκούν. 


Μόνο που είναι αργά. 

Έπεσε ήδη και τους πλάκωσε! 


Υ.Γ Το γράφημα που δείχνει το χρέος της Ελλάδας, ως ποσοστό του ΑΕΠ (και όχι βέβαια το ΑΕΠ αυτό καθαυτό), να εκτοξεύεται επί Αντρέα, είναι ορθό; Επίσης, συνοδεύει πράγματι το άρθρο του Θ. Κατσανέβα στο "Παρόν"; Διότι, αν οι απαντήσεις στις παραπάνω ερωτήσεις είναι καταφατικές, κάποιοι διεκδικούν βραβείο ανοικτής παλάμης...


8 σχόλια:

Αυτόλυκος είπε...

Ώστε εθίγησαν οί πρασινοφορούσες παρθένες, (απ' τά αυτιά), από τά λεγόμενα τού χουντικού αποφοίτου τού Κολλεγίου? Λές καί τήν προσβολή τούς τήν έκανε κανένας κύριος!
Λές καί είναι τίποτα κύριοι, καί προσεβλήθησαν!
Από τήν ομολογία Τσουκάτου γιά τά DM 1.000.000 δέν εθίγησαν!
Τό ότι πέρασαν φέσι τά νοίκια στήν Ιπποκράτους, σάν κοινοί μπαταχτσήδες, δέν τούς έθιξε!
Επιστροφή λοιπόν στά παλιά λημέρια τής Χ. Τρικούπη, άν καί προσεχώς τούς βλέπω νά συνεδριάζουν σέ τσαντήρι!

Αριστείδης είπε...

Έλα μου ντε! Μόνο η προσβολή της Ιεράς Αγελάδος τους θίγει αυτούς.
Χοντρόπετσοι, δεν βρίσκεις;

Αυτόλυκος είπε...

Χοντρόπετσοι? Ούτε οί ρινόκεροι δέν είναι έτσι!
Αυτοί είναι σάν νά εκπαιδεύτηκαν, από μικρά παιδιά, μέ νοοτροπία γενίτσαρου. Λές καί τούς πέρασαν από τό Project MK-ULTRA. Λές καί είναι τσιπαρισμένοι, κι εκτελούν εντολές!
Νά ήταν 2-3 τέτοιοι, πάει στό διάλο. Αλλά 300? Χώρια οί αναπληρωματικοί. Πού τούς βρήκαν? Πόσους εκπαίδευαν, καί γιά πόσες δεκαετίες?
Μετά μέ λένε συνομωσιολόγο!

Χριστίνα είπε...

Πατέρα
Αναπαύσου
Συνεχίζω
Ολοκληρωτική
Καταστροφή
Δεν σας αρκεί για να μη χαλάτε την ζαχαρένια σας στο τι εστί Πασοκ ...
Είναι σα να λέμε μπλέξανε οι διαφόρων χρωμάτων κόκκοι και έκαναν τον κοκό
Εδώ αν δεν κάνω λάθος καθότι νεάνις :P ο συγχωρεμένος ο πατέρας μου, μου έλεγε ότι αυτός ο αείμνηστος Γέρος της Δημοκρατίας έλεγε αλίμονο μη βγει στην κυβέρνηση ο γιος μου.... και βγήκε... και βγήκε το καμάρι του και είπε πολλά ένα εξ αυτών ''Τσοβόλα δώστα όλα''

Γμτ δεν μου επιτρέπει η αγωγή μου να βρίσω .....το κρτ μου μέσα

Αριστείδης είπε...

Εγώ πάντως Χριστίνα, αν εκφρασθείς ελεύθερα (ήτοι ... @!#) δεν θα σε λογοκρίνω!

Χριστίνα είπε...

$#^#@τ#@:$ω:@%#$%ψ:@#$%:ω#ψ^#%^β$%:@#$%ω@#$%@ω%@$@%@#$%β

Καλημέρα Αριστείδη μπορώ αν θες να σου στείλω και τη μετάφραση :P

Αριστείδης είπε...

Δεν χρειάζεται. Κατάλαβα.

Αυτόλυκος είπε...

Πιπέρι στό στόμα, καί φαγουρόσκονη στό πληκτρολόγιο!