Δευτέρα 27 Ιουλίου 2009

Νηστικό αρκούδι δεν χορεύει… αλλά τρώει τον αρκουδιάρη!



Οι εργαζόμενοι στην "ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ" διανύουν τον τρίτο μήνα απλήρωτοι!
Η υπομονή όλων εξαντλήθηκε. Τα δανεικά εξαντλήθηκαν κι αυτά. Οι υποσχέσεις για "καλύτερες ημέρες" δεν γεμίζουν το στομάχι, ούτε πληρώνουν λογαριασμούς και νοίκια.


Τελευταία μισθοδοσία 17/6/09, οπότε πληρώθηκαν με καθυστέρηση το πρώτο 15ήμερο του Μάη (αν κατάλαβα καλά, γιατί με τις καθυστερήσεις και τις μαϊμουδιές, οι εργαζόμενοι χάσανε τη μπάλα). Έκτοτε μηδέν!


Εδώ βέβαια είναι Ελλάς και δεν υπάρχει Πούτιν για να υποχρεώνει τους μεγιστάνες να πληρώνουν τους μισθούς. Υπάρχει όμως οργή. Συσσωρευμένη. Καμιά δεκαριά παραιτήσεις εργαζομένων δεν είναι και λίγες (αφού δεν πληρώνεται κανείς γιατί να εργαστεί;).


Το καλό που τους θέλω. Τα οφειλόμενα στους εργαζόμενους ΑΜΕΣΑ.
Όχι για να σβήσουν την ξεφτίλα. Αυτή έχει ήδη κατοχυρωθεί στην πιάτσα.
Αλλά γιατί έπεσε πείνα.


Νηστικό αρκούδι δεν χορεύει. Σύμφωνοι. Αλλά επιτίθεται. Για να φάει. Τον πρώτο που θα βρει μπροστά του. Αυτόν που όφειλε να το ταΐσει. Τον αρκουδιάρη.


Υ.Γ Το παρόν ιστολόγιο είναι προσωπικό, δεν έχει καμία σχέση με δημοσιογράφους, πολιτικούς, κόμματα και κάθε λογής συμφέροντα. Το ξαναλέω γιατί προβλέπω σεισμό. Η παρούσα ανάρτηση έχει να κάνει με δικό μου άνθρωπο, εργαζόμενο στην εν λόγω εταιρεία, απλήρωτο επί τρεις ολόκληρους μήνες. Μη σπεύσουν λοιπόν τίποτε παπαγάλοι, γλείφτες, διαπλεκόμενοι κτλ να με χαρακτηρίσουν κακοήθη, προπαγανδιστή κτλ. Μη διανοηθεί κανείς να με κατηγορήσει ότι «δουλεύω για τον ανταγωνισμό», ότι «χτυπάω ελληνική εταιρεία» κτλ. Και προπαντός ΜΗ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΡΑΞΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΜΟΥ, γιατί …ούτε ψύλλος στον κόρφο του! Οι νόμοι είναι με τον εργαζόμενο! Υπάρχει εργασιακό δίκαιο και θα εφαρμοστεί! Είτε το θέλουν μερικοί, είτε όχι!


53 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Είμαστε μαζί σας! όλοι οι εργαζόμενοι μάζι! όχι γιατί είμαστε κουμουνιστές όπως μας είπαν κάποιοι... αλλά γιατί πεινάμε...!

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΜΑΙ ΠΙΟΝΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΔΙΣΤΑΚΤΩΝ..ΜΗΝΕΣ ΠΡΙΝ Ο Μ.Κ ΧΤΥΠΑΓΕ ΣΤΟ ΨΑΧΝΟ ΤΗΝ ΑΣΠΙΣ...ΤΩΡΑ ΠΟΥ Ο ΚΟΜΠΟΣ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΙ ΧΤΕΝΙ ΓΕΜΙΣΕ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ!!!ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ..

Ανώνυμος είπε...

Η οικονομική κρίση είναι κάτι που σκαρφίστηκαν κάποιοι για να τα κονομήσουν ακόμα περισσότερο… σε βάρος των άπλων ανθρώπων και των φτωχών. Για να γίνου οι πλούσιοι πιο πλούσιοι και οι φτωχοί φτωχότεροι. Δε μπορεί να ξύπνησαν μια μέρα και να είπαν ήρθε οι οικονομική κρίση.

Υ.Γ. Οι πωλήσεις ηλεκτρονικών συστημάτων αυξήθηκε κατά 27% σε σύγκριση με το πρώτο 6μηνο του 2008…!
Αυτό νομίζω λέει κάτι.

Όσο αφορά την ΑΣΠΙΣ είναι ολοφάνερο ότι προσπαθούν να απολύσουν κόσμο δηλώνοντας ότι μπαίνουν μέσα και από πάνω να πάρουν και κονδύλια.

“Σκεπτόμενος Δημοκράτης”

Ανώνυμος είπε...

Το κακό είναι ότι αυτό έχει γίνει μάστιγα τον τελευταίο χρόνο σε όλους. Εγω είμαι από τους τυχερούς το εχω αυτό εδω και 5 χρόνια προ κρίσεως εχω μουρλαθεί στο έναντι αφού πλεον κραταω τεφτερι με τα χρωστούμενα.
Τι να πω. Φρεμένη νταγιάκα χρειάζεται.

Ανώνυμος είπε...

"Τελευταία μισθοδοσία 17/6/09, οπότε πληρώθηκαν με καθυστέρηση το πρώτο 15ήμερο του Μάη (αν κατάλαβα καλά, γιατί με τις καθυστερήσεις και τις μαϊμουδιές, οι εργαζόμενοι χάσανε τη μπάλα). Έκτοτε μηδέν! "

Φίλε μου εδώ σε βρίσκω ΛΙΓΟ ανενημέρωτο
17/6/09 πείραν οι ΜΙΣΟΙ εργαζόμενοι μια προκαταβολή του Μαιου
Οι αλλοι μισοί έχουν να πληρωθού απο τον ΑΠΡΙΛΙΟ

Φτιάχτηκε κατα πως μαθαίνω ήδη επιτροπή της εταιρίας που κατεθεσε επιστολη στην επιθρώρηση εργασιας για τα χρωστούμενα

Ανώνυμος είπε...

agapite Aristeidh

H aspida gia mena kala na pathei
ta ithele
oloi ekei mesa trwne me xrysa koutalia
emeis stin commercial ti eimaste diladi ilithioi:?

280 euros auksisi kai yperwries se olo to proswpiko

mipws to proswpiko tis aspidas exei problima kai oxi h eteria? alliws tis ptaei? De mporei na einai aplirwtoi stin aspida kai commercial kai trapeza oxi mono na einai plirwmenoi alla kai me anaprosarmogoi misthou apo 10% kai panw

Αριστείδης είπε...

Ευχαριστώ τους πάντες για τα σχόλιά τους! Όλα εύστοχα και τα 2 τελευταία πολύ ενημερωτικά! Παρακαλώ συνεχίστε, μήπως βγάλουμε άκρη!

Ανώνυμος είπε...

Μυαλό δεν έχετε έτσι? Αν υπάρχει έστω και μια πιθανότητα η εταιρία να ορθοποδήσει με αυτο τον τρόπο την καταστρέφεται

δεν το καταλαβαίνεται αυτό?
δηλαδη πρέπει να πέσουν μυνήσεις για να καταλάβετε?

και για πες μας αριστοτέλη εσυ ή όπως αλλιώς σε λένε, ποια εταιρία προμοτάρεις? ποια ασφάλεια μας προτείνεις να πάρουμε

προσεχε μόνο γιατι μηπως εκτός από απλήρωτος ο συγγενείς σου βρεθή και στο δρόμο, οκ?

εδω ειναι βαλκανια δεν ειναι πεξε γελασε

προσεχε λοιπον

Αριστείδης είπε...

Προς τον τελευταίο ανώνυμο:

Καλώς τονε! Για "καλοθελητές" σαν και του λόγου σου έχω προβλέψει στο υστερόγραφο!

Χαααααα!

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Αριστείδη
Θα μου επιτρέψεις να διατηρήσω την ανωνυμία μου προκειμένου να επέμβω.

Είμαι πρώην υπάλληλος της ασπις
προ μηνων τους κατήγγειλα τη σύμβαση μου και διεκδίκησα τα δεδουλευμένα

αντι αυτού δέχτηκα και απειλές
η επομενη κίνηση μου, στην οποία συνιστώ να την κάνετε και συς ειναι να επικοινωνήσετε με την επιθεώρηση εργασίας

Όσοι περισσότεροι τόσο καλύτερα

τα τηλεφωνα είναι 2102797890 και 210 2794263
η διευθυνση τους είναι Αγνώστων Ηρώων 60-62
βρισκεται στο ν.ηράκλειο
¨
Μην διστάσετε

΄Συμμετοχές σε ofshore, ακριβα αυτοκίνητα, εξοχικα σε νησια του Αιγιου και βιλες στην αττικη και πολλα άλλα πράγματα συνθέτουν όλο αυτο το παζλ, το οποίο καρπώνονται μόνο συγκεκριμένοι άνθρωποι εκεί μέσα

Η Εταιρία έχει περιουσιακά στοιχεία που ξεπερνουν τα 400 εκ ευρω. Μην σας κοροιεδευουν οτι δεν εχουν να πληρώσου, αλλού πανε τα λεφτά

Το δυστήχημα είναι οτι ο κος Ψωμιάδης δεν ενημερώνεται σωστά σε τι κατάσταση έχει περιέλθει το προσωπικό του
υπάρχουν άνθρωποι εκεί μέσα που δεν έχουν να πάνε σε μια λαική

και δεν υπερβάλω καθόλου

Με τιμη

Αριστείδης είπε...

Τελευταίε ανώνυμε φίλε.

Μεταβίβασα τις συστάσεις σου στον δικό μου.
Σ' ευχαριστώ για τα όσα διαφωτιστικά μου γράφεις.
Γνωρίζω ότι δεν υπερβάλεις, γι αυτό έγραψα περί "πείνας".
Άλλοι δεν το γνωρίζουν...

Ανώνυμος είπε...

Τιποτα αγαπητέ Αριστείδη

Απλά επειδή οι καιροι ειναι πονηροί καλό θα ήταν ότι γινει να γινει διακριτικα

ελπίζω στην εχεμυθεια σου

μακάρι η εταιρία να ορθοποδήσει και να προκόψουν εκει να πάρουν και τα λεφτα τους
ειναι κριμα

σκεψου και τους πελάτες ομως και το δικτυο
στο δικτυο ημασταν 10 μηνες απλήρωτοι

Ανώνυμος είπε...

ένα χρόνο πριν:

http://skeftomasteellhnika.blogspot.com/2008/08/blog-post_7823.html

Unknown είπε...

Φιλε Αριστειδη καλησπερα.Οι αληταραδες αφηνουν απληρωτους εργαζομενους!Ευτυχως Αριστειδη υπαρχει ο θανατος!Και υπαρχει για ολους:εχοντες και κατεχοντες!Ο θανατος φιλε μου αποτελει την απολυτη δικαιοσυνη για ολους!Ετσι οι απληστοι κατεχοντες θα τα παρουν τα ευρω τα ακινητα τους τα πολυτελη τους αυτοκινητα και οτι αλλο περιουσιακο τους στοιχειο στους ταφους τους!Οπως πολυ καλα θα γνωριζεις τα σκουληκια τρωνε τα παντα!Και τα πτωματα τους και τα ευρωπουλα τους!Αριστη τροφη!Για μενα αυτο αποτελει υπερτατη ηδονη!οι αφιλοσοφητοι οι απληστοι οι ακορεστοι αφου σωρευσουν απειρο πλουτο αφου φτιαχτουν με κοκες στις ΜΥΚΩΛΟΥΣ αφου κανουν οργια με τα βυζιτο-μοντελα θα αποτελεσουν τελειο λιπασμα οπως ολοι μας για τα σκουληκια των νεκροταφειων!Και βεβαια θα γνωριζεις οτι το πρωτο νεκροταφειο εχει κυριλε σκουληκια!ευχομαι και ελπιζω η επιστημη να μην βρει ποτε ουτε το ελιξηριο νεοτητος ουτε της αθανασιας!Φανταζεσαι αυτους που μας κυβερνανε και αυτους που εχουν οικονομικη δυναμη παντα νεους και αθανατους?Ευχομαι το δικο σου προσωπο συντομα να βρει λυση στο εργασιακο του προβλημα!Χρειαζεται ομως αγωνας Αριστειδη.Τιποτα δεν μας χαριζεται!Πρεπει καποτε να παψουμε να ειμαστε προβατα!Και οπως πολυ σωστα ειπε ο αγαπημενος μου αοιδος ΝΟΤΗΣ:Λυκοι θα υπαρχουν οσο θα υπαρχουν προβατα!Γ Κ ΠΑΤΡΑ

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Αριστειδη
θα σου πρότεινα σχόλια σαν τα παραπάνω που ουδεμία αξία έχουν και μάλλον κάνουν γραφικά τα blog σου να τα απομακρύνεις

ειδικά αυτος με το σκεφτόμαστε ελληνικά με εκανε να γελάω απίστευτα

Χάνεται το νόημα σε όλο αυτό και μην αφήνεις κανένα γραφικό να σου κάνει μαντάρα το σκοπό σου. Και κατα πως φαίνεται τουτοι εδώ οι γραφικοι αυτό προσπαθούν να κάνουν.

Απ την άλλη στο θεμα μας

Ναι την ασπιδα ειναι γνωστον εις την πάσην και όσους βγαζουμε το ψωμί μας απο τις ασφάλειες την κυνηγάει ανελέητα τουτη εδώ η κυβέρνηση. Όμως απ την άλλη και η εταιρία φερεται στους εργαζόμενους λες και είναι υπηρέτες παρά εργαζόμενοι με την πραγματική έννοια του όρου

Και φίλε μου καλέ αν μια εταιρία χάσει την εμπιστοσύνη των εργαζομένων της πισω το ποταμι δεν γυρνα. είναι τελειωμένοι

γι αυτο θα πρότεινα τα αφεντικά εκεί αντί να τρέχουν στις μυκόνους στις αγιες νάπες και στα παρίσια για διακοπές με λεφτά της εταιρίας να πληρώσουν το προσωπικό τους

γιατι το γιαουρτάκι με την πέτσα ειναι ακόμη φτηνό στις ημέρες μας και κολλάει πολυ...

Έχω περάσει την διαδικασία παλιότερα ξέρω ποσο επίπονη είναι

καλη τυχη στον αγώνα σας

ΥΓ Μην κολώσετε να τους δώσετε στην επιθεώρηση εργασίας στεγνά και να τους κάνετε ρομπα παντου αν δεν σας πληρώσουν

Unknown είπε...

Φιλε ανωνυμε γραψε το σχολιο σου και ασε την κριτικη για τα σχολια των αλλων.Διαφωνω με οτι λες αλλα θα υπερασπιστω μεχρι θανατου το δικαιωμα σου να το λες ελεγε ο Βολταιρος!Οταν θα μεινεις απληρωτος και θα δουλευειεις τζαμπα ενω οι ταχα μου επιχειρηματιες θα σωρευουν κεφαλαια σε υπερακτιες και θα πουλανε μουρη με τις βυζιτουδες με τις καγιεν και θα σου πετανε στη μουρη οτι ειναι νοιμο ειναικαι ηθικο τοτε να δουμε τα περι γραφικων κλπ.Ας αφησουμε ολα τα λουλουδια να ανθισουν ας αφησουμε ολες τις αποψεις ακομα και τις επιθετικες-σαρκαστικες-δηκτικες να ακουστουν και να διασπαρουν.Γ Κ ΠΑΤΡΑ

Ανώνυμος είπε...

καλημεριζω τον γνωστό παπαρολόγο των blogs (τον απο πανω εννοω όχι τον αρειστίδη)

Φιλε gkats τι έγινε σας έκλεισε το indymedia ο βουρλουμης και τρέχεις απο blog σε blog?

Να υποθέσω ότι είσαι ανεπάγγελτος έτσι, ή εχεις κανα μπαμπα από πίσω που στα χώνει και το παίζεις επαναστάτης? Ναι φιλε μου είσαι γραφικός, γραφίκότατος, για εμένα επειδη δουλεύω από τα 14 μου άνθρωπος που δεν σηκώνεται το πρωι να παει στη δουλειά του ειναι ΓΡΑΦΙΚΟΣ!

Άσε που για το θέμα των παράκτιων, στοιχημα βάζω οτι αν σου δινόταν η δυνατότητα πρώτος θα το έκανες.

Φιλε Αριστείδη, για να μην καταντήσει ΓΡΑΦΙΚΟ το μπλοκ σου και τελικά ο αγώνας σου πάει στραφι σε καλώ απόψεις σαν τον παραπάνω να τις κόβεις, όχι τίποτα άλλο αλλά στο τέλος ενας αγώνας δίκαιος θα γίνει της πλάκας.

Κύριοι το πρόβλημα της ΑΣΠΙΔΑΣ είναι πολυ ΣΟΒΑΡΟ γιατι αν ΣΚΑΣΕΙ ΚΑΝΟΝΙ ΕΚΕΙ θα πάρει η μπάλα και την τράπεζα κάτι το οποίο θα είναι καταστροφικό για όλους... Φίλε Αριστειδη πες στην φίλη σου που εργάζεται στην ασπιδα οτι τα λεφτα δεν χάνονται, ούτε θα χαθουν

Το γεγονος οτι ειναι απλήρωτος ο κοσμος ειναι απαραδεκτο βέβαια

Θέλετε να το ψάξετε σε βάθος? Λοιπον ψάξτε και αναρωτηθείτε πως ειναι δυνατόν να υπάρχει αύξηση της παραγωγής και ο κόσμος να μην έχει πληρωθεί?

έπίσης προσεξε λιγο τις οικονομικες της καταστασεις και ειδικα τις ταμιακες
αυτο που βλεπω γω ειναι πρόστιμα...

αυτον τον λιγιστη που έχουν, αληθεια γιατι δεν τον εχουν πεταξει με τις κλωτσιες έξω?

αλιώς παει αλλου το πραγμα

Ανώνυμος είπε...

@ Ανώνυμε 9:53 μμ

Άι χάσου... (ανώνυμο) μυρμηγκάκι!

Ανώνυμος είπε...

2mnka δεν αφήνετε τους μασονους, του εξωγήινους τους καλικατζάρους και τον άρχοντα των δαχτυλιδιών και να προτεινετε στον ανθρωπο να δωσει λυση στο πρόβλημα του, αλλιώς αφήστε τον στην ησυχία του?

αντε γραψτε στο μυστερυ ή στο ανεξηγητο καλυτερα

και η λυση για μενα ειναι μια, προσφυγη στη δικαιοσυνη

Unknown είπε...

Ανωνυμε καταρχην καλημερα.Οι χαρακτηρισμοι παπαρολογος καιγραφικος σου επιστρεφονται!Εσυ κανονικα επρεπε να ησουν ψυχολογος:βουλωμενο γραμμα διαβαζεις!Η δουλεια δεν ειναι ντροπη φιλε μου.Δεν ειμαι ανεπαγγελτος ' εργαζομαι και μαλιστα πολυ σκληρα σε πληροφορω!Αλλα η φιλοσοφια μου δεν ειναι του προβατου.Η φιλοσοφια μου ειναι πιο κοντα στον τροπο ζωης του Κολοκοτρωνη που ηταν απ τα μερη που καταγομαι.Αυτος και ολοι οι αδουλωτοι αγωνιστες εδωσαν το αιμα τους και τη ζωη τους για να πλουτιζουν σημερα οι οι πολιτικοι και οι οικονομικοι παραγοντες που καθημερινα θαυμαζουμε στα μεσα μαζικης αποχαυνωσης ,στις life style εκπομπες και αλλου.Κατα τα αλλα ας δουλευουμε γι αυτους δωρεαν.Και αυτοι να σπαταλουν τους κοπους μας στις κοκες στις βυζιτες στις βιλες στις καγιεν και σε αλλες λαμπρες δραστηριοτητες!Φιλε Αριστειδη αν οντως δεν εκφραζουν το blog σου αποψεις σαν τις δικες μου μπορεις να μου το πεις .Αλλα οι χαρακτηρισμοι του παραπανω φιλου επιστρεφονται.

Αριστείδης είπε...

Καλημέρα σε όλους!

θερμά παρακαλώ να λήξει εδώ η αντιδικία στα σχόλια. Σέβομαι όλους τους σχολιαστές. Και τα καλά (σχόλια) δεχούμενα και τα κακά δεχούμενα.

Επίσης παρακαλώ όλους τους ανώνυμους σχολιαστές να χρησιμοποιούν κάποιο ψευδώνυμο, γιατί μπερδεύτηκα.

Προς τον ανώνυμο των 9:53μ.μ της 28ης Ιούλη:
Ευχαριστώ για την παρέμβαση. Ειδικά αυτό με το γιαουρτάκι είναι πολύ εύστοχο! Θα αισθανθώ πολύ άσχημα την ημέρα που θα κόψω κάποιο σχόλιο! Όπως είδες δεν έκοψα ούτε τον κακοήθη των 5:25 της 28ης Ιούλη που απειλεί κιόλας!

Προς τον ανώνυμο των 10:00π.μ της 29ης Ιούλη:
Φαίνεται ότι ξέρεις πολλά και οι επισημάνσεις σου είναι φοβερές! Δυστυχώς εγώ δεν μπορώ να το ψάξω σε βάθος (δεν εργάζομαι εκεί και ξέρω ελάχιστα οικονομικά) και ο άνθρωπός μου είναι ο τελευταίος τροχός της αμάξης στην εταιρεία, χωρίς ιδιαίτερες προσβάσεις.
Χαίρομαι για τη βεβαιότητά σου ότι τα χρήματα δεν θα χαθούν, αλλά ο άνθρωπος ήρθε τρεις φορές για δανεικά το τελευταίο διάστημα και τώρα πια δεν έχω ούτε εγώ χρήματα!!

Προς τον ανώνυμο των 6:15μ.μ και 7:05 της 28ης Ιούλη:
Για τους πελάτες δεν ξέρω, αλλά το "δίκτυο" στο οποίο δεν πληρώνονται επί 10 (!!!!) μήνες τι είναι;


Πάντως νομίζω ότι όλοι συμφωνούμε. Ή ΑΜΕΣΗ καταβολή ΟΛΩΝ των δεδουλευμένων (και κανονική μισθοδοσία στο εξής) ή προσφυγή στη δικαιοσύνη!

Ανώνυμος είπε...

Αυτη την Παρασκευή ομάδα εργαζομένων της ΑΣΠΙΣ ΑΕΓΑ και ΑΣΠΙΣ ΑΕΑΖ θα προβει σε στάση εργασίας για την καταβολη των δεδουλευμένων των 4 τελευταίων μηνών και των επιδομάτων

Η κινητοποίηση οργανώνεται από την ένωση ασφαλιστικών υπαλληλων

Ευχαριστώ

Ανώνυμος είπε...

Κε "Δίκαιε" από αύριο ετοιμαστήτε για μυήσεις με την αιτιολογία της συκοφαντικης δυσφήμισης

Οι υπάλληλοι είναι πληρωμένοι πληρως. Μεχρι ευρω

Αντίθετα εσείς θα κληθήτε να πληρωσετε οσα θα σας ορίσει η Ελληνική Δικαιοσύνη

Έλεος με την ανωνυμία πια

Ανώνυμος είπε...

Βρε-βρε-βρε τι γίνεται! Οποία κοσμοπλημμύρα! Πολλά "ανώνυμα" παπαγαλάκια απειλούν και σκούζουν. Το πιο ωραίο βέβαια είναι αυτό που, όντας ανώνυμο το ίδιο, όχι μόνον απειλεί, αλλά και αγανακτεί με την ανωνυμία των άλλων!

Αμμμμ, είναι πολλά τα λεφτά Άρη!
Και οι θρασείς, αρπακτικοί κι άξεστοι τρόποι όσων μπιζνάρουν το χρήμα, πάντα σταθεροί κι απαράλλακτοι. Σαν τα σκυλιά που μαλώνουν για τα κόκκαλα. Αδυνατούν να εκφραστούν με ευπρέπεια.

Και... ηλίθιε ανώνυμε, το διάβασες καλά το άρθρο; μέχρι τέλους;
Μάλλον όχι.

Ανώνυμος είπε...

Ολοι εσεις οι κομμουνιστες εργατοπατέρες ίδια κοψιά

από αύριο μυνήσεις

να δουμε ευπρεπή...θα χέτε να τις πληρώσετε?

Αντί να πάτε να δουλέψετε κάθεστε ολοι μερα στα μπλοκς και στα ιντερνετ και θαβετε τον κοσμο
ντροπή σας

αλλα θα λάβετε και εσείς την αμοιβή σας, υπομονη, έρχεται η ώρα σας

Ανώνυμος είπε...

KLEINEI H ASPIS?

Ασπίς Πρόνοια ΑΕΓΑ: Ζητά δίμηνη παράταση για ΑΜΚ


του Χρήστου Κίτσιου
Δημοσιεύθηκε: 14:26 - 30/07/09 | Τελ. Ενημ.: 15:06 - 30/07/09


Την χορήγηση δίμηνης παράτασης της περίοδου βραχυχρόνιας χρηματοδότησης ζήτησε, σύμφωνα με πληροφορίες η Ασπίς Πρόνοια ΑΕΓΑ, από την Επιτροπή Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης, το Διοικητικό Συμβούλιο της οποίας συνεδριάζει σήμερα με θέμα την εξέταση της πορείας των προγραμμάτων επιχειρησιακής αναστροφής των ασφαλιστικών εταιρειών με έλλειμμα στα αποθέματα.

Το αίτημα της Ασπίς Πρόνοια ΑΕΓΑ προς την ΕΠΕΙΑ εδράζεται στις χρονοβόρες διαδικασίες που απαιτούνται για να προχωρήσει η αύξηση κεφαλαίου μιας εισηγμένης επιχείρησης. Σύμφωνα με πληροφορίες χθες μόλις η Ασπίς Πρόνοια ΑΕΓΑ υπέβαλε στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς το ενημερωτικό δελτίο της αύξησης ως 150 εκατ. ευρώ

Αν δεν υπάρξει άμεση έγκριση του ενημερωτικού από την Ε. Κ η Ασπίς Πρόνοια ΑΕΓΑ θα βγει εκτός της δίμηνης περιόδου βραχυχρόνιας χρηματοδότησης στην οποία υπάγονται αυτόματα από την ΕΠΕΙΑ οι ασφαλιστικές με πρόβλημα φερεγγυότητας.

Η δίμηνη περίοδος για την Ασπίς Πρόνοια ΑΕΓΑ ξεκίνησε στις 2 Ιουλίου και διαρκεί ως τις 2 Σεπτεμβρίου. Η Ασπίς ζητά παράταση ως και τις 2 Νοεμβρίου κάνοντας χρήση της προσφάτως ψηφισθείσας διάταξης με την οποία η ΕΠΕΙΑ δικαιούται να χορηγεί δίμηνη παράταση για την περίοδο βραχυχρόνιας χρηματοδότησης.

Το αίτημα της Ασπίδος θα συζητηθεί στην σημερινή συνεδρίαση του Δ.Σ της ΕΠΕΙΑ και αν δεν γίνει αποδεκτό τότε η ασφαλιστική θα πρέπει να βρει εναλλακτικές λύσεις (κατάθεση ποσού ως έναντι της αύξησης ή κατάθεση κατάστασης δεσμευμένων για την ΑΜΚ κεφαλαίων) ως τις 2 Σεπτεμβρίου.



Σημειώνεται ότι η ΕΠΕΙΑ ζητά η κεφαλαιακή ενίσχυση της Ασπίς Πρόνοια ΑΕΓΑ να ανέλθει στα 200 εκατ. ευρώ και όχι στα 150 εκατ. ευρώ, τα οποία, όπως ισχυρίζεται, η διοίκηση της ασφαλιστικής αρκούν για την αναγκαία ενδυνάμωση της φερεγγυότητάς της.

Η ΕΠΕΙΑ φέρεται να έχει ουσιαστικές αντιρρήσεις ως προς το business plan που έχει υποβάλει η Ασπίς, αιχμή των οποίων είναι οι ενστάσεις της για το αν η κεφαλαιακή ενίσχυση των 150 εκατ. ευρώ αρκεί για να επαναφέρει τους δείκτες φερεγγυότητας σε αποδεκτά επίπεδα.

Ενδεχόμενη απόρριψη του επιχειρησιακού σχεδίου της Ασπίς Πρόνοια ΑΕΓΑ θα προκαλέσει νέους τριγμούς καθώς ο χρόνος τρέχει και η ασφαλιστική θα πρέπει να ολοκληρώσει την αύξηση προκειμένου να αποφύγει τον ορατό πλέον κίνδυνο ανάκλησης αδείας και ορισμού επόπτη εκκαθάρισης.

Η ψήφιση της τροπολογίας για εγκατάσταση επόπτη χαρτοφυλακίων ζωής και η παροχή εγγυήσεων από το Δημόσιο υπέρ των ασφαλιστικών οι οποίες αναλαμβάνουν χαρτοφυλάκια ζωής προβληματικών εταιρειών πυροδότησε έντονη φημολογία γύρω από την σημερινή συνεδρίαση της ΕΠΕΙΑ.

Ανώνυμος είπε...

Ανωωυμε ολο απειλες εισαι.Αντι να απειλεις επιχειρηματολογησε.Και ξερεις φοβηθηκαμε με τις απειλες σου,μας πηραν τα ζουμια.

Αριστείδης είπε...

Προς 2mnka:

Είδες άμα τους πονάει κάτι; Επιστρατεύουν τα πάντα! Αυτό, αν δεν κάνω λάθος, λέγεται απώλεια ψυχραιμίας!

Προς τον αναιδή που συνεχίζει να με αποκαλεί συκοφάντη και να φτύνει στα μούτρα απλήρωτους εργαζόμενους που φτάσανε στο όριο της πείνας:

Το κακό με τις μηνύσεις αγαπητέ, είναι ότι μπορεί στο δικαστήριο να χάσεις, διότι απλούστατα ο άλλος έχει το δίκιο με το μέρος του! Άσε που πρέπει να αποκαλύψεις (πρώτος!) το ονοματάκι σου!

Εκτός βέβαια κι αν δεν είσαι τόσο ...., αλλά προσπαθείς να με (μας) προβοκάρεις. Αν είναι έτσι... έχασες!

Χαααααα!

Agent είπε...

η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ειχε άρθρο σημερα που λεει οτι κλείνει η εταιρία και ορίστηκε μάλιστα και εκκαθάριση αυτης

ξερετε κατι αν ισχυει τιποτα?

καποιος παραπανω αναφέρει το δικτυο
αυτο αριστειδη ειμαστε εμεις οι ασφαλιστες της εταιρίας

Αριστείδης είπε...

Προς Agent:

Τέτοιο άρθρο δεν βρήκα, ούτε στην Καθημερινή, ούτε αλλού και μάλλον είναι υπερβολή. Παρά ταύτα, αν ξέρει κάποιος ο,τιδήποτε ΣΙΓΟΥΡΟ, ας μας ενημερώσει.
Και ευχαριστώ για τη διευκρίνηση. Δίκτυο λοιπόν είναι οι ασφαλιστές. Χαρά στο κουράγιο σας κι εσάς!

Ανδρέας Γ. είπε...

Αριστειδη καλημέρα
κατανοώ την πίκρα και εσένα και της φίλης- φιλουσ σου που εργαζεστε στην εταιρία
ξερω οτι η συγκυρία είναι δύσκολη

Αλλά η εταιρία δεν κλείνει. Γίνεται τεραστια προσπαθει να βρεθούν λεφτά να πληρωθεί το προσωπικό, κάτι που δεν είναι εύκολο, όχι γιατι δεν υπάρχουν χρήματα,αλλα πιθανόν για λόγους άλλους που είναι δύσκολο να εξηγηθούν εδώ

Δεν εργάζομαι στην συγκεκριμένη εταιρία αλλα παρακολουθώ τα τεκτενόμενα από κοντά
τα μέσα euro2day και καθημερινή θα έπρεπε να ντρέπονται με το κλίμα που πάνε να δημιουργήσουν

Η ΕΠΕΙΑ κατα πως μαθαινω θα δώσει στην εταιρία χώρο να αναπνεύσει

Οσον αφορα το προσωπικό υπομονή, ελπίζω μάλιστα ο κος ΨΩΜΙΑΔΗΣ να είναι τόσο γενναιώδορος ώστε όταν τελειώσει η ταλαιπωρία αυτή να ΑΝΤΑΜΕΙΨΕΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΟΠΩΣ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ
και αυτο μεταφράζεται σε πριμ.

Πρέπει όμως να πιέσουν και οι αυπάλληλοι της εταιριας, πρέπει να πιέσουν την δνση ώστε να μην διεκπαιρεώνεται τίποτα μέχρι να πληρωθούν είναι εργασιακό τους δικαίωμα

Την καλημέρα μου, υπομονη και να ξερετε δεν ειστε μονοι. Κατι τετοιο αυριο μπορει να χτυπησει και την πόρτα της εταιρίας που εργάζομαι

Μετα Τιμής
Ανδρεας Γ.

Αριστείδης είπε...

Φίλε Ανδρέα, καλημέρα!

Πολλές ευχαριστίες για το πολύ ανθρώπινο, λογικό, αλλά και ενημερωτικό σχόλιό σου!

Μια αναγκαία διόρθωση, προς αποφυγή παρεξηγήσεων: ΔΕΝ εργάζομαι στην "Ασπίς"!

Το τελευταίο που θα ήθελα, θα ήταν να κλείσει οποιαδήποτε εταιρεία, πολύ δε περισσότερο αυτή. Πρέπει να πάρω και τα δανεικά πίσω!!

Ο λόγος που εξεγέρθηκα ήταν η τρίτη φορά σε λίγες μέρες που ο δικός μου ήρθε για δανεικά! Δεν χωράει ο νους μου τόση αδικία. Εργάζεσαι να βγάλεις το ψωμάκι σου και δεν σου το δίνουν ούτε αυτό! Και οι υποχρεώσεις τρέχουν! Τρομερό! Τα διοικητικά, οικονομικά, ασφαλιστικά και οι πόλεμοι συμφερόντων δεν με αφορούν. Δεν τα ξέρω, δεν τα καταλαβαίνω και δεν έχω σκοπό να ασχοληθώ.

Δική μου η τιμή...

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα σε ολους
Σε σχετική κουβεντα που ειχα σημερα για την εταιρια, πληροφορήθηκα οτι το προσωπικό δεν θα πληρωθεί έως την 1 Οκτώβρη

Η πληροφόρηση έρχεται από δντη κλάδου και την αξιολογείται ως θέλετε

τα λεφτα που υπάρχουν χρησιμοποιούνται για άλλες προτεραιότητες, οι οποίες ειναι πιο σημαντικές απ την πλιρωμη του προσωπικου (χτυπημα ανταγωνισμου εξαγορές εταιριών κλπ)

αυτα τα λογια δεν ειναι δικα μου απλα σας πληροφορω να γνωρίζετε

Εργατολόγος είπε...

Αγαπητέ Αριστειδη
Το δράμα των υπαλλήλων της ΑΣΠΙΣ δεν έχει τέλος
Απλήρωτοι για 4 συνεχεις μήνες, χωρίς να έχουν πάρει τα επιδόματα τους και εμπέζονται απο την διοικηση
Πολλοι δε από αυτούς έχουν έρθει σε πληρη εξαθλίωση δεν έχουν να φάνε
Η προσφυγή στην επιθεωρηση εργασίας είναι μονόδρομος
Τα λεφτά για την πληρωμη του προσωπικού υπάρχουν αλλα τα χρησιμοποιούν για δικές τους δουλειές

Ας δούμε ένα παράδειγμα τι πρέπει να διεκδικήσει ενας εργαζόμενος εκει
ας πουμε ότι παιρνει 1000 μισθο καθαρο και του χρωστάνε 4 μήνες μαζι με τα επιδόματα είναι 5.000? Σωστά? Λάθος

το νομιμο μηναιάιο επιτόκιο υπερημερίας είναι περίπου 0.8% δηλ έχουμε και λέμε
μηνας 1 1.000+1000* (ο.08*4) +
μήνας 2 1.000+1000* (ο.08*3) +
μηνας 3 1.000+1000* (0.08*2) +
μηνας 4 1.000+1000* 0.08+
επιδομα πασχα 500 * (0.08*5)+
επιδομα αδείας 500

δηλ έχουμε
μην1 1320+μην2 1240+ μην3 1160+ μην4 1080= 4.800
τα επιδόματα τώρα
επιδομα πασχα 700+500 επιδ αδειασς 1200

αρα συνολο
6.000 και όχι 5.000

ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΤΕ ΤΑ

Αριστείδης είπε...

Φίλε Εργατολόγε,
ουσιαστικότατο το σχόλιό σου. Η προτροπή σου για διεκδικήσεις είναι και δική μου και όλων των υγιών ανθρώπων.

Μαθαίνω ότι χθες 3-8-2009 κάποιοι (ποιοι;) εργαζόμενοι έλαβαν μικρό μέρος των χρημάτων. Αυτά, με το συμπάθιο, είναι "παρηγοριά στον άρρωστο, μέχρι να βγει η ψυχή του".

Οι περισσότεροι από τους σχολιαστές πάντως συμφωνούν ότι χρήματα υπάρχουν, απλώς διατίθενται "αλλού" και όχι στη μισθοδοσία. Αν ισχύει κάτι τέτοιο, είναι ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!

Κι αν ισχύουν κι αυτά τα περί Οκτώβρη που λέει ο φίλος παραπάνω...

Επαναλαμβάνω: τα δεδουλευμένα στον κοσμάκη ΤΩΡΑ! Τα οικονομο-λογιστο-εργοδοτικά προβλήματα όχι στις πλάτες των εργαζομένων!
Εφαρμογή του νόμου τώρα!

Ανώνυμος είπε...

φίλε τι να πω. ο κολλητός μου που είναι υπάλληλος του ΟΜΙΛΟΥ στην commercial Value όχι μόνο πληρωνεται στην ώρα του αλλα παιρνει και υπερωριες και αύξηση 320 ευρώ στο μισθό του πήρε και απ οτι μαθαίνω το ίδιο έγινε σε όλο το προσωπικο της commercial value. Αναπροσαρμογή μισθού προς τα άνω τουλάχιστον από 15% και πανω

Επίσης στην commercial value κάθε φορά που γίνεται κάτι καλουν οι διευθυντές τους υπαλλήλους σε ανοιχτή συνάντηση και τους πληροφορουν για τα τεκταινόμενα, κάτι που απ οτι ξέρω στην ασπιδα οχι μονο δεν γίνεται αλλα κρυβονται κιολας

Μάλιστα στην τελευταία συνάντηση ο γενικος διευθυντης της εταιρίας είπε οτι η ασπις δεν πάει καλά και θα συγχωνευτουν οι εταιρίες, όμως επειδη η κομερσιαλ εχει συγκριτικο πλεονέκτημα και ικανότερους υπαλληλους θα απολυθουν οι υπάλληλοι της ασπιδας

απ οτι μαθαινω ηδη ξεκίνησε κατι τετοιο να υλοποιείται

καλη συνέχεια παιδια

Ανώνυμος είπε...

παιδια ηρεμια....σαφως και εχουν δικιο οοοοολοι που σχολιασαν μια κατασταση οπως αυτην στην Ασπιδα την οποια εγω θεωρω α πα ρα δεκτη,ομως επειδη ειχα την τυχη η την ατυχια να γνωρισω τοιν Π.Ψ προσωπικα,δεν πιστευω οτι δεν θα τα καταφερει και μαλιστα αν το τελειωσει θα ανταμειψει τους υπαλληλους οσο και το δικτυο για την αντοχη του που σημειωτεον,ΔΕΝ υπαρχει στην Ελλαδα αλλο τετοιο δικτυο,να εχει περασει τοσα,να συνεχιζει να περναει,και να παραμενει εκει ακλονητο...για σκεφτειτε το...εμενα με εχει εντυπωσιασει παντως...εγω πιστευω,οτι ειναι τοσο ραδιουργος,τοσο εξυπνος,που ακομα και η σχετικη τροπολογια που περασε στην βουλη εγινε προς οφελος του....πιστευω οτι κατα βαθος οραματιζεται να ελεγχει την ασφαλιστικη αγορα σε ενα βαθος το πολυ 3-4 ετων....και αυτο μπορει να συμβει αν....ισχυουν τα περι αυξησεων μετοχικων κεφαλαιων τετοιων ποσων....αν δηλαδη "μπουνε" μεσα στον ομιλο του 500-600 εκατομμυρια με καποιο τροπο που ισως μονο ο Π>Ψ ξερει,κανει τις αυξησεις του και εχει και ενα "περισευμα" 200-300 μυρια....με βαση την τροπολογια ρε παιδια ποιος θα μεινει να μην πουληθει σ αυτον που θα εχει ταμειακη ρευστοτητα?ξερω κ εγω,,,,τι να πω....μπερδεμα....καλη μερα σας

Ανώνυμος είπε...

μεγάλε αυτό πάει για 300 χιλιάδε δίσκοι να ´oύμε.......

Ανώνυμος είπε...

καλησπέρα σε όλους.
Ειμαι πρώην υπάλληλος της Ασπίδος. Οταν διαβαζα τα σχολια σας με επιασε πόνος στο στομάχι γιατι θυμηθηκα το μαρτυριο που πέρασα ώσπου να παρω τα δεδουλευμενα...τα πήρα τελικα όλα Δοξα τω θεω πριν 1 εβδομαδα.
παραιτηθηκα στις 15/6 και μόνο τώρα μπορω να πω οτι θα ρίξω μαυρη πετρα πίσω μου...
Από λαθος, μου εστειλαν μηνυμα στο κινητο στις 5/8 οτι ειναι διαθέσιμη στην τραπεζα η εξόφληση ΜΑΪΟΥ κυριοι!!!!! για Ιουνιο Ιούλιο και για τα επιδοματα ουτε κουβεντα...Οι εναπομείναντες περιμενουν οι αμοιροι απο μήνα σε μηνα για αυτην την ρημαδα την αυξηση μετοχικου κεφαλαιου που δε θελω κανεναν να απογοητευσω...αλλά δεν προκειται να γινει ΠΟΤΕ!!!!
Από το Μαίο την περιμεναμε κι όλο παραταση επαιρνε...και καλα αν εχεις να ζητήσεις δανεικα από κάπου...αν δεν εχεις όμως πισινη τι θα κανεις;;; και με τι κουραγιο θα μιλησεις στον άμοιρο τον κοσμάκη που δεν βρίσκει κανέναν υπευθυνο και βριζει με το δίκιο του εσένα??? ¨η στην φυλακη θα καταληξουν οι υπάλληλοι της Ασπίδος(Από τα απλήρωτα γραμματεια ή θα σκοτωσουν κανεναν απο την αγανακτηση ή θα ληστεψουν την τράπεζα στην καλυτερη των περιπτώσεων) ή στο τρελοκομειο(από την απελπισία).
κανενας δεν τολμα να κανει τίποτα...Ειναι ιδιωτικος τομέας μην το ξεχνάτε!!! φοβούνται όλοι και κρυβονται..κι αν πάει καποιος τολμηρος να κανει καμμια σταση εργασιας θα ειναι μόνος του...με αποτελεσμα να εχουμε αυτες τισ ατομικες αποχωρήσεις...
Κι εγώ πιστεύω οτι ο Π.Ψ θα τα καταφερει όπως εκανε τόσα χρόνια...Τί αναγκη έχει αυτός άλλωστε???λεφτα δεν έχει???Ρωτησε τους υπαλλήλους με τις οικογενειες τους, τα δανεια τους?τα ενοικια τους?? όχι βεβαια...
δυστυχως ή ευτυχως...θα θυμαμαι τα χρονια μου στην ασπίδα σαν εφιάλτη...ευχομαι να μην καταληξει ασχημα για τους υπολοιπους...

Αριστείδης είπε...

Προς τον ανώνυμο της 7ης Αυγούστου 2009 11:35 πμ:

"Ραδιούργος" είναι βαριά κουβέντα για κάποιον που δεν γνωρίζω και δεν την υιοθετώ. Επαναλαμβάνω ότι η στρατηγική της εργοδοσίας, τα διοικητικά της εταιρείας και τα υπόλοιπα που γίνονται πίσω από κλειστές πόρτες δεν αφορούν τους εργαζόμενους. Τα μηνύματα απελπισίας από εργαζόμενους που έφτασαν στο έσχατο όριο φτώχειας αυξάνονται. Τι να τις κάνουν τις καλές προθέσεις (αν υπάρχουν) και τις υποσχέσεις. Δεν τρώγονται.


Προς τον τελευταίο ανώνυμο:

Ακριβώς φίλε! ΕΦΙΑΛΤΗΣ!


Προς όλους:

Μήπως ο ανώνυμος σχολιαστής της 5ης Αυγούστου 2009 10:33 πμ, μας έδωσε την εξήγηση;

Γράφει: "...θα συγχωνευτούν οι εταιρίες, όμως επειδή η Κομέρσιαλ έχει συγκριτικό πλεονέκτημα και ικανότερους υπαλλήλους θα απολυθούν οι υπάλληλοι της Ασπίδας". Μήπως αυτό είναι τελικά; Μήπως οι εργαζόμενοι εξαναγκάζονται τελικά σε παραιτήσεις, αντί να απολυθούν; Μην ξεχνάμε ότι όλοι οι σχολιαστές (οι περισσότεροι, καθώς φαίνεται, γνώστες) συμφωνούν: λεφτά υπάρχουν.

Ανώνυμος είπε...

μαγκες τα χαρτοφυλακια ηδη μεταφέρθηκαν στην κομερσιαλ
το προσωπικο ξεκίνησε δειλα δειλα να πληρώνεται
αλλα λιγοι εξ αυτων θα μείνουν

ετοιμαστειτε για απολύσεις
οι προσφυγες στην επιθεώρηση ηδη ηταν πολλες και η διοιηκηση θελει να δει ποιοι ηταν αυτοι που προσέφυγαν. οποιοι ανακατευτηκαν θα πανε σπιτι τους
απαράδεκτο

Αριστείδης είπε...

Προς τον τελευταίο ανώνυμο:

Για "δειλές-δειλές" πληρωμές, που πολύ απέχουν από εξόφληση, πληροφορήθηκα κι εγώ.

Αν τα υπόλοιπα που λες ισχύουν και σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα σχόλια, συμφωνούμε απολύτως. Απαράδεκτο.

Ανώνυμος είπε...

ρε παιδια καλημερα,εχετε δικιο ολοι που ανυσηχειτε και μαζι σας και εγω που περιμενω μια εξαγορα τωρα και 3 μηνες,αλλα να σας πω τι πιστευω κατα βαθος?θα την βγαλει αλλη μια φορα ο Παυλος γιατι ειναι γατα και ξερει να ελισσεται στα δυσκολα...αυτο που πρεπει να ανησυχει τους εργαζομενους εκει ειναι το οτι με τοση δυσαρεσκεια εκ μερους των πελατων οταν θα εχει λυθει το προβλημα,γιατι θα λυθει με τον ενα η τον αλλο τροπο,τοτε ισως να μην τους εχουν μεινει πελατες πια!!!!!και αυτο εινει το πιο ορυνηρο για εναν πωλητη.....τωρα το οτι εχουν μεινει οπως λετε απληρωτοι οι υπαλληλοι,ααααααλλο παλι αυτο....βεβαια ειναι η δυσκολοτερη μαχη που εχει δωσει ποτε ο ομιλος και αυτοι που θα επρεπε να ειναι πιο ανεκτικοι επρεπε κατα την γνωμη μου να ειναι οι "παλιοι" αλλα τι να κανεις...ο κοσμος δεν ειναι αγγελικα πλασμενος για κανενα τελικα.....και για να μην κατηγορηθω.....το λεω αυτο γιατι λαμογιο η μη,πρεπει να του αναγνωρισουμε οτι αυτος ο ομιλος υπηρξε παντα τιμιος προς τους πελατες του,τιμιος προς του συνεργατες του και ανθρωπινος διπλα τους οποτε τον χρειαστηκαν σε θεματα υγειας(το γνωριζω απο εμπειρια πολυ κοντινου μου προσωπου)....αλλα.....περναει δυσκολα

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα σε όλους
Ενημερώθηκε ανεπισημα το προσωπικό σημερα οτι δεν θα πληρωθεί για όλο το μηνα Σεπτέμβριο
Να θυμήσουμε εδώ οτι οι μισθοί που χρωστάνε στο προσωπικο ειναι οι μισθοι Ιουνιου, Ιουλίου, Αυγουστου και τα επιδόματα

Και όλα αυτα με τις ευλογίες Ψωμιάδη

Αριστείδης είπε...

Πληροφορίες που προέρχονται από τον άνθρωπό μου, αλλά και άλλους υπαλλήλους που με ενημέρωσαν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επιβεβαιώνουν απόλυτα το σχόλιο του τελευταίου ανώνυμου. Δυστυχώς.
Τι ακριβώς περιμένουν οι διοικούντες αυτήν την εταιρεία; Να δουν ποιοι από τους υπαλλήλους τους είναι οι πιο "ανθεκτικοί" και "αφοσιωμένοι";
Δεν θα βρουν κανέναν. Σε λίγο θα έχουν πεθάνει όλοι από την πείνα!
Ντροπή; Αίσχος; Βρείτε εσείς την κατάλληλη λέξη.

Ελλαδιστάν είπε...

καλημερα αγαπητοι μου...
Ολα αυτα που λεγονται οντος ετσι ειναι αλλα ας εξετασουμε και τις περιπτωσεις οπως η δικιά μου που εχω κανει αιτηση εξαγορας απο 2/10/08 και ακομα με πανε απο μηνα σε μηνα, εγω πληρωνα 18 χρονια ανεληπος, υπαρχουν και ανθρωποι που πληρωνουν πολλα περισοτερα χρονια απο μενα , τι γινεται? ποσο υπομονη μπορεις να κανεις.... και οταν εγω εδεινα τα ωραια μου λεφτουδακια στην ωρα τους με ρωτησε κανεις αμα εχω προβληματα... αυτα ειναι γελια πραγματα και για εμενα δεν θα επρεπε τους πελατες σου να τους βαλεις σε διαδικασια να σκεφτονται αμα θα γεινει αυξηση κεφ. κλπ και ποτε .. πληρωνεις και τελος.. ετσι κανουν οι σωστοι επαγγελματιες...
απλα στιν ελλαδα ζουμε που δεν δουλευει τιποτα, με το 1,500,000 δημοσιους υπαλληλους χωρεις σχολεια κλπ κλπ κλπ στο διαταυτα ξερει κανεις αμα τελικα εγινε η αυξηση και περι αυτου καποιες πληροφοριες να μου δωσει?
ευχαριστω εκ τον προτερον , επισης να πω στον φιλο αριστειδη οτι και εγω ελπιζω σ'αυτα τα λεφτα γιατι ως τωρα τα ειχα σιγουρα και ηταν καθαρα σαν να τα βαζεις στην ακρη, που να ξερω εγω οτι μπορει να μην τα παρω κιολας, αρα το προβλημα το εχουν και οι εργαζομενοι αλλα σιγουρα και οι πελατες ακομα μεγαλυτερο...

Ανώνυμος είπε...

Φιλε αριστειδη μετά λυπης σου αναφέρω ότι το θέμα ΑΣΠΙΣ έλαβε τέλος
Ηδη από σήμερα αποφαασίστηκε η οριστικη Ανάκληση της Αδειας της αλλά και της κομερσιαλ η οποία θα ανακοινωθεί την Δευτέρα

Ανώνυμος είπε...

Μπραβο ανωνυμε τα καταφερες εσυ και η ομοιοι σου εστω και 1 πιθανοτητα να υπαρχει να μην κλεισει η ασπίδα φαντασου απλα ποσο καραγκιοζησ θα νιωσεις!!!

Αριστείδης είπε...

Ελπίζω να πρόκειται για κακή πληροφόρηση...
Αν αληθεύει θα είναι τραγικό...

Ανώνυμος είπε...

Έκλεισε οριστικά η ΑΣΠΙΣ: http://www.euro2day.gr/news/enterprises/122/articles/543331/Article.aspx

Ανώνυμος είπε...

Πιο αναλυτικό ρεπορτάζ εδώ: http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/09/21/1717833.htm

Ανώνυμος είπε...

Φιλε ΑΝΩΝΥΜΕ τη 18/9 ελα πες μου τωρα ποσο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ενιωσα

αληθεια νιωθω πολυ μαγκας γιατι τους τα πήρα και πηγα σε άλλη ασφαλιστικη ΔΝΤΗΣ μαλιστα

τα ειχα επισημανει πριν φυγω απ την εταιρία
Ας ΠΡΟΣΕΧΑΝ

Και για αυτους που λενε οτι η ΜΙΝΕΤΑ Θα κλείσει ειναι απλα ηλιθιοι, τώρα που θα τους πάρουμε τα χαρτοφυλάκια της ΑΣΠΙΣ να δουμε τι θα κανουν

Ανώνυμος είπε...

ΝΙΩΘΕΙΣ ΩΡΑΙΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟΣΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΕΜΕΙΝΕ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ?????
ΤΟ ΜΑΓΚΑΣ ΑΠΟ ΤΟ Μ...Σ ΔΕΝ ΑΠΕΧΕΙ ΠΟΛΥ!!!!ΠΟΙΟ ΚΑΤΩ ΛΕΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΙΕΙΣ ΣΤΗΝ ΜΙΝΕΤΑ!!!ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΡΤΟΦΙΛΑΚΙΑ ΤΗΣ ΑΣΠΙΣ ΣΕ ΣΕΝΑ ΘΑ ΤΑ ΔΩΣΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ???????????????ΚΡΙΜΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΘΡΩΠΙΑ!!!!