Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ισραήλ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ισραήλ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 21 Μαρτίου 2019

Ξετσίπωτοι αγύρτες...



Από τον τοίχο του στο facebook 

ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ σε ζαλάδα και δεν καταλαβαίνουμε, ή αυτοί είναι ξετσίπωτα εθνέμποροι αγύρτες;

Διότι τι νόημα και αξιοπιστία έχει μια «τριγωνική συμμαχία» (υπό την αιγίδα των ΗΠΑ...) που θα μας προστατεύει από τις ποικίλες τουρκικές επιβουλές, όταν επισήμως η κυβέρνηση, δια του Κατρούγκαλου, αναγνωρίζει «δικαιώματα συνεκμετάλλευσης» στην Τουρκία, καθώς και «τουρκική μειονότητα» στη Θράκη;

Ποιες απειλές; Δεν συνιστά απειλή μια διεκδίκηση που της αναγνωρίζεις δίκαιο και εγκυρότητα!

Αλλά η αλήθεια κείται αλλού: με την επίκληση του «τουρκικού κινδύνου» δικαιολογείς την απόλυτη προσχώρηση στους αμερικανικούς γεωπολιτικούς και ενεργειακούς σχεδιασμούς, και με την επίκληση του «μη τουρκικού κινδύνου» δικαιολογείς το «πάρτε τα όλα, αγάδες μου!» του πιο εκφυλισμένου νεοφαναριωτισμού.

Σιτιζόμενοι στα «μαύρα ταμεία» του Σημίτη, και θηλάζοντας από τ' α...α του Λιάκου και το τουρκοκανακεμένο βυζί της Ρεπούση, τι περιμένατε να «βγουν»;

Απλά λαοπλάνα γιουσουφάκια χωρίς αξιοπρέπεια και τιμή... 


Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 2017

Επείγον, έκτακτο, αποκλειστικό: Ο Ρουβίκωνας εισέβαλε στην πρεσβεία του Ισραήλ!



Σύμφωνα με απευθείας πληροφορίες μας, τα μέλη της αντιεξουσιαστικής ομάδας «Ρουβίκωνας» εισέβαλαν πριν από λίγο στην Ισραηλινή πρεσβεία, ως ένδειξη συμπαράστασης στον δοκιμαζόμενο Παλαιστινιακό λαό. Αφού φώναξαν συνθήματα όπως «Λευτεριά στην Παλαιστίνη» και «Έξω οι έποικοι», πέταξαν τρικάκια με το μήνυμα «Ισραήλ – Κράτος τρομοκράτης» και απεχώρησαν εσπευσμένα. 

Σύμφωνα με άριστα πληροφορημένες πηγές μας, η εισβολή έγινε όχι μόνο προς υποστήριξη των Παλαιστινίων, αλλά και για να σπάσει έμπρακτα η παράδοση που θέλει τα Ισραηλινά συμφέροντα να χαίρουν μιας ανεξήγητης ασυλίας από τους ντόπιους αναρχικούς. 

Σύμφωνα με εξίσου ασφαλείς πληροφορίες μας, η αναρχική οργάνωση προγραμματίζει ακτιβιστική δράση ενάντια στο «Ιασώ» και τα άλλα ιδιωτικά μαιευτήρια, προκειμένου να διαμαρτυρηθεί για την αναλγησία της άρχουσας τάξης που γεννοβολάει στις σουίτες, ενώ οι προσφυγοπούλες γεννάνε στη λάσπη των κέντρων κράτησης, αλλά και ακτιβιστική δράση ενάντια στη «Σχολή Χιλ» και τα άλλα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια προκειμένου να αναδείξει την ανισότητα μεταξύ των αρχοντόπουλων που φοιτούν εκεί και των προσφυγόπουλων που δεν τα θέλει κανείς. 

Για οτιδήποτε νεότερο θα σας ενημερώσουμε άμεσα, έγκυρα και αντικειμενικά με συνεχείς ανταποκρίσεις. 

Υ.Γ Προς αναρχικούς της βούρτσας και πατριώτες του πόλου: Παιδιά, αστειεύομαι. Το κείμενο είναι σκωπτικό. Κοροϊδεύω, χλευάζω, πώς να το πω; Μην το αναπαράγετε ως πραγματική είδηση. Ούγκα; 


Τετάρτη 29 Ιουνίου 2016

Να χαρώ εγώ «εθνικιστές»!



Στη Βρετανία αποφασίζουν έξοδο από την Ευρωπαϊκή Ένωση με δημοψήφισμα. Σκωτσέζοι και Ιρλανδοί ζητάνε απόσχιση και παραμονή στην Ε.Ε οι πρώτοι, επανένωση Ιρλανδίας και παραμονή στην Ε.Ε οι δεύτεροι. Λογικότατο ε; Σε μια έκρηξη εθνικισμού, συναντώνται σε κοινό τόπο: την Ε.Ε των τραπεζιτών! Οι εθνικιστές γουστάρουν Ε.Ε και δανεικά. Γιούρογκρουπ και Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα. Σόιμπλε και Ντράγκι! 

Να χαρώ εγώ εθνικιστές! 

Οι Ουκρανοί ναζί, εξορισμού εθνικιστές, σφάζουν κοσμάκη με Αμερικανική και ΕΟΚική κάλυψη. Ορφανά του Αδόλφου στην υπηρεσία Σιωνισμού και ΝΑΤΟ. 

Να χαρώ εγώ εθνικιστές! 

Ο Σουλτάνος Ταγίπ ο Α’ ο Μεγαλοπρεπής, εθνικισταράς του κερατά και Ισλαμιστής τρανός, τα ξαναβρήκε με τους Σιωνιστές (εθνικιστές!) υπό την αιγίδα των Η.Π.Α και θα (ξανα)συνεργαστούν λέει στενά. Διότι τα κοιτάσματα είναι μεγάλα και τα γεωπολιτικά συμφέροντα μεγαλύτερα. Και μερικές εκπτώσεις στον εθνικισμό δικαιολογούνται. 

Να χαρώ εγώ εθνικιστές! 

Και ο Βλαδίμηρος, λέει, έριξε νερό στο κρασί του. Επαναπροσέγγιση, λέει, με τον Ταγίπ και θα άρει τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς για την Τουρκία. Ε, δεν μένει παρά να (ξανα)δω μερικά μιλιούνια Ρώσων τουριστών στα παράλια της Μικράς Ασίας για να αναφωνήσω: 

Να χαρώ εγώ εθνικιστές! 


Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015

Ένα σκίτσο, μια Ιστορία. (Εύσημα σε έναν σκιτσογράφο).



Είναι λοιπόν αλήθεια. Από του βήματος ο Τσίπρας αφήνει έκθετο (το «αδειάζει» είναι νεοελληνική χυδαιότητα) την εφημερίδα «Αυγή» το επίσημο όργανο της παράταξής του. 

Ο λόγος; Ένα σκίτσο στο οποίο απεικονίζεται ο δόκτωρ Σόιμπλε (όπως λέμε δόκτωρ Μένγκελε), υπουργός οικονομικών του τετάρτου Ράιχ, να φορά στρατιωτική στολή του τρίτου Ράιχ διαπραγματευόμενος με τους Έλληνες. 



Αναδημοσιεύω εδώ το σκίτσο ΧΩΡΙΣ ΑΔΕΙΑ, θεωρώντας ότι είναι πλέον δημόσιο (έχει κατά κόρον αναδημοσιευθεί στο διαδίκτυο) και επειδή σκοπός μου είναι να επιβραβεύσω τον δημιουργό του και όχι να του στερήσω τα δικαιώματά του. 

Εξαρχής τονίζω ότι ΔΕΝ γνωρίζω ούτε τον σκιτσογράφο, ούτε την εφημερίδα (δεν την διαβάζω), αλλά ούτε και την άποψη/στάση τους έναντι των αντιδράσεων που προκάλεσε η δημοσίευση. Εύχομαι να μην εξαναγκάστηκαν σε απολογία και να μην υπέστησαν «κυρώσεις», αν και σε μια τέτοια περίπτωση θα τους δικαιολογούσα: άλλο η ελευθερία και άλλο η εξουσία. 

Αυτό που θα με απασχολήσει είναι η δύναμη του σκίτσου, η ευστοχία του (έναντι πολλών μάλιστα στόχων) και τα διδάγματά του. Όλα προκύπτουν εύκολα, αν αναλογιστούμε ένα πράγμα: ποιους ενόχλησε. 

1ον: Το Γερμανικό καθεστώς. Κυβέρνηση και άλλους θεσμούς, καθεστωτικούς δημοσιογράφους κτλ. 

Αναμενόμενο. Το τέταρτο Ράιχ ουδεμία σχέση θέλει να έχει με το τρίτο τοιούτο. Εκείνο το παλαιό απέτυχε. Αιματοκύλισμα με κανόνια, άρματα μάχης και αεροπλάνα είναι ξεπερασμένο. Το σύγχρονο ολοκαύτωμα χρησιμοποιεί προηγμένες μεθόδους: μίζες, δάνεια, μνημόνια κτλ κτλ. Ιμπεριαλισμός με οικονομικά και όχι στρατιωτικά όπλα. Επεκτατισμός με μηδενικά (δισεκατομμύρια ευρώ) και όχι με βόμβες. Είναι σαφές γιατί διαμαρτύρονται οι Γερμανοί: τους είπαμε ντεμοντέ, αγροίκους, πρωτόγονους! 

2ον: Το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο. Σε μια επιστολή του που δεν κυκλοφόρησε και πολύ (φαίνεται ότι η Αριστερά διεθνώς αλλά και στην Ελλάδα ένα κολληματάκι-κωλυματάκι με το Ισραήλ το ‘χει), το αξιότιμο Συμβούλιο αναφώνησε «ντροπή» και επεσήμανε ότι «την τραγικότητα του Ολοκαυτώματος ο σκιτσογράφος θέλησε να την κάνει χιούμορ» και ότι «κάποιες πτυχές της Ιστορίας δεν προσφέρονται για χιούμορ και πρέπει να στέκονται πιο ψηλά από την εφήμερη χρήση για λόγους φτηνής κατανάλωσης». 

Άπαντα κατανοητά. Το ερίτιμο Κεντρικό (υπάρχουν και Περιφερειακά; ποια και πού;) Ισραηλιτικό Συμβούλιο θεωρεί αυθαίρετα ότι οποιαδήποτε αναφορά σε κτηνωδίες του χιτλερικού κτήνους αφορά αυτομάτως σε Εβραίους στο θρήσκευμα νεκρούς, για λογαριασμό των οποίων απαντά. Λυπάμαι αλλά εδώ πρέπει να υπενθυμίσω στο σεβαστό Συμβούλιο ότι κατά την επίθεση του Άξονα εναντίον της Ελλάδας, η πατρίδα θρήνησε περί το ἐνα εκατομμύριο νεκρούς, τους οποίους θρηνεί ακόμη και για λογαριασμό των οποίων δικαιούται να απαντά οποιοσδήποτε έλληνας πατριώτης. Είναι λοιπόν αναφαίρετο δικαίωμα οποιουδήποτε Έλληνα να επικαλείται όπως αυτός νομίζει (δια λόγων, πράξεων και ... σκίτσων) την παλαιά Γερμανική θηριωδία προκειμένου μάλιστα να αναδείξει τη σύγχρονη εκδοχή της. Επίσης είναι απορίας άξιες οι κρίσεις του Συμβουλίου περί «χιούμορ» και «φτηνής κατανάλωσης». Θα πρέπει να πληροφορήσω το αγαπητό Συμβούλιο ότι το σκίτσο δεν ταυτίζεται απαραίτητα με την γελοιογραφία και όχι μόνο μπορεί αλλά και πρέπει να αποτυπώνει την τραγικότητα του θανάτου προκειμένου να αφυπνίσει συνειδήσεις και να διεγείρει το ένστικτο αυτοσυντήρησης. Η έμμεση αναφορά σε χιλιάδες νεκρούς (αυτόχειρες), ανέργους και αστέγους λόγω αναλγησίας των συγχρόνων κατακτητών δεν είναι καθόλου «φτηνή» και καθόλου «κατανάλωση». 

Θα συμφωνήσω πάντως με το φίλτατο Συμβούλιο ότι γενικώς ο θάνατος δεν προσφέρεται για διασκέδαση, αρκεί βεβαίως να συμπεριληφθούν και οι περιπτώσεις κατανάλωσης μπύρας από φτηνά δίποδα που απολαμβάνουν από κάποιο ύψωμα το θέαμα βομβαρδισμού αμάχων. 

3ον: Τον πρωθυπουργό και την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ. 

Δεδομένο. Για τα ηγετικά κλιμάκια του ΣΥΡΙΖΑ τα «ριζοσπαστικά» εξαντλήθηκαν στις γραβάτες. Κατά τα λοιπά χεράκι-χεράκι με τον Γιούνκερ, χαριεντισμοί με τους καπιταλιστές, γλοιώδεις ευγένειες με τους φονιάδες κτλ. Το μήνυμα προς την «Αυγή» και οποιονδήποτε άλλον παλαιάς κοπής είναι σαφές: τώρα είμαστε εξουσία, θα είμαστε «καθώς πρέπει» και θα υιοθετήσουμε το σαβουάρ-βιβρ των αστών. 

Και αυτό δεν είναι τίποτε. Δεν ξέρω αν ο σκιτσογράφος το επεδίωξε, αλλά το πλήγμα προς τους «διαπραγματευτές» της ελληνικής κυβέρνησης ήταν βαρύ. Βάζοντας στα χείλη του Σόιμπλε τα λόγια «επιμένουμε στο σαπούνι από το λίπος σας ... συζητάμε για το λίπασμα από τις στάχτες σας», πέρα από την ευθεία προσβολή προς την νοοτροπία (και σε καμία περίπτωση προς το πρόσωπο) του Γερμαναρά, προσέβαλε εμμέσως πλην σαφώς και την νοοτροπία των συνομιλητών του, ήτοι ... της ελληνικής κυβέρνησης! Ειρωνευόμενος δηλαδή τη διαπραγμάτευση θηρίου-θυμάτων δεν εκθέτει τόσο το θηρίο όσο τα θύματα! Δεν είναι ο Σόιμπλε που φταίει, είναι αυτοί που αντί να τον στείλουν στο διάολο πάνε και διαπραγματεύονται μαζί του! Και αυτό σαφώς «δεν εκφράζει» τον Τσίπρα και όσους σέρνει πλάι του. 

Τα εύσημα προς τον σκιτσογράφο από έναν ιδεολογικό αντίπαλο, ακόμα κι αν υπαναχωρήσει. 

Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2015

Αναγνώριση των «δήθεν», στον δρόμο για την επίτευξη κάποιας υψηλής ιδέας είναι απαράδεκτη.



Δεν έχω καμία πρόθεση να υπερασπιστώ το ΚΚΕ. Δεν ζήτησε συνηγόρους, δεν τους έχει ανάγκη. Εξάλλου ουδέποτε υπήρξα κομμουνιστής. Έχω όμως χρέος να υπερασπιστώ τη Λογική. Την διαύγεια της θεωρίας έναντι των θολών προκλήσεων της πράξης. Την καθαρότητα της ιδεολογίας έναντι του ψευδεπίγραφου ρεαλισμού. 

Απευθύνομαι λοιπόν προς τους κυβερνητικούς πλέον αριστερούς, αλλά και υγιείς αγωνιστές της αριστεράς που δεν κυβερνούν μεν, ανέχονται όμως την κυβέρνηση Τσίπρα ελπίζοντας για κάτι καλύτερο. Δεν θα με απασχολήσουν παρά μόνο οι δημοσιοποιημένες προσκλήσεις των πρώτων και εγκλήσεις των τελευταίων προς το ΚΚΕ, με αφορμή τη στάση του στις εκλογικές αναμετρήσεις και τις ίσες αποστάσεις από Δεξιά και ΣΥΡΙΖΑ. Τους παρακαλώ λοιπόν να φανταστούν (όσο είναι δυνατόν) τις αντιδράσεις τους (αυτών των ιδίων), αν οι παρακάτω κατασκευασμένες (από τον φίλο Αυτόλυκο, για λογαριασμό μου) φωτογραφίες ήταν αληθινές. 






Δεν θα σας κακοφαινόταν αριστεροί κυβερνητικοί εταίροι αν ο γ.γ του ΚΚΕ χαριεντιζόταν με το κεφάλαιο; (Προσέξτε, το τονίζω: ο Γενικός Γραμματέας, ο προεξάρχων, ο επικεφαλής και όχι κάποιος συνεργαζόμενος φασουλής). Αν διέκοπτε τις διακοπές του για να συναντηθεί κατεπειγόντως και κατ’ ιδίαν με ανώτατο θεσμικό παράγοντα του κράτους-βιτρίνα του Σιωνισμού; Αν συμμετείχε σε ελιτίστικες παρεούλες σε χλιδάτα θέρετρα; Αν ναι τότε γιατί συντάσσεστε πίσω από τον Τσίπρα που το έχει ήδη πράξει; Αν όχι πώς τολμάτε να θεωρείτε το ΚΚΕ σαν και τα μούτρα σας; 

Δεν θα σηκώνατε τον κόσμο από τις φωνές ανένταχτοι-ανεχόμενοι τον Τσίπρα αριστεροί αν το χέρι του κομμουνιστή ηγέτη έσφιγγε τα χέρια φονιάδων, πλουτοκρατών και λοιπών αλητών; Αν ναι γιατί εγκαλείτε το ΚΚΕ που δεν γίνεται κολαούζος τού πρώτου διδάξαντος Τσίπρα; Αν όχι πώς τολμάτε να δηλώνετε αριστεροί; 

Σας είναι τόσο δύσκολο να αντιληφθείτε γιατί το ΚΚΕ αρνείται κατηγορηματικά; Η απλούστατη εξήγηση ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι αριστερός δεν σας περνά από το μυαλό; Είναι απολύτως αδύνατον να κατανοήσετε ότι οι αυθεντικοί κωλύονται να νομιμοποιήσουν τους ψεύτικους; 

Θα καλούσατε ποτέ το νόμιμο εργατικό σωματείο να συνεργαστεί με το δοσίλογο «σωματείο» της εργοδοσίας για το «καλό του συνδικαλιστικού κινήματος»; Θα συστήνατε ποτέ στους απεργούς να αγκαλιάσουν τους απεργοσπάστες προς χάριν του «ιερού δικαιώματος στην εργασία»; Θα εγκαλούσατε ποτέ τους προλετάριους επειδή δεν στηρίζουν τις πολυεθνικές για το «καλό της ανθρωπότητας»; 

Τότε υπό ποια λογική εγκαλείτε τους αριστερούς (έστω και παλαιολιθικούς ή ξεροκέφαλους) επειδή δεν υποστηρίζουν τους εκλεκτούς Ουάσινγκτον-Βρυξελλών-Τελ-Αβίβ για το «καλό της αριστεράς»; Υπό ποια λογική ο ιδεολόγος κατηγορείται επειδή δεν συμβιβάζεται με μια light, κατασκευασμένη και ελεγχόμενη εκδοχή της ιδεολογίας του, προς χάριν της ίδιας της ιδεολογίας; Δεν δικαιούται αυτός που βλέπει (έστω και υποκειμενικά) ότι ο δρόμος οδηγεί στον γκρεμό να κόψει τις γέφυρες; Δεν δικαιούται αυτός που παλεύει για την έξοδο από φλεγόμενο κτίριο να αντιδράσει στην προσπάθεια κάποιου να τον στείλει απλώς σε άλλο δωμάτιο του ίδιου κτιρίου που θα καεί αμέσως μετά; Ο ενδεχόμενος (και πάντως αναπόδεικτος) εγωισμός κάποιου και η άρνησή του να παραδεχθεί την ύπαρξη και άλλου αυθεντικού εκτός του ιδίου, σημαίνει ότι θα πρέπει να υποχρεωθεί να δεχθεί και τους εξωφθάλμως κάλπικους; Τα λάθη (ενίοτε τραγικά) κάποιου έναντι αθώων, τον αναγκάζουν να αθωώνει στο εξής όποιον ένοχο βρεθεί στο δρόμο του; Είναι δίκαιο να δέχεται μομφή επειδή κρατά ίση απόσταση από δύο κατ’ όνομα μόνο αντιδιαμετρικά σημεία που ενώθηκαν μακριά του; 

Γιατί ακριβώς κατηγορείται το ΚΚΕ; Επειδή δεν παρέχει δεκανίκι στον Τσίπρα ή επειδή δεν συνεταιρίζεται μαζί του ώστε να τον «εκθέσει» στα μάτια του λαού; Μα ο Τσίπρας έχει πλάτες και δεν χρειάζεται δεκανίκια. Έχει εκτεθεί μόνος του και όποιος έχει μάτια το βλέπει. 

Φίλτατοι, επαναλαμβάνω ότι είμαι Έλληνας, πατριώτης και δημοκράτης (κατά ορισμένους πρωτόγονος και ισχυρογνώμων). Αν σας επιτρέψω να αναθεματίζετε το ΚΚΕ επειδή δεν συμπράττει με τον ΣΥΡΙΖΑ για το «καλό του λαού», είναι σαν να επιτρέπω σε οποιονδήποτε να αναθεματίσει εμένα επειδή δεν συμπράττω με τη Χρυσή Αυγή για το «καλό του Έθνους». Αναγνώριση των «δήθεν» στον δρόμο για την επίτευξη κάποιας υψηλής ιδέας δεν θα την ανεχθώ. 

Η απάντηση στον Τσίπρα πρέπει να είναι αυτή. Όπως την έδωσε μια κυρία τού ΣΥΡΙΖΑ (ελπίζω να μην άλλαξε γνώμη) όταν ο Τσίπρας σκοτωνόταν να συναντήσει τον «αριστερό» Σίμονα Πέρες και η Δούρου έγραφε κολακευτικά άρθρα για τον Ισραηλινό «σύντροφο» στο «Έθνος» τού επίσης «συντρόφου» Μπόμπολα. 



Κυριακή 13 Ιουλίου 2014

Το πιο καινούργιο σύντομο ανέκδοτο: το Ισραήλ δέχεται πιέσεις!



Δεν έμεινε Παλαιστίνιος μπόμπιρας που να μην γίνει κομματάκια από τις σιωνιστικές μπόμπες. 

Οι ακραίοι (σιωνιστικής έμπνευσης και εκτέλεσης) μουσουλμάνοι ξύνουν τα φρύδια τους. 

Η διεθνής (σιωνιστικής κατεύθυνσης) κοινότητα εκφράζει λύπη, συστήνει αυτοσυγκράτηση και άλλες ... ακακίες. 

Και τα (σιωνιστικής ιδιοκτησίας) μέσα μαζικής προπαγάνδας ανεκδοτολογούν: «το Ισραήλ δέχεται πιέσεις». 

Ποιος είπε ότι τα ανέκδοτα είναι αστεία;

Υ.Γ Όποιος είναι ακόμη τόσο ηλίθιος ώστε να θεωρεί το κράτος-προθήκη του Σιωνισμού ως σύμμαχο της πτωχής πλην τιμίας Ελλάδος και να πιστεύει τις ανοησίες περί τόξου Ισραήλ-Κύπρου-Ελλάδας που θα μας σώσει από τους φονιάδες των λαών Τούρκους, ας δει τις φωτογραφίες ΕΔΩ κι ας αναρωτηθεί: είναι δυνατόν τα γουρούνια να μας σώσουν από τα γουρούνια;

Τετάρτη 28 Αυγούστου 2013

Η τρίτη απάντηση.



Αυτό το έργο το ‘χουμε ξαναδεί. 

Το ένοπλο τμήμα της λέσχης Μπίλντερμπεργκ (ΝΑΤΟ), θα αιματοκυλίσει πάλι μια χώρα (Συρία) για να τη σώσει. (Παρένθεση πρώτη: είναι θεοσεβούμενοι αυτοί να μου το θυμάστε. Παλεύουν για τη σωτηρία των ψυχών. Γι αυτό μετατρέπουν μαζικά ζώντες ανθρώπους σε ... ψυχές!). 

Το κράτος-προθήκη του Σιωνισμού (Ισραήλ) χαίρεται και αγαλλιάζει. (Παρένθεση δεύτερη – κουίζ: βρείτε μία έστω σύρραξη στη Μέση Ανατολή που να μην συμμετέχει έστω και έμμεσα ο Σιωνισμός). 

Τα συνήθη κοράκια (Τουρκία, Αλβανία κτλ) σπεύδουν να δηλώσουν συμμετοχή. Παλιά μου τέχνη (σκοτώνω τον αδύναμο, τον απομονωμένο, τον απροστάτευτο), κόσκινο. (Παρένθεση τρίτη - ερώτηση προς δεξιούληδες: μήπως θυμάστε ποιος ήταν ο πρωθυπουργός της Ελλάδας όταν και δεύτερο όμορο εχθρικό κράτος κατσαπλιάδων με εδαφικές διεκδικήσεις σε βάρος μας, εισήλθε με συνοπτικές διαδικασίες στο ΝΑΤΟ;). 

Τα διακοσμητικά φυτά (Πρόεδρος Ελληνικής Δημοκρατίας, Γενικός Γραμματέας ΟΗΕ κτλ) συνιστούν αυτοσυγκράτηση. (Παρένθεση τέταρτη: τόσα λεφτά, τόση γκλαμουριά, τόσες δεξιώσεις για ν’ ακούμε φανφάρες). 

Ο Μόσκοβος καταγγέλλει, αλλά αποσύρεται διακριτικά. (Παρένθεση πέμπτη: να τον ακούτε τον Βλαδίμηρο. Τα λέει σιβυλλικά, κάτι σαν Πυθία, κάτι σαν το γερο-Καραμανλή, αλλά τα λέει. Έχει δηλώσει ότι οι ένοπλες δυνάμεις της Ρωσίας αναβαθμίζονται και θα είναι επιχειρησιακά έτοιμες να αντιπαρατεθούν με οποιονδήποτε το 2020. Μέχρι τότε θα ντουφεκάνε ηλιθίους τύπου Σακιασβίλι). 

Ο Κινέζος διαφωνεί αλλά ... «έχουμε και δουλειές». (Παρένθεση πέμπτη: δεν βγήκε τυχαία η έκφραση «κάνω τον Κινέζο»). 

Και τώρα το ζουμί. 

Σε όλες τις δημοσκοπήσεις, επίσημες και ανεπίσημες, όσον αφορά στη συμμετοχή ή όχι της Ελλάδας στην επίθεση του ΝΑΤΟ κατά της Συρίας, προσφέρονται δύο βασικές επιλογές: 

ΝΑΙ (να διευκολύνουμε το ΝΑΤΟ) – ΟΧΙ (να μείνουμε εντελώς αμέτοχοι). 

Η τρίτη επιλογή πού είναι; 

Η περίπτωση συμμετοχής μας στο πλευρό του Άσαντ, εναντίον του ΝΑΤΟ πού είναι; 

Τώρα βέβαια θα με ρωτήσετε: «είσαι πιωμένος ή τρελάθηκες ξαφνικά;». 

Τίποτε από τα δύο. 

Υποστηρίζω πάντα ότι οι ξένες έννοιες δεν πρέπει να ταλαιπωρούν μια ήδη χειμαζόμενη χώρα. Ασφαλώς συμπονούμε τον δυστυχή Σύριο που θα καεί στα εξ ων συνετέθη από τη βόμβα του ιπτάμενου καουμπόι, αλλά το να αυτοδιοριστούμε εκδικητές-τιμωροί στο πλευρό του κάθε αδικημένου, όντες μάλιστα σε μαύρα χάλια, πάει πολύ. 

Άλλο εννοώ. 

Το δίλημμα «με τον έναν ή ουδέτεροι» και η παράλειψη της επιλογής «με τον άλλον», καθιστά τις σφυγμομετρήσεις άκυρες. Είναι ο ορισμός του στατιστικού σφάλματος. 

Αυτό το λέω, διότι πρόσφατα εμφανίστηκαν σοβαρές (λέει) δημοσκοπήσεις, στις οποίες (λέει) αποδεικνύεται περίτρανα, ότι ο κλασσικός εγχώριος αντιαμερικανισμός πήγε (λέει) περίπατο. Οι Έλληνες (ξαναλέει) θεωρούν πλέον σε μεγάλο ποσοστό τους Αμερικανούς, ως τους καλύτερους φίλους (σε προφανή αντίθεση με τους «κακούς» Γερμανοευρωπαίους). Και ασφαλώς θα εμφανιστούν και σοβαρές (θα πει) δημοσκοπήσεις όπου φίλτατοι θα αποδεικνύονται και οι σφαγείς των Παλαιστινίων. 

Για να δούμε πόσα απίδια βάζει ο σάκος, να έχουμε παρακαλώ και μια σοβαρή (λέω) δημοσκόπηση, όπου παραμονές (ή και μεσούσης) της σφαγής Συρίων από τους αιμοσταγείς υπερατλαντικούς «φίλους», να δίνεται και τρίτη επιλογή, τρίτη απάντηση: 

Ουστ ρε ΑμερικανοΣιωνιστές φονιάδες! 


Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

Αδελφοί Παλαιστίνιοι, είστε βέβαιοι;



Φίλοι και αδελφοί Παλαιστίνιοι. 

Οι Έλληνες δεχθήκαμε με πολλή χαρά την είδηση της αναγνώρισης του παλαιστινιακού κράτους, κι ας είναι λειψή, κι ας είναι μόνο η αρχή μακριού και δύσβατου δρόμου. 

Δεχθήκαμε με ακόμη περισσότερη χαρά τις ειλικρινείς και συγκινητικές ευχαριστίες τής εδώ αντιπροσωπείας σας, για τη θετική ψήφο της Ελλάδας στην ψηφοφορία του ΟΗΕ, που αποδεικνύουν ότι οι δεσμοί μας δεν έχουν πεθάνει και δεν γίνεται να πεθάνουν. 

Δήλωσε όμως η αντιπροσωπεία σας ότι «η γενναία αυτή απόφαση της ελληνικής κυβέρνησης εδραιώνει το κύρος της Ελλάδας στον αραβικό κόσμο και διεθνώς ως μια σταθερή και δυνατή φωνή υπέρ του δικαίου και της διεθνούς νομιμότητας». 

Σας ρωτώ λοιπόν: Είστε βέβαιοι; 

Φίλοι και αδελφοί Παλαιστίνιοι, ας μην κοροϊδευόμαστε. 

Ο αραβικός κόσμος και δυστυχώς και ο Παλαιστινιακός λαός, βρίσκεται σε λάγνο εναγκαλισμό με τον υπ’ αριθμόν ένα εχθρό της Ελλάδας και όχι μόνο. Την Τουρκία. Το μαντρόσκυλο-κοπρόσκυλο της συμμορίας φονιάδων, του προστάτη της βίας και ανομίας (της Σιωνιστικής συμπεριλαμβανομένης) που λέγεται ΝΑΤΟ. 

Δεν θα σας ζαλίσω τούτη την ώρα με ενοχλητικές παρατηρήσεις. Δεν θα σας πω για τους πετρελαιάδες του αραβικού κόσμου και τις μπίζνες με τους καπιταλιστές (του Ισραήλ συμπεριλαμβανομένου), ούτε για τις αραβικές συνδιασκέψεις που κόπτονται υπέρ του παράνομου Τουρκοκυπριακού ψευδοκράτους, ούτε και για τους Βορειοαφρικανούς αδελφούς σας που αρνούνται τα δικαιώματα της Ελλάδας στα θαλάσσια σύνορά τους. 

Μιας κι εσείς μιλήσατε για δίκαιο και διεθνή νομιμότητα, θα σας θυμίσω απλώς ότι αυτοί που χύνουν τώρα κροκοδείλια δάκρυα πάνω από τα νεκρά παιδιά σας, είναι οι ίδιοι που κατέχουν παράνομα το ένα τρίτο της Κύπρου, οι ίδιοι που εποικίζουν κατεχόμενα εδάφη, οι ίδιοι που αρνούνται ακόμη και την ύπαρξη νόμιμου κράτους-μέλους του ΟΗΕ, οι ίδιοι που δολοφονούν τα παιδιά του Κουρδιστάν. 

Ευχόμενος κάθε ευτυχία και προκοπή στον τυραννισμένο λαό σας, σας παρακαλώ, μέσα στη χαρά σας να μην ξεχνάτε: 

Όποιος για να γλυτώσει από τον ένα σφαγέα πέφτει στις αγκάλες άλλου σφαγέα, αργά ή γρήγορα θα μετανιώσει… 


Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

Χρυσή Αυγή, Προσβολές και Πλήγματα



Κυρία δημοσιογράφος προσεβλήθη από το στρατιωτικό παράγγελμα εγέρσεως που αναφώνησε (αλλοιωμένο) τρομερός στην όψη (και όχι μόνο) Πραιτωριανός του κυρίου Μιχαλολιάκου και εξήλθε της αιθούσης διαμαρτυρόμενη. Ορθώς. Τα καψώνια έχουν απαγορευθεί ακόμη και για τους άρρενες νεοσυλλέκτους, πολλώ μάλλον δε για τις θήλεις «παλιοσειρές». 

Ωστόσο, η αποπομπή των ανυπάκουων γραφίδων την οποία επεδίωξαν οι κύριοι της Χρυσής Αυγής, μάλλον έσωσε τις πρώτες, αφού αν παρέμεναν θα άκουγαν από τον οργίλο κύριο Μιχαλολιάκο αυτά που εκατομμύρια Έλληνες σκέπτονται: περί τσοντοκάναλων (εννοείται και πορνοφυλλάδων), περί λαθρομεταναστών κτλ κτλ. Αυτό μάλιστα. Θα ήταν προσβολή. Καίρια και πολύ βαρύτερη της χρήσεως λεκτικής και σωματικής βίας για την επιβολή «σεβασμού» ο οποίος, ειρήσθω εν παρόδω, κερδίζεται και δεν επιβάλλεται. 

Η υγιής πάντως αντίδραση της κυρίας δημοσιογράφου έναντι των φασιστών, δεν αρκεί για να αποσπάσει τα συγχαρητήριά μας, όσο και αν οι χρονίως εθισμένοι σε κολακείες και χαριεντισμούς με την εξουσία συνάδελφοί της, σε γραπτό και ηλεκτρονικό τύπο, εκστασιάστηκαν. Εμείς, ως λαός, αναμένουμε από την λειτουργό αυτή τού Τύπου, να προσβληθεί και να αντιδράσει βιαίως στην διαπλοκή με το γαγγραινώδες πολιτικό σύστημα, εκατομμυριούχων «φασιστών», όπως ο κύριος με τη διαθέτουσα ασανσέρ για την Πόρσε βίλα, ενώ την ίδια στιγμή η πλειοψηφία των ψηφισάντων τον νόμιμο κομματικό σχηματισμό της «Χρυσής Αυγής», φυτοζωεί ή λιμοκτονεί. 

Αν δεν το κάνει, θα αποδείξει απλώς ότι η αξιοπρέπεια δεν συμπεριλαμβάνεται στα υποχρεωτικά προσόντα του δημοσιογράφου. Αρκούν το θράσος και ένα μαρκούτσι. 

Και αν η αξιοπρέπεια ορισμένων τίθεται εν αμφιβόλω, άλλων εκηρύχθη άφαντη. 

Για παράδειγμα, στους σφόδρα ανησυχούντες για την είσοδο Γερμανόφιλων (αν όχι Γερμανοτραφών) ακροδεξιών στην ελληνική βουλή, εκτός όσων έχουν υποφέρει από τον φασισμό (του γράφοντος συμπεριλαμβανομένου), προσετέθησαν και άπαντες οι περιφερόμενοι γελωτοποιοί (μάλλον γελοίοι), αοιδοί, καλλιτέχνες, πολιτικοί κτλ κτλ. Με τις τσέπες τους γεμάτες ευρώ, μεταλλαγμένα γερμανικά μάρκα δηλαδή, μετέχοντες στην «Ενωμένη Ευρώπη», στις Ηνωμένες Γερμανικές Πολιτείες δηλαδή, δυσφορούν για τους Νεοναζί. Ήτοι οι θιασώτες του Τετάρτου Ράιχ, ξιφουλκούν κατά του Τρίτου! 

Ιδιαιτέρας μνείας χρήζει η αντίδραση του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου. Ως θεσμικός (;!) παράγων, το εν λόγω Συμβούλιο εξέδωσε ανακοίνωση, στην οποία η είσοδος της «Χρυσής Αυγής» στο κοινοβούλιο, χαρακτηρίζεται ως «ισχυρό πλήγμα κατά της Ελληνικής Δημοκρατίας». Κατανοητή η ευαισθησία των απογόνων εκατομμυρίων σφαγιασθέντων από τον Χίτλερ, λαμβάνω όμως την τιμή να τους πληροφορήσω (και το σεβαστό Συμβούλιο), ότι σε θεσμικό επίπεδο, το κόμμα της «Χρυσής Αυγής», για να συγκροτηθεί και να μετέχει στις εκλογές, ζήτησε και έλαβε άδεια από την Ελληνική Δικαιοσύνη, ψηφίστηκε δε, χωρίς φόβο αλλά με πάθος από 440.000 έλληνες πολίτες, διαφόρων ηλικιών, ιδεολογιών και κοινωνικών στρωμάτων. 

Η ανακοίνωση λοιπόν αυτή, αποτελεί ευθεία προσβολή κορυφαίου θεσμού της Ελληνικής Δημοκρατίας αφενός και του κυρίαρχου ελληνικού λαού αφετέρου. Πώς μπορεί λοιπόν κανείς να ομιλεί για πλήγματα στην Ελληνική Δημοκρατία, πλήττοντάς την πρωτίστως ο ίδιος, είναι απορίας άξιον. 

Εκτός αυτού, διάφορες περίεργες συμπτώσεις προκαλούν προβληματισμό, αν όχι δυσφορία και οργή στον ελληνικό λαό. Για παράδειγμα, ο άνθρωπος που παραχώρησε πλείστα όσα προνόμια στο Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο και ο άνθρωπος που (έγκλειστος) διόρισε τον κύριο Μιχαλολιάκο αρχηγό νεολαίας της πολιτικής του παράταξης, ήταν το ίδιο πρόσωπο: ο δικτάτωρ Γεώργιος Παπαδόπουλος. 

Επίσης, πάμπολλοι από τους ψηφίσαντες την «Χρυσή Αυγή», την προτίμησαν λόγω της ξεκάθαρης στάσης της στο φλέγον θέμα της λαθρομετανάστευσης. Είναι όμως πασίγνωστο, ότι οι φανατικότεροι αυτόκλητοι προστάτες των λαθραίων μεταναστών είναι οι λεγόμενοι «αντιεξουσιαστές», μεταξύ των οποίων οι περιβόητοι της οργάνωσης «Αντίφα». Δεν υφίσταται δε φασιστική ή εθνικοσοσιαλιστική ιστοσελίδα, εφημερίδα, έντυπο, που να μην δημοσιεύει φωτογραφίες διαμαρτυριών κατά του φασισμού, όπου οι σημαίες Ισραήλ και Αντίφα κυματίζουν μαζί. Με δεδομένο ότι τόσο οι λαθρομετανάστες όσο και οι ανωτέρω υποστηρικτές τους ασκούν αφόρητη βία προς τον μέσο φιλήσυχο Έλληνα, αλλά και με βάση τις εκρηκτικές δηλώσεις του συλληφθέντος αντιεξουσιαστή κυρίου Κουβαρδά περί εντολών «ασυλίας» των Εβραϊκών-Ισραηλιτικών καπιταλιστικών «στόχων» από τους αρχηγούς των αντιεξουσιαστών, οι συνειρμοί που γεννούνται είναι άκρως ανησυχητικοί, αν όχι εξοργιστικοί. 

Κρίνω σκόπιμο εδώ να επαναλάβω παλαιότερο ερώτημά μου, που προκύπτει από την πρόσφατη στενή συνεργασία, αν όχι συμμαχία, Ελλάδος-Ισραήλ: «Πώς είναι δυνατόν το κράτος του Ισραήλ να συμμαχεί με μια χώρα στην οποία υφίσταται μαζική και ανεξέλεγκτη λαθραία είσοδος πληθυσμών (άρα και αγνώστου αριθμού ακραίων ατόμων), την πλειοψηφία των οποίων κατέχει το Ισλαμικό στοιχείο;». Προσθέτω δε και ένα νέο: «Πώς είναι δυνατόν οι Αντιφασίστες να προστατεύουν φονταμενταλιστές, εν δυνάμει εχθρούς του Ισραήλ;». 

Επιπλέον, αν και ο κομματικός σχηματισμός ΣΥΡΙΖΑ υπερψηφίστηκε από πλέον του ενός εκατομμυρίου Έλληνες και ευρέθη μία ανάσα από το σχηματισμό κυβερνήσεως, το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο δεν φάνηκε να ανησυχεί καθόλου. Αντιθέτως, στην ανακοίνωσή του, εκφράζει βεβαιότητα ότι «οι δημοκρατικές δυνάμεις του Ελληνικού Κοινοβουλίου –του ΣΥΡΙΖΑ προφανώς συμπεριλαμβανομένου-, τα μέσα ενημέρωσης, και οι άνθρωποι του πνεύματος και του Πολιτισμού, θα συστρατευτούν ώστε να συνεχιστεί ο αγώνας κατά του ρατσισμού, της μισαλλοδοξίας και του Αντισημιτισμού». Υπενθυμίζω ότι, αρκετά πρωτοκλασάτα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ (π.χ ο κύριος Κουράκης) έχουν εντονότατη ακτιβιστική δράση υπέρ των Παλαιστινίων, μετέχοντας ενεργά στους γνωστούς στολίσκους διάτρησης του αποκλεισμού της Γάζας, τους οποίους το επίσημο Ισραηλινό κράτος έχει χαρακτηρίσει ως τρομοκρατικούς, μη διστάζοντας να ασκήσει ένοπλη βία εναντίον τους. 

Και για το τέλος μία απορία: Όταν το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο ανακοινώνει ότι «έχουμε όλοι καθήκον να διατηρήσουμε την αξιοπρέπειά μας και να διαφυλάξουμε τις αρχές της ελευθερίας, της δημοκρατίας και του ανθρωπισμού», τι ακριβώς εννοεί; Διότι αν εννοεί αυτό ακριβώς που λέει, χαίρομαι βαθύτατα και προτείνω αυτή η φράση να λαξευτεί σε μαρμάρινες πλάκες που θα τοποθετηθούν επί των μνημάτων των παιδιών της Παλαιστίνης που καταπλακώνουν οι οδοστρωτήρες και πολτοποιούν τα άρματα μάχης, στα κατεχόμενα από το Ισραήλ παλαιστινιακά εδάφη. 

Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

Χοντρά παιχνίδια στις πλάτες μας.



Το φτωχό μου το μυαλό ζητά βοήθεια. Έχω πολλές απορίες που με βασανίζουν από καιρό. Τις θέτω υπόψιν σας και όποιος μπορεί ας βοηθήσει. Ζητώ κυρίως τη συνδρομή των πεφωτισμένων της «αριστεράς», μιας και εσείς οι παλιοφασίστες ελληναράδες που με διαβάζετε συνήθως, είναι μάλλον απίθανο να ξέρετε τις απαντήσεις. Τέτοιου είδους πολύπλοκα και υψηλά νοήματα μόνο οι Έλληνες (ποιοι;) αριστεροί (ξανά: ποιοι;) μπορούν να τα συλλάβουν.

Χιλιάδες μουσουλμάνοι προσευχήθηκαν το πρωί της Τρίτης (16/11/2010) σε ανοιχτούς χώρους της Αθήνας.

Απορία πρώτη: όλοι αυτοί οι μουσουλμάνοι εισήλθαν στη χώρα εσχάτως; Πέρυσι-πρόπερσι δεν ήταν εδώ; Όλως τυχαίως αποφάσισαν να προσευχηθούν μαζικά και δημόσια τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή; Σας φαίνεται αυτό αυθόρμητο; Αν όχι, η οργάνωσή τους πότε, από ποιους και με ποιες διαδικασίες έγινε;

Απορία δεύτερη: πού προσευχήθηκαν οι μουσουλμάνοι της υπόλοιπης Ελλάδας; Δεν υπάρχουν ή δεν προσευχήθηκαν; Αν δεν υπάρχουν στην υπόλοιπη Ελλάδα, γιατί έχει μόνο η Αθήνα αυτή την τύχη; Αν υπάρχουν αλλά δεν προσευχήθηκαν γιατί συνέβη αυτό; Αν υπάρχουν και προσευχήθηκαν (μεμονωμένα ή σε μικρά ή σε αυτοσχέδια τζαμιά) έχει καλώς, αλλά τότε γιατί η κατασκευή τζαμιού στην Αθήνα θα λύσει το πρόβλημα; Θα αρκέσει ένα και μόνο τζαμί στην Αθήνα, όσο μεγάλο και αν είναι, να στεγάσει τόσους πολλούς πιστούς; Μήπως μετά την κατασκευή του, όλοι οι άθεοι «αριστεροί» αλλά και οι «χριστιανοί» νεοταξίτες θα ανακαλύψουν αίφνης ότι δεν επαρκεί και γι αυτό τότε που θα έχει «πέσει το ταμπού» (sic) θα αρχίσουν να ξεφυτρώνουν τζαμιά κάθε εκατό μέτρα, ανά την επικράτεια, χτισμένα με πετροδολλάρια; Αν πάλι η ελληνική (ποια;) πολιτεία υποστηρίξει ότι η ανέγερση τζαμιού θα καλύψει τους νόμιμους μουσουλμάνους μετανάστες, με τους παρανόμους τι θα γίνει; Θα τους διώξει ή θα τους απαγορεύσει να προσεύχονται; Και τα δύο δεν τα θέλει κι αν θελήσει, είναι ανίκανη να τα πετύχει. Αφήστε που ο δόκτωρ Καμίνης και τα παρτάλια που τον στηρίζουν (Πορτάλιου, Ψαριανός, Κωνσταντίνου κτλ) είναι σαφείς: νόμιμοι όλοι. Άρα και τζαμιά για όλους;

Απορία τρίτη: τι ακριβώς συνέβη στα Προπύλαια του Πανεπιστημίου; Προσευχήθηκαν εκεί χιλιάδες μουσουλμάνοι, ναι ή όχι; Έχουν εκεί κατασκηνώσει (κυριολεκτικά) από καιρό, Ιρανοί υπήκοοι που αυτοχαρακτηρίζονται ως πολιτικοί πρόσφυγες και ζητούν άσυλο με ραμμένα στόματα, στολίζοντας με διάφορα κοσμητικά επίθετα το καθεστώς τού Ιράν; Αυτοί, κατά την προσευχή των μουσουλμάνων έφυγαν ή έμειναν; Αν έφυγαν, γιατί έφυγαν και πού πήγαν; Αν έμειναν, προσευχήθηκαν και αυτοί; Είναι μουσουλμάνοι; Είναι θρήσκοι; Αν είναι και προσευχήθηκαν, τότε γιατί καταγγέλλουν την ΙΣΛΑΜΙΚΗ Δημοκρατία του Ιράν; Το Ισλάμ είναι καλό, αλλά η Ισλαμική Δημοκρατία είναι κακή; Και οι μουσουλμάνοι που προσευχήθηκαν, τι γνώμη έχουν για τους αντιφρονούντες από το Ιράν; Είναι καλοί ή κακοί; Αν είναι καλοί τότε η Ισλαμική Δημοκρατία είναι κακή; Αν είναι κακοί τότε πώς συνυπήρξαν έστω και για λίγο μαζί τους; Και, τέλος πάντων, ας μας απαντήσουν όσοι κόπτονται για τα δικαιώματα των μουσουλμάνων (σύσσωμος η ελληνική –ποια;- κυβέρνηση, ο Καμίνης, ο Κωνσταντίνου, οι Συνασπισμένοι, οι Κουβέληδες, οι Αλαβαναίοι, η Άφρα, οι παπαγάλοι, ορισμένοι θλιβεροί δεξιούληδες κτλ κτλ): υπάρχει καλό και κακό Ισλάμ; Ποιοι μουσουλμάνοι είναι με το μεν και ποιοι με το δε; Η Ισλαμική Δημοκρατία του Ιράν, η Ισλαμική Επανάσταση, ο Πρόεδρος Αχμαντινετζάν, ο Καντάφι είναι καλοί ή κακοί; Αν θεωρούν όλο το Ισλάμ καλό (άρα και τους φανατικούς Ισλαμιστές και το θεοκρατικό καθεστώς του Ιράν), αυτό η πρεσβεία του Ισραήλ το ξέρει; Αν θεωρούν ότι όλο το Ισλάμ είναι κακό, οι εν Ελλάδι μουσουλμάνοι και ο Πρόεδρος Αχμαντινετζάν το ξέρουν; Αν πάλι πιστεύουν ότι μόνο το μετριοπαθές Ισλάμ είναι καλό και οι φανατικοί είναι κακοί, οι τελευταίοι το ξέρουν; Στις δύο τελευταίες περιπτώσεις πολύ θα ήθελα να ξέρω την γνώμη των κυρίων Αχμαντινετζάν, Καντάφι, Μπιν Λάντεν και της ηγεσίας της Χεζμπολά για τον κύριο Τσίπρα λ.χ)

Και το βασικότερο όλων: οι Έλληνες, τις απόψεις αυτών των απίθανων φασουλήδων που λέγονται πολιτικοί τις ξέρουν; Διότι εδώ έχουμε φτάσει σε επίπεδο σχιζοφρένειας. Η πλέον Εβραιόφιλη κυβέρνηση των τελευταίων ετών, στηρίζεται σε επίπεδο τοπικής αυτοδιοίκησης (Καμίνης, Μπουτάρης κτλ) από τους Τσιπραίους οι οποίοι πρωτοστατούν (Κουράκης και Σία) στον αγώνα των Παλαιστινίων και στο σπάσιμο αποκλεισμού της Γάζας!

Πώς είναι δυνατόν πρόσωπα και πολιτικοί σχηματισμοί να είναι και με το Ισραήλ και με τους μουσουλμάνους, οι μουσουλμάνοι να δέχονται να υποστηρίζονται από Εβραιόφιλους και οι Ισραηλινοί να συμμαχούν με μια χώρα που Ισλαμοποιείται;

Τρέλα έτσι; Εκτός εάν… Μπααα! Αδύνατον!

Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2010

Βρωμάει...



Η υπόθεση βρωμάει. Όπως όλη η Ελλάδα.


Τι ακριβώς βρωμάει, θα σας γελάσω. Ψοφίμι ή βόθρος; Άγνωστο. Όσοι νομίζετε ότι αναγνωρίζετε την αηδιαστική οσμή, προσέξτε. Τα πράγματα δεν είναι καθόλου απλά. Δε μπορούμε να ταυτοποιήσουμε ούτε την οσμή, ούτε την πηγή της, διότι δε γίνεται να μπούμε στη λογική των πρακτόρων και προβοκατόρων. Δεν έχουμε ούτε τη γνώση, ούτε τη σωστή πληροφόρηση.

Γι αυτό θα αποφύγω να πάρω θέση. Απλώς θα απαριθμήσω μερικές «λεπτομέρειες».
Άκουσα-διάβασα διάφορα για τον εμπρησμό της συναγωγής στην Κρήτη. Και ερωτώ:

Μπορείτε να φανταστείτε κανέναν πράκτορα ξένης ή εγχώριας μυστικής υπηρεσίας, που να πηγαίνει να κάψει μια συναγωγή και να αφήνει τα χαρακτηριστικά του εκτεθειμένα σε ορατές κάμερες παρακείμενων κτιρίων; Ούτε μαθητευόμενος πράκτορας της Ουζουγκούρου, πολύ δε περισσότερο των ΗΠΑ, Βρεττανίας, Ισραήλ δεν δρα έτσι.
Οι μόνοι πράκτορες που τα κάνουν αυτά είναι εκείνοι που θέλουν να συλληφθούν (σίγουροι βέβαια ότι δεν θα πάθουν τίποτε). Αλλά γιατί να θέλουν να συλληφθούν;

Η φοβερή και τρομερή ΕΛ.ΑΣ η οποία για να συλλάβει τον Σάββα τον Ξηρό, έπρεπε να σκάσει η μπόμπα στα χέρια του και τους πιτσιρικάδες με τις κατσαρόλες χρειάζεται μερικούς μήνες να τους πιάσει, κατάφερε να αναγνωρίσει-εντοπίσει-συλλάβει-ανακρίνει αλλοδαπούς πράκτορες εντός ολίγων ωρών, έστω και με την καθοδήγηση άλλων ξένων πρακτόρων; Τι τρομερή πρόοδος είναι αυτή; Τι έκρηξη ευφυίας και αποτελεσματικότητας;

Αυτό με τους ξένους πράκτορες που βοήθησαν την ΕΛ.ΑΣ τι είναι πάλι; Αφού υπήρχαν ξένοι πράκτορες απίκο, με προεγκατεστημένο προφανώς δίαυλο επικοινωνίας-συνεργασίας με την ΕΛ.ΑΣ (διόλου παράξενο, η χώρα μας ήταν πάντα τίγκα σε μυστικές υπηρεσίες) κι αφού είχε προηγηθεί κι άλλη απόπειρα να καεί η συναγωγή, γιατί δεν έκαναν κάτι να αποτρέψουν τον εμπρησμό ούτε οι πράκτορες ούτε η ΕΛ.ΑΣ ούτε η τοπική Εβραϊκή κοινότητα; Εδώ γκαζάκια σε γραφεία πολιτευτών βάζουνε και από την επομένη ξεφυτρώνουν σεκιουριτάδες και ειδικοί φρουροί. Κοτζάμ Ισραήλ δεν μπορεί να προσλάβει σεκιούριτι; Κι αν δεν μπορεί, το ελληνικό κράτος που διαθέτει αβέρτα αστυνομικούς-Φιλιπινέζες για τον κάθε δημοσιοκάφρο, δεν μπορούσε να φυλάξει μεγάλης σημασίας θρησκευτικό χώρο που απειλείτο; Κι αν υποθέσουμε ότι άφησαν τη συναγωγή επίτηδες αφύλακτη, για να δελεάσουν τους εμπρηστές να ξαναπροσπαθήσουν, γιατί δεν επενέβαιναν έστω και την ύστατη ώρα, να τους πιάσουν στα πράσα και να σώσουν και τη συναγωγή;

Οι ανακοινώσεις όχι τόσο των Αμερικανών (τι είχες Γιάννη;) αλλά κυρίως των ΕλληνοΑμερικανών, πού αποσκοπούν; Όταν βεβηλώνονται χριστιανικές εκκλησίες στη μητέρα-Ελλάδα, οι ΕλληνοΑμερικανοί βγάζουν ανακοινώσεις;

Τα άρθρα στον ημερήσιο Τύπο και κυρίως στο διαδίκτυο που όλο και περισσότερο επισημαίνουν-ενημερώνουν-αφήνουν να εννοηθεί ότι το Ισραήλ τα ‘σπασε με την Τουρκία και καλό θα ήταν να επωφεληθούμε, είναι άσχετα με τον εμπρησμό, ή να τα βάλουμε στο ίδιο καλάθι;

Γι αυτό αν και όλοι συμφωνούμε ότι η υπόθεση βρωμάει, ας λείπουν οι βαθυστόχαστες αναλύσεις. Αυτά που διαβάζουμε ή ακούμε μάλλον απέχουν πολύ από την πραγματικότητα. Εγώ ομολογώ ότι δεν καταλαβαίνω. Και εμμένω:
Εγώ είμαι με τους Έλληνες. Κι όπως άλλος λαός θέλει φιλία με το λαό μου, να το αποδεικνύει εμπράκτως πλίιιζ…