Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Διαδίκτυο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Διαδίκτυο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 24 Αυγούστου 2017

«Αν πιστεύεις όλα όσα διαβάζεις, καλύτερα να μην διαβάζεις καθόλου». (Ιαπωνική παροιμία).



Σαρανταπέντε (45) χρόνια πριν. Στο ορεινό χωριουδάκι της Αρκαδίας μόλις είχε έλθει η τηλεόραση. Σε καναδυό καφενεία. Οι ντόπιοι ενθουσιασμένοι, σχεδόν εκστασιασμένοι. Συνέρρεαν μαζικά το απόγευμα, προκειμένου να «παρακολουθήσουν», κυρίως το δελτίο ειδήσεων (να ενημερωθούνε για το τι γίνεται παραέξω, για το τι λένε «αυτοί που ξέρουν»). 

Τα νέα που άκουγαν, μεταφέρονταν πολύ γρήγορα σε όσους δεν προλάβαιναν ή δεν μπορούσαν να ενημερωθούν. (Τ’ άκουσες; Το είπε η τηλεόραση!). 

Λίγο καιρό αργότερα, ήταν φανερό ότι κάτι περίεργο συνέβαινε. Οι «ειδήσεις» που κυκλοφορούσαν ήταν όχι μόνο πρωτάκουστες, αλλά και εξαιρετικά πολύπλοκες. Έως εξωφρενικές. Και σε κάθε περίπτωση φρικαλέες. 

«Σεισμός στην Αθήνα, εκτροχίασε τρένο, διακόσιοι επιβάτες πνίγηκαν»! 

Όσοι είχαν κάποια στοιχειώδη παιδεία, απορούσαν όχι μόνο με την ποιότητα των ειδήσεων που ακούγονταν από στόμα σε στόμα, αλλά και με την στωικότητα που αυτές γίνονταν δεκτές. (Ειδήσεις όπως αυτή για τους πνιγμένους του τρένου προκαλούσαν σταυροκοπήματα και μετά το «ο Θεός να μας φυλάει» οι συμπαθείς χωρικοί συνέχιζαν απτόητοι τη ρουτίνα τους). 

Τι συνέβαινε; Τίποτε πρωτότυπο! 

Απλώς, μεταξύ πρέφας, κρασιού, καπνού και αφόρητης φασαρίας, ορισμένοι ευφάνταστοι έκαναν συρραφή των ειδήσεων του δελτίου (ό,τι προλάβαιναν να «πιάσουν», όπως προλάβαιναν να το «πιάσουν»), με φυσικό αποτέλεσμα ανύπαρκτες ειδήσεις. (Σεισμός στην Αθήνα χωρίς θύματα, εκτροχιασμός τρένου στην Ινδία με άγνωστο αριθμό θυμάτων, πλημμύρες στο Μπαγκλαντές με 200 πνιγμένους. Αυτά είχε πει η TV.). 

Σαρανταπέντε (45) χρόνια μετά. Διαδικτυακός «ειδησεογραφικός» τόπος (δημοτικού «βεληνεκούς» εντός λεκανοπεδίου Αττικής). Σελίδα στο facebook. Εμφανίζεται η παρακάτω «είδηση». 


Προσοχή στον τίτλο: το πασίγνωστο φάρμακο αποσύρθηκε λόγω απαγορευμένων ουσιών. 

Και τώρα η είδηση αναλυτικά, από το ίδιο σάιτ (screenshot). 



Εξωφρενικό; Βεβαίως! 

Παριστάνοντας τον ηλίθιο, αφήνω ένα σχόλιο «καμπανάκι», μήπως κανείς φιλοτιμηθεί να… 
Μάταιος κόπος. Μια μέρα μετά ένας έχει κάνει like στο σχόλιο, 16 έχουν κάνει like την "είδηση" και 32  την έχουν κάνει share (αμάσητη). 

Οι παλαιοί, αγνοί, αναλφάβητοι, άνθρωποι του μόχθου σ’ εκείνο το χωριουδάκι είχαν όλα τα δίκια με το μέρος τους. Οι σύγχρονοι πρωτευουσιάνοι εγγράμματοι ειδησεογράφοι και χρήστες του διαδικτύου και των κοινωνικών δικτύων, τι δικαιολογία έχουν;


Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2016

Όταν δεν σου κάθεται ο τίτλος ... (πώς να κάνεις προπαγάνδα;).



Στην προσπάθειά του να μας πείσει ότι οι ακροδεξιοί λαϊκίζουν (ενώ, εννοείται, το «δημοκρατικό τόξο» είναι υπεύθυνο και cool), το Ψυχαρόπουλο που είχε βάρδια σήμερα 5 Δεκέμβρη του 2016 στο in.gr, έγινε ρόμπα. 

Πάνω από μιάμιση ώρα το πάλευε το παλικάρι: αρχικά οι βουλευτές ήταν 9, μετά μόνο 3 Χρυσαυγίτες (στο κείμενο ήταν 10 μετρημένοι), έπειτα κυβερνητικοί και Χρυσαυγίτες (αλλά στο κείμενο ήταν κι ένας της Ένωσης Κεντρώων) κτλ κτλ 

Υπάρχει πάντως το τέλειο όπλο για την αντιμετώπιση τέτοιων χοντροκομμένων προσπαθειών του καθεστωτικού διαδικτυακού τύπου: λέγεται στιγμιότυπο (screenshot): 






Σάββατο 23 Ιουλίου 2016

Χαμός! Ποια MILFάρα αναστάτωσε Σαββατιάτικα την Ψαρρού;



Φωτιά άναψε στη Μύκονο! Κάηκε η παραλία! Κόλαση κανονική! Τέτοιος χαλασμός δεν έχει ξαναγίνει! Δεν υπάρχουν λόγια που να περιγράφουν την κατάσταση! Σεισμός και παλιρροϊκό κύμα μαζί!

Πόσες φορές έχουμε ξαναδεί τέτοια πράγματα; 

Πόσες φορές τα έχουμε ξαναδιαβάσει; 

Άπειρες! Διότι άπειρη είναι η μακακία του ανθρώπου, άπειρη και η εκμετάλλευσή της από τους πονηρούς. 

Και βεβαίως θα μπορούσαμε να αγνοήσουμε τους πονηρούς και τις MILFάρες τους και όλες τις juicy (my ass) ειδήσεις τους. Εξυπνάκηδες, κουτσομπόληδες, ματάκηδες και ηλίθιοι υπήρχαν πάντα και θα υπάρχουν για πάντα. Τώρα μάλιστα που ζούμε στην εποχή της τσόντας, τόσα lifestyle (ξανά my ass) περιοδικά, τόσοι paparazzi, τόσα soft porn sites είναι απολύτως αναμενόμενα. 

Το πρόβλημα είναι ότι πάμπολλοι πλέον πονηροί προσπαθούν να πουλήσουν φιλολαϊκό προφίλ και παριστάνουν και τους πατριώτες. Και πήξαμε στις «πατριωτικές», «αντιμνημονιακές» και «λαϊκές» ιστοσελίδες. Της τσόντας. 

Και ανάμεσα στις «εθνικοπατριωτικού» και «ελληνοχριστιανικού» περιεχομένου ειδήσεις, να ‘σου και τα ξέκωλα. Ανάμεσα στις «σοσιαλιστικές» απόψεις, να και τα ξώβυζα. Ανάμεσα στα «κοινωνικά» νέα, να και το πουταναριό. 

Λοιπόν ψευταράδες σας πήραμε χαμπάρι. Σας νοιάζει μόνο να τα αρπάξετε. 

Κάτι τίτλους του τύπου «Δείτε τη Ρωσίδα που τα πέταξε όλα στη Μύκονο» για να τσιμπήσουν οι αφελείς, να τους βάλετε εκεί που ξέρετε. Στα φρύδια μας και η Μύκονος και η Ψαρρού και οι πασαρέλες της πορνείας. 

Και κάτι φουστιές του τύπου «Δείτε ποιος δημοφιλής ηθοποιός ψυχορραγεί» για να πάρετε κλικ και να τα πιάσετε από τις διαφημίσεις, ξεχάστε τις. Δεν μασάμε. Αν καλά και σώνει θέλετε να μας ενημερώσετε, να λέτε όλη την αλήθεια στον τίτλο. 

Και κυρίως μην μας παριστάνετε τους πατριώτες. Μην ξεσπαθώνετε κατά του Φίλη και στο καπάκι κώλους από κοσμικά νησιά. Μην αναδημοσιεύετε Αμβρόσιο και αμέσως από πάνω λολίτες. Μην κατακεραυνώνετε τον Τσίπρα και κολλητά ποστάρετε στρινγκάκια. 

Δεν είναι έτσι ο πατριωτισμός ρε καριόληδες. 

Υ.Γ είχα σκοπό να ανεβάσω και στιγμιότυπα, αλλά έδωσα τόπο στην οργή. Όλοι οι σοβαροί άνθρωποι καταλαβαίνουν ποιους εννοώ. Για τις Αμερικανιές ζητώ συγγνώμη, αλλά οι δεξιούληδες της Θεσσαλονίκης μας τα πρήξανε με την κατεξοχήν Αμερικανιά MILF (my ass again). 


Κυριακή 19 Ιουνίου 2016

Του μικρού Πιτσιρίκου του φταίει το Άγιο Πνεύμα.



Ο γνωστός διαδικτυακός εξυπνάκιας Πιτσιρίκος, διάσημος πλέον για τα φούμαρα που σερβίρει υπό μανδύα αριστερό, για να μην πω επαναστατικό, ξαναχτύπησε. 

Το παλικάρι, μέρες που ‘ναι, αποφάσισε να ασχοληθεί με το αγαπημένο του θέμα: τα θρησκευτικά. Θύμα αυτή τη φορά το Άγιο Πνεύμα. Παλιότερα ήταν η Παναγιά. 

Ας ξεχάσουμε για λίγο ποιος είναι ο λεβέντης. Την ταυτότητά του ως φυσικό πρόσωπο η οποία έχει διαρρεύσει (κακώς), την ιστορία του στη δημοσιογραφία (κάτι μηνιαία πεντοχίλιαρα για συνεισφορά σκατών σε καθεστωτικούς βόθρους), τις μαλακίες που πρεσβεύει (π.χ «ας πρόσεχαν οι αστυνομικοί που πέσανε νεκροί από σφαίρες κακοποιών όταν διάλεγαν επάγγελμα, τους κινδύνους τους ήξεραν», συνεπώς «ας πρόσεχε κι αυτός στο χυτήριο που έπεσε στο καυτό μέταλλο»), τις επιστολές που δημοσιεύει από διάφορους που έχουν το ίδιο γραφικό στυλ με τον ίδιο (οπότε έχει κλωνοποιηθεί, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο). 

Ας μείνουμε στα θρησκευτικά. 

Ο τυπάκος, με διφορούμενο στυλάκι (ναι μεν προσβάλλω, αλλά δεν θέλω να προσβάλλω) επιχειρεί, αυτός ο ξερόλας, κάθε φορά να εξευτελίσει την πίστη μας. Αυτό βέβαια δεν είναι μόνο δική του εμμονή. Πολλοί έχουν χτίσει καριέρες επί αυτού. Άλλοι κομπλεξικοί, άλλοι για διαφήμιση, άλλοι γιατί έτσι (αντί να ‘ναι κολλημένοι με το ποδόσφαιρο, είναι κολλημένοι κατά της Ορθοδοξίας). 

Αυτός όμως το κάνει με ιδιαίτερη μαεστρία: χιούμορ της πιάτσας. Και σε ιδιαίτερες χρονικές συγκυρίες: επ’ ευκαιρία μεγάλων γιορτών της Ορθοδοξίας. Γι αυτό πρέπει να ασχοληθούμε λίγο μαζί του. 

Ρε μαλάκα Πιτσιρίκο (το μαλάκα διφορούμενο, είτε βρισιά είτε έκφραση οικειότητας, για να δεις ότι μαλακίες μπορούμε να γράψουμε πολλοί), 

τι ζόρι τραβάς με την Ορθοδοξία ρε; (μην απαντήσεις ότι στρέφεσαι εναντίον όλων των θρησκειών γιατί δεν μας ενδιαφέρει, εμείς για ύβρεις κατά της Ορθοδοξίας σε εγκαλούμε). 

Πιστεύεις ότι δεν υπάρχει Θεός; Δικαίωμά σου να το πιστεύεις. Αν το πιστεύεις όμως, αυτό είναι μια μορφή πίστης. Άρα σε κάτι πιστεύεις: στην αθεΐα. Ο καθένας με την πίστη του και τα σκυλιά δεμένα. Γιατί επιτίθεσαι; Γιατί τόση φασαρία; Για να σώσεις τους πλανημένους; Μα αυτό ακριβώς υποστήριζαν και υποστηρίζουν όλοι οι αυτόκλητοι ιεροκήρυκες: από τους μουρλούς με τα πλακάτ, μέχρι τους απατεώνες με τις τηλεοπτικές εκπομπές. Για να φωτίσουν τους πλανημένους από την αθεΐα γκαρίζουν εκείνοι, για να φωτίσεις τους πλανημένους από τη θρησκεία ουρλιάζεις εσύ. Μουρλοί και απατεώνες από τη μια και Πιτσιρίκοι από την άλλη. 

Και τέλος πάντων αν θες ντε και καλά να βοηθήσεις τους εθισμένους στο «όπιο» της θρησκείας γιατί δεν καταφεύγεις στον ακτιβισμό; Εδώ μας γάνωσες τα εντόσθια με την αντικαθεστωτική σου δράση, με το τι έκανες στους Αγανακτισμένους, σε τι διαμαρτυρίες συμμετείχες, τι δακρυγόνα έφαγες. Γιατί δεν κάνεις το ίδιο και με το μεγάλο σου εχθρό την Ορθοδοξία; Σε 2 μήνες στην Τήνο θα έχουμε κοσμοσυρροή. Χιλιάδες πλανημένων θα πάνε για προσκύνημα. Ανάμεσά τους ανίατα άρρωστοι και ανάπηροι. Πήγαινε κι εσύ ρε Πιτσιρίκο! 

Πήγαινε και πες τους πως κατέχεις την αλήθεια. Πως δεν υπάρχει Θεός και όλα είναι μια συνωμοσία των παπάδων. Πήγαινε μπροστά τους και πες τους ότι οι ελπίδες που τρέφουνε είναι ψεύτικες. Πως δεν θα γίνουνε ποτέ καλά γιατί το λες εσύ, ο Μέγας Ξερόλας. Εμπρός λοιπόν, ψαγμένε και αμφισβητία, πήγαινε και στέρησέ τους την τελευταία τους ελπίδα. 

Και μη βιαστείς να θεωρήσεις ότι έρχομαι στα λόγια σου. Ότι αυτό ακριβώς το οποίο πασχίζεις να στιγματίσεις είναι η εκμετάλλευση του πόνου. Ότι οι ψεύτικες υποσχέσεις και ελπίδες από ψεύτικους θεούς είναι ο στόχος σου. Για να χτυπήσεις τις ψεύτικες ελπίδες μαλάκα (διφορούμενο) Πιτσιρίκο, πρέπει να προσφέρεις πραγματικές. Η ανθρώπινη ψυχή αποζητά την ελπίδα. Από πάντα και για πάντα. Αν δεν υπάρχει πραγματική κρεμιέται από την ψεύτικη. Και πραγματική ελπίδα είσαι ανίκανος να προσφέρεις. Επειδή είσαι άνθρωπος. Φθαρτός, με αδυναμίες και ατέλειες. Και ο πονεμένος συνάνθρωπός σου θα προτιμήσει τις πραγματικές ελπίδες που απορρέουν από την πίστη σε έναν τέλειο Θεό, έστω κι αν δεν Τον αντιλαμβάνονται οι αισθήσεις του, παρά τις εγγυημένα φθαρτές, ατελείς (για να μην πω προκατειλημμένες ή δόλιες) και ουσιαστικά ανύπαρκτες ελπίδες από έναν φθαρτό και ατελή άνθρωπο, του οποίου την ανεπάρκεια (αν όχι κακοήθεια) διαπιστώνει κάθε μέρα με τις αισθήσεις του. Είτε αυτός είναι ξερόλας Πιτσιρίκος, είτε πολιτικός, είτε τραπεζίτης. 

Σε κάθε περίπτωση πάντως δεν θα δεχθεί να υβρίζεται η πίστη του, οι βαθύτερες ανάγκες και αναζητήσεις της ψυχής του, η υπόστασή του εντέλει, από έναν μαλάκα (καθόλου διφορούμενο) που δηλώνει αριστερός και στην ιστοσελίδα του διαφημίζονται στοιχηματατζήδες, η Βόνταφον και η Νεστλέ. 




Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

Αριθμός τηλεφώνου: 214 2147200. Είναι η Vodafone που παίζει με τα νεύρα μας ή κάποιος άλλος;



Εδώ και μία περίπου εβδομάδα το κινητό μου τηλέφωνο βομβαρδίζεται από κλήσεις. 

Πολλές φορές την ημέρα, άσχετες (έως ακατάλληλες) ώρες. Καλεί ο αριθμός 2142147200. Μονίμως. Και μονίμως ουδείς μιλά όταν απαντήσω στην κλήση. 

Δεν κάλεσα τον αριθμό για να δω σε ποιον ανήκει (είναι αρκετά επικίνδυνο να καλούμε άσχετους αριθμούς και ιδιαίτερα όταν μας ενοχλούν και δεν απαντούν), αλλά έκανα κάτι καλύτερο: έψαξα το διαδίκτυο. 

Για δείτε εδώ:


Στην ερώτηση του ανθρώπου αυτού στη σελίδα της Vodafone Ελλάδας στο Facebook (αν η σελίδα είναι γνήσια), η εταιρεία (αν είναι πράγματι η Vodafone Greece), παραδέχεται ότι ο αριθμός ανήκει σε συνεργάτη της, και η κλήση γίνεται για προσφορά προϊόντος. Η ερώτηση του ανθρώπου έχει υποβληθεί στις αρχές Οκτώβρη του 2013. Έκτοτε, η σελίδα (με εκατοντάδες χιλιάδες «likes») φιλοξενεί συνεχή και επανειλημμένα παράπονα πολλών ανθρώπων, ακόμη και συνδρομητών της εταιρείας(!), οι οποίοι διαμαρτύρονται για ένα και μόνο πράγμα: ενοχλούνται. Όπως ακριβώς κι εγώ. 

Οι διαμαρτυρίες κυμαίνονται από οξείες έως υβριστικές και σε κάθε περίπτωση είναι προσβλητικές και απαξιωτικές για την εταιρεία και τις μεθόδους της. Σταχυολογώ μερικές: 


Παρά τις διαμαρτυρίες το «βιολί» φαίνεται να συνεχίζεται και διαθέτει μάλιστα και άλλη διάσταση. Στα μηνύματα των εξοργισμένων συμπολιτών μας, απαντά κάποιος που τους προτρέπει να στείλουν γραπτό μήνυμα με τον αριθμό που καλείται (πιο σωστά «ενοχλείται») ώστε ο καλούμενος να εξαιρεθεί από τις κλήσεις-ενοχλήσεις! Για προσέξτε:


Ενώ λοιπόν η ενόχλησή μου (μας) συνεχίζεται, ερωτώ: 

Ο αριθμός 2142147200 ανήκει όντως σε συνεργάτη τής Vodafone Greece; Η ιστοσελίδα που το παραδέχεται ανήκει πράγματι στη Vodafone Greece; 

Αν οι απαντήσεις είναι θετικές συμπεραίνω: 
1) Η εταιρεία αδιαφορεί για το αν ενοχλεί, παρά το ότι έχει επανειλημμένως και σαφώς ειδοποιηθεί. Αν δεν αδιαφορούσε θα έπρεπε να επαναφέρει στην τάξη τον συνεργάτη της, να ζητήσει συγγνώμη και να επιλέξει άλλον τρόπο προώθησης προϊόντων. 
2) Η εταιρεία φαίνεται να πιστεύει ότι η αρνητική δημοσιότητα και διαφήμιση είναι θετικές (αυξάνουν τα κλικς στη σελίδα μας, τις κλήσεις προς το κέντρο μας και ποιος ξέρει τι άλλο). 
3) Ως λύση για το πρόβλημα που η ίδια προκαλεί σε ανυποψίαστους πολίτες προτείνει την εξευτελιστική διαδικασία υποβολής από τον παθόντα-ενοχλούμενο έγγραφου (έστω και ηλεκτρονικού) αιτήματος εξαίρεσης από την ενόχληση! 

Ως άμεσα θιγόμενος δημοσιοποιώ το θέμα και την σαφή πρόθεσή μου να ασκήσω κάθε νόμιμο δικαίωμά μου. Αναμένω τις γνώμες των αναγνωστών μου, πολλές σαφείς απαντήσεις από όσους με ενοχλούν και μία τουλάχιστον συγγνώμη.


Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014

Όχι άλλες στρατιωτικές αναλύσεις! Έλεος! Ρωτήστε τις Καλιφορνέζες γκόμενες!



Μας ζάλισαν οι ειδικοί-στρατηγικοί-έγκριτοι αναλυτές. 

Το τι ανάλυση και κακό πέφτει (κυριολεκτικά) στο διαδίκτυο και στον Τύπο δεν λέγεται. Όλοι οι μισόμουρλοι, αλλοπρόσαλλοι, γελοίοι και ξεφτίλες, αρχίσανε πάλι τις αναλύσεις. Είχαμε τους οικονομικού προσανατολισμού καραγκιόζηδες, τώρα εμφανίστηκαν και οι στρατιωτικής κατεύθυνσης λεγάμενοι. Το τι γεωστρατηγικές μλκίες ακούσαμε δεν περιγράφεται. Κι όλα αυτά γιατί; 

Για να μας εξηγήσουν-φωτίσουν-ενημερώσουν γιατί οι Δυτικοί παπάρες δεν θα επιτεθούν στον Βλαδίμηρο. 

Χαλάσανε πάλι μελάνι, χρόνο, χρήμα για να περιγράψουν αναλυτικά το προφανές: 

ότι κανένας τζάμπα μάγκας κι από τις δυό μεριές του Ατλαντικού δεν θα διακινδυνεύσει να δεχθεί έστω και έναν διηπειρωτικό πυρηνικό πύραυλο στο έδαφός του. 

Ακόμη κι αν καταστραφούν ολοσχερώς Ρωσία-Κίνα-Ινδία, οι υπάλληλοι των τραπεζιτών θα βρεθούν σε δυσχερή θέση. Αυτό είναι όλο. 

Αρκεί ένας πύραυλος με πολλές κεφαλές πλουτωνίου στη δυτική ακτή των ΗΠΑ για να καταστήσει την Καλιφόρνια ακατοίκητη για αιώνες. Αυτό είναι όλο. 

Ένας πύραυλος. Ένας. 

Θα χαθούν δια παντός εκατομμύρια ψηλοκάπουλες ξανθιές Καλιφορνέζες, αλλά και όσες επιζήσουν θα ζητήσουν εξηγήσεις, αφού αντί για τσίτσιδες σε ειδυλλιακές ηλιόλουστες παραλίες, θα πρέπει να ζήσουν το σύντομο υπόλοιπο της ζωής τους κρυμμένες στα όρη στ’ άγρια βουνά (της Μοντάνα). Αυτό είναι όλο. 

Το Αμερικάνικο όνειρο δεν προβλέπει χειμώνα (πυρηνικό). Αυτό είναι όλο.


Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013

Δημοσιογράφε της δεκάρας σε προειδοποίησα. Στο σπίτι του Ψυχάρη δεν μιλάνε για φωτογραφίες, δεν μιλάνε για φασισμό.



Ανθρωπάκι. Δημοσιογράφε της συμφοράς. Σε προειδοποίησα. 

Υπαλληλάκι. Στις 5 Οκτωβρίου του 2013 δημοσίευσες στο in.gr μία «είδηση», στην ενότητα «Ελλάδα», όπου έδειχνες φωτογραφία τού Χρυσαυγίτη Χρ. Παππά, στα νιάτα του, να χαιρετά Χιτλερικά μπροστά από τη σβάστικα. Είχες βάλει τίτλο «Φωτογραφία-ντοκουμέντο του Χρ. Παππά να χαιρετά ναζιστικά» και υπέρτιτλο «Το πραγματικό τους πρόσωπο». 

Θρασύ. Έκανες το λάθος να ανοίξεις τα σχόλια. Έτσι φάνηκε το δικό σου πραγματικό πρόσωπο. Το δικό σου και των ομοίων σου. 

Αναίσχυντε. Σου άφησα σχόλιο αιχμηρό μεν, αλλά κόσμιο και ειλικρινές και συ το ‘θαψες. Παρότι σε προειδοποίησα να μην το πράξεις, γιατί θα σε κάνω ρόμπα στο διαδίκτυο. Χοντρά τα μούτρα σου και δεν δίστασες να το εξαφανίσεις. 

Ανεκδιήγητε. Το σχόλιο έλεγε επί λέξει: 

«Στο σπίτι του Ψυχάρη δεν μιλάνε για φωτογραφίες. 

Δυστυχώς στα σχόλια του in.gr δεν μπορούμε να επισυνάψουμε φωτογραφίες. Έτσι οι αναγνώστες του θα έβλεπαν τον κύριο ΔΟΛ στο πλευρό χουντικών υπουργών, ατράνταχτο (σύμφωνα με τη λογική σας) πειστήριο για την ιδεολογία και τη δράση του. 

Υ.Γ Πήρα screenshot από το σχόλιο, κι αν δεν το δημοσιεύσετε ή το διαγράψετε μετά τη δημοσίευση, θα γεμίσω το διαδίκτυο.».



Αυθάδη. Η φωτογραφία του αφεντικού σου που εννοούσα, είναι σε κοινή θέα εδώ. Σημείωσε ότι εγώ τον Βαξεβάνη δεν τον γουστάρω, αλλά τα σύκα-σύκα. 

Αναιδή. Είναι Ναζί ο Παππάς; Τότε είναι αρχιναζί ο Ψυχάρης. Είναι φασίστας ο Μιχαλολιάκος; Τότε είναι αρχιφασίστας ο Ψυχάρης. Και μάλιστα επικίνδυνος. Κρυφός. Μεταμφιεσμένος σε δημοκράτη. Όπως όλοι οι αρχιφασίστες. 

Εξευτελισμένε. Είναι φασισμός χειρότερος όλων η λογοκρισία.

Αδιάντροπε. Γιατί έθαψες το σχόλιο; Είσαι πιστός σκύλος και φυλάς το αφεντικό; Θέλεις να γίνεις Πρετεντέρης στη θέση του Πρετεντέρη; Έχεις παιδιά να θρέψεις και γραμμάτια απλήρωτα; 

Αξιοθρήνητε. Όποια και να ‘ναι η δικαιολογία σου είσαι απαράδεκτος. Με όποιον τρόπο κι αν υποστηρίζεις τους συνεργάτες των Γερμανών, της Αποστασίας και της Χούντας, για όποιον λόγο κι αν το κάνεις, είσαι τραγικός. 

Μίσθαρνε. Αιχμή του δόρατος ελεεινής προπαγάνδας. Μια κουβέντα θα σου πω μόνο: Όταν θα σου κάνει ο Ψυχάρης τα τρία δύο (τα 300 ευρώ που παίρνεις 200) ή όταν θα σ’ αφήσει στον δρόμο, μην τολμήσεις ν’ αρχίσεις τις κλάψες και τις ξούρες (τις «διαμαρτυρίες» και τις «αποκαλύψεις»), ούτε να καλέσεις σε «συμπαράσταση». 

Διότι μπορεί να κλάπσουμε. Χωρίς το π. 


Παρασκευή 19 Απριλίου 2013

Ρε σεις Αμερικανάκια…



Για να καταφέρουμε να εισέλθουμε νόμιμα στο έδαφός σας, μόνο που δεν χρειάζεται να καταφύγουμε σε πεοθηλασμό. 

Για να περάσουμε από τα αεροδρόμιά σας, μόνο που δεν μας βάζετε κωλοδάχτυλο.

Για να πάρουμε άδεια παραμονής, εργασίας κτλ, μόνο που δεν απαιτείται να φιλήσουμε πισινούς.

Για να γράψουμε δυό αράδες στο διαδίκτυο, μόνο που δεν χρειάζεται να γλείψουμε τα πρακτόρια σας που μας παρακολουθούν.

Για να στείλουμε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή ένα γραπτό μήνυμα κινητού, μόνο που δεν πρέπει να σας το υποβάλουμε για έγκριση.

Με τα πάντα μάς παρακολουθείτε: ρουφιάνους, πράκτορες, κοριούς, δορυφόρους. 

Εδώ φακελώνετε νήπια επειδή, μες στην παιδική τους αφέλεια, ρωτάνε γιατί το διπλανό παιδάκι είναι μαύρο. 

Εδώ οι σούπερ μπάτσοι σας κόβουνε πρόστιμα σε σχολιαρόπαιδα που πουλάνε σπιτική λεμονάδα για να μαζέψουν χαρτζηλίκι για να πάνε εκδρομή. 

Εδώ μπαγλαρώνετε όποιον θέλετε, σε όποιο μέρος του κόσμου θέλετε και μετά Γκουαντάναμο και εικονική εκτέλεση.

Και θέλετε να πιστέψουμε ότι Τσετσένοι φανατικοί Ισλαμιστές ζουν νόμιμα στη χώρα σας, έχουν γεμίσει τα κοινωνικά δίκτυα με αντιαμερικανικές-ισλαμικές κορώνες και αφήνουν ανενόχλητοι τσάντες με εκρηκτικά μες στον ανυποψίαστο κοσμάκη, σαν να μην τρέχει τίποτε; 

Σε ποιον τα πουλάτε αυτά ρε; 

Για Αμερικανάκια μας περάσατε;


Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

Η βλακεία είναι ανίκητη; Και το συμφέρον. Και η προβοκάτσια.



Θαύμα! Θαύμα! Ο προβοκάτορας ποτέ δεν πεθαίνει. Μόνο λίγον καιρό ξαποσταίνει. 

Πάει πολύς καιρός που δεν διαβάζω το «Macedonia’s No 1 blog» και που δεν το προτείνω σαν ιστολόγιο. Οι λόγοι είναι πολλοί και όλοι σοβαροί. 

Ωστόσο, το καλό πρέπει να λέγεται. Ένας από τους βασικούς αρχικούς διαχειριστές του, είχε «σαλτάρει» με την καλή έννοια. Είχε μαλλιάσει το πληκτρολόγιό του να επαναλαμβάνει και να παροτρύνει τους αναγνώστες του να αγνοούν τα «αλυσιδωτά μηνύματα». Κοινώς να μην «τσιμπάνε» σε chain mails με πιασάρικο περιεχόμενο, κατά κανόνα αποκύημα φαντασίας, τα οποία στέλνει όποιος τα λαμβάνει, χωρίς καμία διασταύρωση, σε όσους ξέρει και δεν ξέρει. Ιδιαίτερα εκείνο το ανεκδιήγητο με το «παλικάρι που νοσηλεύεται στον Ευαγγελισμό και χρειάζεται κάμποσες φιάλες αίμα». 

Είχε, ο δυστυχής, σπάσει τα νεύρα του, είχε βριστεί με αποστολείς τέτοιων μηνυμάτων, είχε τσακωθεί με bloggers, είχε δει κι αποειδεί και είχε καταλήξει: «η βλακεία είναι ανίκητη!», αναφερόμενος προφανώς στα ενδιάμεσα άτομα, τα οποία αναπαρήγαγαν τις ψευτιές εν αγνοία τους (και «εν αφελεία» τους). Είχε επίσης αποδείξει ότι βαθιά πίσω από την διακίνηση των μηνυμάτων κρύβεται συμφέρον. 

Συμφέρον. Ταπεινό ελατήριο. 

Τέλος πάντων, άδικος ο κόπος του. Τέτοια μηνύματα εξακολουθούν να κατακλύζουν το διαδίκτυο, εμφανιζόμενα κατά καιρούς απαράλλαχτα ή ελαφρώς παραλλαγμένα. Ο κύκλος ξαναρχίζει και φτου κι απ’ την αρχή. 

Δεν θυμάμαι αν ο συγκεκριμένος blogger είχε, πλην των ψεύτικων μηνυμάτων, θίξει και το θέμα με τις ψεύτικες αναρτήσεις («ειδήσεις», «ντοκουμέντα», «αποκλειστικότητες» και λοιπές ξούρες). Δεν ξέρω επίσης αν το έχει κάνει άλλος ιστολόγος. Αν το έχουν κάνει, ας με συγχωρέσουν που δεν τους μνημονεύω (links προς αποκατάστασή τους και ενημέρωση εμού και των αναγνωστών μου ευπρόσδεκτα). 

Εγώ θα ασχοληθώ με συγκεκριμένες αναρτήσεις και ιδιαίτερα μία: Αυτή που ένας «ανάπηρος» μαυριδερός τύπος (προφανώς αθίγγανος), πάνω σε καροτσάκι, ζητιανεύει στα φανάρια. Η ανάρτηση συνοδεύεται από φωτογραφίες και μάλιστα σειρά τέτοιων. Στην πρώτη ο τύπος ζητιανεύει, στις επόμενες (όταν τελειώσει την βάρδια του) σηκώνεται όρθιος και καμαρωτός, αίρει τον κράβατόν του (το καροτσάκι του), το φορτώνει στη σούπερ-ντούπερ Μερσέντες του και φεύγει σαν κύριος οδηγώντας ο ίδιος. Τυπική περίπτωση απατεώνα–επαγγελματία επαίτη. Η ανάρτηση πρωτοκυκλοφόρησε γύρω στο 2007 και έκτοτε ανακυκλώνεται συχνά-πυκνά, μόνο σε πατριωτικά και «πατριωτικά» blogs. 

Υποτίθεται ότι το συμβάν απαθανατίστηκε στην Θεσσαλονίκη, από «γάτο» συν-πατριώτη μας. Κυκλοφόρησε αρχικά με διάφορους εντυπωσιακούς τίτλους όπως «μόνο στην Ελλάδα», «Ιδού πώς μας δουλεύουν οι αλλοδαποί» κτλ κτλ. Έγινε για λίγο καιρό «σημαία» όλων όσων ήθελαν να τονίσουν το προφανές: ότι οι «αναξιοπαθούντες» των φαναριών, κυρίως οι αλλοδαποί, δεν είναι παρά επαγγελματίες, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο συμμορίτες. 

Μόνο που ορισμένοι πραγματικοί «γάτοι» αναγνώστες παρατήρησαν ότι στις φωτογραφίες, πίσω από τον Gipsy King, υπήρχαν πινακίδες βενζινάδικου, στις οποίες οι τιμές των καυσίμων δεν ήταν σε ευρώ, αλλά ούτε και σε δραχμές (ούτως ώστε να υποθέσουμε ότι οι φωτογραφίες ήταν παλιές).

Η εξήγηση; 

Οι εικόνες ήταν από ανατολική χώρα (όπου επίσης ευδοκιμούν τέτοια φρούτα στα φανάρια). Η «σημαία» λοιπόν υπεστάλη. Νομίσαμε λοιπόν ότι η ιστορία τελείωσε. Κάποια παρεξήγηση, κάποια πλάνη, «συμβαίνουν αυτά» και «πάμε γι άλλα». Αμ δε! 

Η ανάρτηση επέστρεψε δριμύτερη. Αυτή τη φορά δημοσιεύθηκε στο πάλαι ποτέ πρώτο Ελληνικό blog ποικίλης ύλης (πατριωτικής-δημοκρατικής πάντως κατεύθυνσης), με πολλούς διαχειριστές, το οποίο δεν επέτρεπε σχόλια και δεν είχε διαφημίσεις (όλα αυτά έχουν τεράστια σημασία, γι αυτό και τα τονίζω). 

Εκνευρίστηκα και ανησύχησα. Το πράγμα μύριζε προβοκάτσια. Ο προβοκάτωρ πρέπει να σκέφτηκε ως εξής: «Τι διακρίνει τους Έλληνες πατριώτες; Μένος κατά της ανεξέλεγτης μετανάστευσης. Τι σιχαίνονται; Όχληση και ανομία κυρίως από τους αλλοδαπούς εποίκους. Με τι δυσανασχετούν; Με την ατιμωρησία, ιδίως των λαθραίων. Ας τους δώσουμε λοιπόν μία απ’ όλα. Ψεύτικα όμως. Και με τέτοιο τρόπο, ώστε κάποιος παρατηρητικός να μπορεί να αποδείξει το ψέμα. Έτσι θα αυτοεξευτελιστούν». (Για τους μηχανισμούς προπαγάνδας που χρησιμοποιεί η εξουσία διαβάστε εδώ). 

Στέλνω λοιπόν ένα αυστηρό ηλεκτρονικό μήνυμα στους διαχειριστές, εφιστώντας τους την προσοχή στο ότι παίζουν αθελά τους σκοτεινά παιχνίδια. 

Η αντίδρασή τους; 

Άμεση και υγιής. Λαμβάνω εντός λεπτών μήνυμα, όπου με ευχαριστούν, με πληροφορούν ότι τους το επεσήμαναν και άλλοι και ότι θα κατεβάσουν την ανάρτηση. Πριν τελειώσω την ανάγνωση της απάντησης, η ανάρτηση είχε αφαιρεθεί. 

Είπα «δόξα σοι ο Θεός», κάποια παρεξήγηση, κάποια πλάνη κτλ κτλ. Μέσα μου βέβαια η υποψία ότι δεν τελειώσαμε με δαύτους ήταν έντονη. Εφόσον οι αρχικοί αναμεταδότες ιστολόγοι «τα είχαν ακούσει χοντρά», το διαδίκτυο είχε βουίξει κτλ, για να περάσουν την ανάρτηση, έστω και μετά από καιρό, σε ιστολόγιο τέτοιας αναγνωσιμότητας σήμαινε ότι ήταν ξύπνιοι, διαβασμένοι και επίμονοι. Με τέτοιους δεν τελειώνει κανείς εύκολα. 

Πράγματι, δεν πέρασαν λίγοι μήνες και … τσουπ! Νέα έξαρση. Αυτή τη φορά, μεταξύ των αναμεταδοτών ήταν και δύο πολύ καλοί καλοί ιστότοποι, από αυτούς που έως σήμερα προτείνω στην αριστερή στήλη. Κοινά χαρακτηριστικά τους: τουλάχιστον ένας βασικός διαχειριστής είναι θηλυκού γένους, επιτρέπουν σχόλια με ενεργοποιημένο τον περιορισμό σχολίων, δεν επιτρέπουν διαφημίσεις (όλα έχουν σημασία, το ξανατονίζω). 

Εξεπλάγην, ξαναεκνευρίστηκα και η ανησυχία έγινε βεβαιότητα: Χοντρό παιχνίδι. Ο διακινητής αυτή τη φορά είχε σβήσει (κακότεχνα) τις τιμές των καυσίμων από τις φωτογραφίες!! 

Ο ένας ιστότοπος συλλέγει και αναδημοσιεύει μόνο θέματα που άπτονται της πατρίδας μας και ξεχειλίζει από αγωνία για το μέλλον της (γι αυτό δεν γλύτωσε την δικαστική εμπλοκή). Ο άλλος ιστότοπος δημοσιογραφικός, αποκαλυπτικός, με αποκλειστικότητες (και όχι παραμύθια), επίσης σαφώς πατριωτικός. Εγώ το βιολί μου: αυστηρό μήνυμα, αυτή τη φορά στα σχόλια, με ιδιαίτερη επισήμανση στο σβήσιμο των τιμών των καυσίμων. 

Η αντίδρασή τους; 

Ανεξήγητη. Και οι δύο εγκρίνουν και δημοσιεύουν αυτούσιο το σχόλιο και … δεν κατεβάζουν την ανάρτηση, ούτε απαντούν στα σχόλιά μου! Βρισκόμαστε λοιπόν στην εξής γελοία κατάσταση: ένα ψεύτικο «κελεπούρι», προϊόν σκόπιμης παραπληροφόρησης παραμένει αναρτημένο, ενώ ένα από τα εγκεκριμένα σχόλια από κάτω, όχι μόνο το αποδομεί, αλλά και εγκαλεί τους διαχειριστές στην τάξη, ως συνυπεύθυνους ελεεινής ανθελληνικής προπαγάνδας. Και από τους διαχειριστές και τους σχολιαστές ούτε φωνή ούτε ακρόαση (μερικοί από τους τελευταίους στα σχόλια κάτω από το δικό μου εξακολουθούσαν να πλειοδοτούν στην ουσία –ποια;- της ανάρτησης!)! Παρακαλώ για τη βοήθειά σας… 

Και ενώ απογοητεύτηκα, ήμουν σίγουρος ότι ο προβοκάτωρ θα επανακάμψει. 

Λοιπόν μαντέψτε! Επανέκαμψε! Δριμύτερος! 

Χθες 28/09/2012 ορισμένες πατριωτικές και «πατριωτικές» ιστοσελίδες ανα(ξανά-μανά)δημοσιεύουν την ανάρτηση (τη διορθωμένη εκδοχή με τις σβησμένες τιμές σε ξένο νόμισμα), με νέο θελκτικό τίτλο («Θαύμα! Θαύμα! Ο ανάπηρος περπάτησε!» ή κάτι τέτοιο) και καινούριες «σάλτσες» για κάποιον αναγνώστη τους που διέπρεψε σε χρέη ρεπόρτερ και τους εφοδίασε με το «αποκλειστικό». 

Αγνόησα τις σελίδες κάτι δημοσιογραφίσκων της πλάκας που ‘χουν σηκώσει ψηλά τον δήθεν πατριωτικό αμανέ και κάτι ψώνιων του διαδικτύου και έστειλα μήνυμα σε αξιόπιστο (κατά τη γνώμη μου) ιστότοπο, που πάντως δεν συνιστώ στην αριστερή στήλη, ο οποίος ποστάρει πολλά πατριωτικού ενδιαφέροντος, έχει πολλά αποκλειστικά ρεπορτάζ από το αστυνομικό δελτίο και επιτρέπει σχόλια (μόνο κατόπιν εγκρίσεως) και διαφημίσεις. 

Η αντίδραση; 

Το σχόλιο ετάφη και η ανάρτηση ζει και βασιλεύει! Σημειώνω ότι μεταγενέστερα σχόλια σε αυτή και άλλες αναρτήσεις, δημοσιεύθηκαν. Επίσης ότι υπάρχουν αρκετά like, πράγμα που σημαίνει ότι υπήρξαν πολλοί που κατάπιαν την «είδηση» αμάσητη. 

Δεδομένου ότι είμαι έτοιμος να αναφωνήσω όχι μόνο «η βλακεία είναι ανίκητη!» που ‘λεγε κι ο Σαλονικιός blogger, αλλά και «το συμφέρον είναι ανίκητο!» και «η προβοκάτσια είναι ανίκητη!», παρακαλώ και πάλι για τη βοήθειά σας. 

Υ.Γ 1 Δεν αναδημοσιεύω τις φωτογραφίες γιατί έτσι θα γίνω μέρος του προβλήματος 
Υ.Γ 2 Ούτε συνδέσμους αναδημοσιεύω, διότι αυτό θέλει ο προβοκάτωρ και ίσως προσφέρω σε μερικούς κλικς που δεν τα αξίζουν
Υ.Γ 3 Αναλόγως της βοήθειας που θα μου προσφέρετε ίσως υπάρξει και νέα ανάρτηση για το ίδιο θέμα

Προσθήκη 05/11/2012

Για να μην αφιερώσω νέα ανάρτηση στο εξοργιστικό αυτό θέμα, κάνω εδώ μια μικρή ανασκόπηση των χιλιοδημοσιευμένων «θεμάτων» (ψευδών ή αλλοιωμένων), με τα οποία συνεχίζουν (και θα συνεχίζουν για πολύ καθώς φαίνεται) να μας βομβαρδίζουν οι προβοκάτορες, οι κυνηγοί των κλικς και οι ανόητοι. Πλην του «ανάπηρου» που περπατά, θα διαβάσετε (ξανά και ξανά):

Α) Για ακρωτηριασμό παιδιού ως τιμωρία, σε μουσουλμανικό κράτος. Συνοδεύεται από φωτογραφία (κατάλληλα κομμένη ώστε να εξυπηρετεί το ψεύδος) όπου μελαμψός ενήλικας τοποθετεί το χεράκι μικρού παιδιού κάτω από τον τροχό ημιφορτηγού και περιλαμβάνει τις γνωστές σάλτσες-κλάψες για το πόσο βάρβαροι είναι αυτοί εκεί στην Ανατολή. Μόνο που ο ενήλικας δεν έχει σκοπό να κόψει το χέρι του μικρού, ούτε και να τον τιμωρήσει για τίποτε. Επίδειξη είναι, για να μαζέψουν οι περιφερόμενοι αυτοί φουκαράδες κανένα φράγκο. Το ημιφορτηγό περνάει πάνω από το χέρι του πιτσιρικά, αυτός δεν παθαίνει τίποτε και οι περίεργοι-περαστικοί δίνουν τον οβολό τους για την παράσταση που μόλις παρακολούθησαν.

Β) Για ομαδικούς γάμους ενηλίκων ανδρών με ανήλικα κοριτσάκια, στη λωρίδα της Γάζας (αυτό το τελευταίο έχει τεράστια σημασία· θυμηθείτε ότι όλοι οι παράνομοι από Βόρεια Αφρική και Μέση Ανατολή που συλλαμβάνονται στην Ελλάδα δηλώνουν ψευδώς «Παλαιστίνιοι»). Συνοδεύεται από φωτογραφία νεαρών γαμβρών που προσέρχονται μαζικά σε ιερό χώρο κρατώντας από το χέρι μικρά κοριτσάκια ντυμένα «νυφούλες». Περιλαμβάνει ηλιθιότητες που αποσκοπούν στο να μας πείσουν ότι αυτοί οι απολίτιστοι παντρεύουν ανήλικα θήλεα με το ζόρι, παραδίνοντάς τα σε ανώμαλους ενήλικες. Μόνο που τα κοριτσάκια δεν είναι «νυφάκια» αλλά παρανυφάκια. Οι (ενήλικες) νύφες δεν φαίνονται στη φωτογραφία.

Γ) Για Σκοπιανό χαρτονόμισμα στο οποίο απεικονίζεται ο Λευκός Πύργος και Σκοπιανά τσιγάρα μάρκας «Μακεδονία» (γραμμένο στα Σκοπιανά). Συνοδεύονται από φωτογραφίες (κακής ποιότητας) και περιλαμβάνουν μπούρδες περί «νέας» πρόκλησης των βορείων γειτόνων μας. Πρόκειται για διαφημιστικό έντυπο (και όχι βέβαια επίσημο χαρτονόμισμα) και στιγμιότυπο (screenshot) από ταινία του Τεν-Τεν (!) αντίστοιχα, αμφότερα περασμένων δεκαετιών.

Ανανέωση 16-04-2013:

Δ) Για «νέο» επικίνδυνο ιό υπολογιστών και λίγα λέω. Πρόκειται για υπερνέο, υπερεπικίνδυνο υπεριό, ο οποίος σύμφωνα με τις αναρτήσεις και τα ηλεκτρονικά μηνύματα που πάνε κι έρχονται και ξαναπάνε και ξανάρχονται, είναι πολύ πονηρός και το «παίζει» καρτ-ποστάλ που καταφθάνει με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο από διεύθυνση φιλικού προσώπου, απειλώντας να καταστρέψει τον σκληρό μας δίσκο, το PC μας, τον Παγκόσμιο Ιστό, την υφήλιο, την στρατόσφαιρα, the President of the United States of America κτλ κτλ. Μόνο που, ακόμα κι αν υπήρξε τέτοιος ιός, δεν απειλεί κανέναν και δεν είναι νέος. Είναι ήδη πενταετής και με το μυαλό που έχουν ορισμένοι στο διαδίκτυο, θα γίνει δεκαπενταετής (όπως ο πλοίαρχος) και τελικά εκατονταετής (όπως ο πόλεμος). Όπως σωστά τονίζει το blog Κωλοτούμπες που επισημαίνει την ψευτιά, εννοείται ότι δεν ανοίγουμε ό,τι να ‘ναι από όποιον να ‘ναι και (προσθέτω εγώ) ρίχνουμε και κανένα κράξιμο σ’ όποιον φίλο μάς στείλει ό,τι να ‘ναι…

Ε) Για «αγγέλους» που εμφανίστηκαν σε αναμνηστική φωτογραφία πιστών που πήγαν για προσκύνημα στο Άγιον Όρος. Πρόκειται για κάκιστη (και γι αυτό γελοία) φωτοσοπιά. Τα αγγελάκια είναι διαφόρων μεγεθών, αλλά όλα πανομοιότυπα. Καμιά πρωτοτυπία ο απατεώνας, με το ίδιο εικονίδιο έκανε παιχνίδι. Γενικά, η δήθεν «σύλληψη» στο φιλμ φαντασμάτων, ψυχών και άλλων μεταφυσικών είναι για γέλια, εκτός κι αν είστε Ινδιάνοι (αυτοί πίστευαν ότι η φωτογραφική μηχανή σού παίρνει την ψυχή και την βάζει στο χαρτί). Όσοι δεν πιστεύουν στον Θεό γελούν ήδη, αλλά και οι πιστοί καλά θα κάνουν να προσέχουν. Ο Θεός δεν κάνει θαύματα της πεντάρας…  



Η λίστα θα ανανεώνεται και η παρούσα ανάρτηση θα ταχυδρομείται σε όποιον μελλοντικά αναδημοσιεύει αυτές τις …, θέτοντάς τον προ των ευθυνών του.