Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Εγκληματικότητα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Εγκληματικότητα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2019

Σταθμός Μετρό «Εξάρχεια»: Τερματικός σταθμός…



Του Νίκου Σταθόπουλου
  
Η κρατική επίθεση στα Εξάρχεια, ξεπερνά το όποιο προφανές των λόγων της, και ανάγεται σε κάτι βαθύτερο και πολύ πιο ουσιαστικό. Μορφοποιεί, στο πιο τυπικό κατασταλτικό σχέδιο, τη σύγκρουση-διάσταση μεταξύ «ανομίας» και «ευταξίας», που καταργεί κάθε άλλη αντίθεση και κάθε άλλη πρόσληψη των κοινωνικών σχέσεων. Γίνεται όλο και πιο φανερό το τι υπηρετεί ιδεολογικά και στοχαστικά η ρητορική περί «ξεπεράσματος του Εμφυλίου», με τους όρους που επιβάλλεται. 

Μέσω του τεχνητού ψευδοεμφύλιου «ανομία» (ή «αντικαπιταλιστική ρήξη», για τους απέναντι…) κατά «ευταξίας», αριστεροί και δεξιοί διαχειριστές του εξαναγκαστικού μνημονιακού «πεπρωμένου», καθένας με την παραπλανητική του ρητορική, αναγνωρίζουν την επανείσοδο, λέει, σε μια «εποχή κανονικότητας». 

Η συνέχεια ΕΔΩ
 

Τετάρτη 8 Νοεμβρίου 2017

Να χέσω τις έδρες σας και τις σπουδές σας!



Έδρες και σπουδές. 

Έδρες υπουργικές, βουλευτικές, δικαστικές, πανεπιστημιακές. Και πολλά καντάρια σπουδές. 

Βαρείς (να ουμ) νομικοί, πεφωτισμένοι (και καλά) πανεπιστημιακοί, επιφανείς (λέμε) γιατροί. Πολλή γνώση, πολλή επιστήμη, πολλή σοφία. Τόσο πολλή που γίνεται επικίνδυνη. Θανατηφόρα. 

Το κατέχουν το αντικείμενο. Το παίζουν στα δάχτυλα (των ποδιών). Έχουνε συλλάβει νοήματα που οι κοινοί θνητοί δεν μπορούμε. Έχουνε διεισδύσει στα άδυτα. Της φιλοσοφίας του Δικαίου. Του ανθρώπινου ψυχισμού. Της βίας, της εγκληματικότητας, της απανθρωπιάς. Και τι κάνουνε; 

Αποφυλακίζουν τους αντικοινωνικούς! 

Δεν είναι να συλληφθεί κτήνος για βιασμό. Δεν είναι να καταδικαστεί τέρας για ναρκωτικά. Δεν είναι να εγκλεισθεί μισάνθρωπος για φόνο. Σε λίγον καιρό … έξω! 

Έχουν κατασταλαγμένη άποψη για όλα αυτοί οι καρεκλοκένταυροι. Για τους εγκληματίες, φταίνε … οι υπόλοιποι! Εμείς! Πώς το ‘λεγε το κουλτουροκοινωνικοευαίσθητο διαφημιστικό μήνυμα προ ετών; «Αν πιστεύετε ότι είναι γεννημένα εγκληματίες (έδειχνε νεογέννητα στα καλαθάκια του μαιευτηρίου), τότε … ΒΑΛΤΕ ΤΑ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΦΥΛΑΚΗ!». 

Κανένα κτήνος λοιπόν δεν ευθύνεται για τις πράξεις του. Εμείς φταίμε, η «κακούργα κοινωνία». Έξω λοιπόν το κτήνος, για να πάρει ρεβάνς! 

Κάθεται ο γουνάκιας πάνω στην έδρα και ρίχνει καθείρξεις, αλλά τα κτήνη έξω!
Κάθεται και μοιράζει ισόβια, αλλά τα κτήνη πάλι έξω! 
«Ισόβια» το πιο σύντομο ανέκδοτο! 

Ε τότε, να φτιάξουμε κι εμείς ένα διαφημιστικό μήνυμα:


Και για να μην πολυλογώ με Παρασκευόπουλους, Κοντονήδες, εισαγγελείς, πσυχολόγες και αλληλέγγυους, ένα έχω να τους πω: «Αν τολμάτε, κοιτάξτε στα μάτια τους συγγενείς τής Δώρας Ζέμπερη και κάντε κήρυγμα περί αποσυμφόρησης, σωφρονισμού, επανένταξης και λοιπές ξούρες». 

Άθλιοι! Να χέσω τις έδρες σας και τις σπουδές σας! 

Υ.Γ Αν ο αναρχικός που εκτέλεσε τον Χαμπίμπι, συλληφθεί, δέχομαι να πάω μάρτυρας υπεράσπισης. Επί της ουσίας και όχι για εντυπωσιασμό. Εμμένω ότι επιτέλεσε κοινωνικό έργο και ας λέτε ό,τι θέλετε. 


Τετάρτη 4 Οκτωβρίου 2017

Ανήκεστος βλάβη τής Δικαιοσύνης. (Κάντο όπως ο Άκης).



Από την ιστοσελίδα τού Μάκη τού Ζούγκλα, οι παρακάτω διδακτικοί διάλογοι: 

«Αμέσως μετά την ανακοίνωση των ποινών, ο πρόεδρος του δικαστηρίου απευθυνόμενος στον Παναγιώτη Βλαστό του είπε ότι υπάρχουν ακόμη νομικές ενέργειες που μπορεί να κάνει όπως η αίτηση χάριτος ή να αιτηθεί αποφυλάκιση επικαλούμενος ανήκεστο βλάβη καθώς αντιμετωπίζει προβλήματα υγείας. 
Βλαστος: Σέβομαι την απόφασή σας. Θα πάω όμως παραπάνω. Εγω έχω σβήσει 20 χρόνια μέσα στη φυλακή. 
Πρόεδρος: Όμως παραβιάσατε δύο φορές την αναστολή 
Βλαστος: Ήμουν λάθος εκεί. Δεν θα με ξαναδείτε ποτέ στα δικαστήρια σας 
Πρόεδρος: Προσπαθήσαμε να μην αδικήσουμε κάποιον. Ευχαριστώ πολύ όλους 
Εισαγγελέας Παν. Αγγελοπουλος:Τον παράδεισο τον άνοιξε πρώτος ο ληστής. Εμείς όλοι είναι είμαστε πολύ πίσω 
Συνήγορος υπεράσπισης: Ο ληστής είχε το Χριστό δίπλα του 
Εισαγγελέας : Και ο Παναγιώτης τον έχει».

 
 
Τώρα βέβαια, Μάκης Ζούγκλας είναι αυτός, δεν είναι να του ‘χεις εμπιστοσύνη. Αν όμως έτσι, ή κάπως έτσι, ειπώθηκαν όσα ειπώθηκαν, βγάζουμε χρήσιμα συμπεράσματα για την Ελληνική Δικαιοσύνη: 
1) Μετά το πέρας μιας δίκης ο Πρόεδρος του δικαστηρίου αισθάνεται την ανάγκη να απολογηθεί (!) μάλλον εξ ονόματος όλων των δικαστών: «Προσπαθήσαμε να μην αδικήσουμε κανέναν!». Περίεργο να χρειάζεται επανάληψη και τονισμό το αυτονόητο δεν νομίζετε; 
2) Ο Εισαγγελέας αισθάνεται την ανάγκη να ανοίξει φιλοσοφική συζήτηση στα όρια που τέμνονται η νομική επιστήμη (η φιλοσοφία του Δικαίου) και η θρησκεία. Μετά την καταδίκη ενός ανθρώπου (ισόβια και κάθειρξη για απαγωγή και φόνο!) τον αναφέρει με το μικρό του όνομα και τον παραλληλίζει με τον μεταμελημένο ληστή που σταυρώθηκε δίπλα στον Κύριο! Τα σχόλια δικά σας.
3) Ο Πρόεδρος αισθάνεται την ανάγκη να υποδείξει (!) στον κατηγορούμενο, τρόπους για να γλυτώσει τις ποινές που ο ίδιος του επέβαλε! 
Σαν να του λέει: «τι ξοδεύεις βρε Παναγιώτη χρήμα και φαιά ουσία για να διοργανώσεις επικίνδυνες αποδράσεις; Τι ελικόπτερα, ανεμόσκαλες και μασκαραλίκια; Πάρε ένα χαρτί γιατρού εκεί πέρα να ξεμπερδεύεις!».

Εδώ τα σχόλια δικά μου:

Καλά τα λέει ο άνθρωπος! Τα συνδικάτα του εγκλήματος (πρέπει να) βρίσκονται σε διαρκή και ειλικρινή συνεργασία με τους «θεσμούς». Οποιοσδήποτε Νονός ή μπράβος, έχει ανεξάντλητες δυνατότητες να αποφύγει την τιμωρία. Αν δεν αποδώσουν οι «φιλίες» του με πολιτικούς, οι «επαφές» του με δημοσιογράφους, οι «γνωριμίες» του στην αστυνομία, οι «επιφανείς» ποινικολόγοι, ο «φόρτος εργασίας» των δικαστηρίων, οι «μακρόθυμοι» δικαστές ή κάποιο από τα πολλά «κυκλώματα», τότε τον λόγον έχει η επιστήμη! Ανήκεστος βλάβη της υγείας! 

Να ενώσουμε όλοι τη φωνή μας μ' εκείνη του Προέδρου: 
«Παναγιώτη κάντο όπως ο Άκης! Κάντο όπως τόσοι και τόσοι!».

Για την ανήκεστο βλάβη της Δικαιοσύνης, έχει να μας πει κάποιος από τους λειτουργούς της κάτι; 


Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

Εκεί στα Σώματα Ασφαλείας: έχετε αρχίδια ρε;



Αν έχετε, παραιτηθείτε. ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΕ. ΟΛΟΙ ΤΩΡΑ. 

Έτσι κι αλλιώς κρέας για τη μηχανή του κιμά είστε. Την ανάγκη σας να εργαστείτε, να προσφέρετε στην πατρίδα, στην κοινωνία, στην οικογένειά σας, στον εαυτό σας, την εκμεταλλεύονται στο έπακρον. 

Στο βρώμικο αυτό, χιλιοπαιγμένο, χαμηλού προϋπολογισμού έργο, χρειάζονται οι ξεκωλιάρηδες του καθεστώτος, αριστεροί και δεξιοί, κάποιους κομπάρσους. «Κακούς», «κομπλεξικούς» και «επικίνδυνους». Μαύρα πρόβατα και αποδιοπομπαίους τράγους. Αυτόν τον ρόλο, σας τον ανέθεσαν εν αγνοία σας, έναντι πινακίου φακής. 

Ό,τι κι αν κάνετε είστε χαμένοι από χέρι. Όπως κι αν δράσετε, όπως κι αν συμπεριφερθείτε, θα βρεθείτε μπλεγμένοι. 

Τι κι αν ξεποδαριάζεστε στα βουνά, κι αν θαλασσοδέρνεστε, κι αν ανταλλάσσετε πιστολιές με φονιάδες; 

Τι κι αν μοχθείτε; Είστε και θα είστε πάντα οι κακοί «μπάτσοι». 

Τι κι αν σκοτώνεστε; Είστε και θα είστε οι κακοί «μπάτσοι». 

Τι κι αν σακατεύεστε; Είστε και θα είστε οι κακοί «μπάτσοι». 

Τι κι αν εξαθλιώνεστε; Είστε και θα είστε οι κακοί «μπάτσοι». 

Πάντα θα υπάρχει ένας λιμοκοντόρος υπουργός να σας «αδειάσει» για τα ψηφαλάκια του. Πάντα θα υπάρχει ένας φελλός γαλονάς να ζητάει συγγνώμη για εγκλήματα που δεν κάνατε. Πάντα θα υπάρχει ένας ξεφτίλας δημοσιοκάφρος να σας οικτίρει για ανύπαρκτες παραλείψεις σας. Πάντα θα υπάρχει ένας πράκτορας ή προβοκάτορας που θα στρέφει το λαό εναντίον σας. Πάντα θα υπάρχει ένας χέστης αντιεξουσιαστής που θα σας βάλει στόχο επειδή κλάνει πατάτες να χτυπήσει μεγαλύτερο στόχο. Πάντα θα υπάρχει ένας μαλάκας χουλιγκάνος που προσκυνάει τα εκατομμυριούχα τσογλάνια του γκαζόν και για τα προβλήματά του τού φταίνε οι «μπάτσοι». Πάντα θα υπάρχει κάποια προοδευτική πουτάνα με ασυλία που θα σας απειλεί ενώ την προστατεύετε. 

Για μπαμπούλες σας έχουν δεν το καταλαβαίνετε; Και μάλιστα αναλώσιμους! 

Το κοινό έγκλημα και την τρομοκρατία τα υποθάλπει το σύστημα. Ο κοσμάκης πρέπει να φοβάται. Αν φοβάται ζητάει την παρουσία σας. Η παρουσία σας, η αστυνόμευση, επεκτείνεται και πέραν του εγκλήματος. Κι αν σκοτωθεί και κανένας, πολίτης ή αστυνομικός, τόσο το καλύτερο. Μεγαλύτερος ο φόβος. 

Ληστεία; Να φωνάξουμε την αστυνομία! Έρχεται η αστυνομία και ... μας συλλαμβάνει για χρέη προς την εφορία! 
Ληστεία; Να μην φυλάμε τις οικονομίες μας στο σπίτι! Να τις καταθέσουμε στην Τράπεζα! Να μας τις ληστέψει ο τραπεζίτης ή η εφορία! 
Ληστεία; Ανασφάλεια! Να αυξηθούν οι περιπολίες! Να περιπολεί η αστυνομία και να φακελώνει όποιον έχει ελληνική σημαία στο μπαλκόνι του. 

Εγκληματικότητα; «Τρομοκρατία»; Ανασφάλεια; Κορώνες από τις μαριονέτες που κυβερνάνε, «μέτρα», «εγκύκλιοι», «συσκέψεις», «αναβαθμίσεις» κτλ. Και φορούν οι εχθροί του λαού φιλολαϊκή μάσκα, δήθεν ότι νοιάζονται και αγωνιούν για την ασφάλεια του πολίτη. Δήθεν ότι φυλάνε ζωές και περιουσίες, ενώ μαζεύουν πληροφορίες, ενώ παρακολουθούν κάθε μας κίνηση. 

Σκοτώθηκε ένας από σας στο καθήκον; Η καλύτερή τους. Το σώου του τρόμου έχει και συγκίνηση. Να σημαίες στο φέρετρο (να τα παιδιά σας ορφανά), να «ηρωικές» κηδείες, να μεγαλοστομίες. Κι από μέσα τους χαίρονται. Χάσαμε έναν αναλώσιμο; Ε και τι έγινε; Θα τον αντικαταστήσουμε αμέσως, τόσοι άνεργοι πιτσιρικάδες-φουκαράδες υπάρχουν. Άσε που θα διορίσουμε τη χήρα ή τα ορφανά και θα δείξουμε κοινωνικό πρόσωπο. Θα δείξουμε στους χαχόλους ότι σκοτωνόμαστε για χάρη τους και θα μας δώσουν και συγχαρητήρια. 

Πώς το λένε οι αντικοινωνικοί; «Καλός μπάτσος είναι ο νεκρός μπάτσος!». ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΕΞΟΥΣΙΑ! 

Τι δεν καταλαβαίνετε; 

Ληστές, βιαστές, «τρομοκράτες» κτλ είναι επιθυμητοί από το σύστημα. Όταν δεν υπάρχουν τους προσλαμβάνουν. Όπως κι εσάς! 

Τα Σώματα Ασφαλείας ήταν πάντα Σώματα δίωξης του φρονήματος, κι αυτό δεν άλλαξε, μόνο που τώρα χρησιμοποιείται ως πρόσχημα το έγκλημα και η τρομοκρατία. 

Ακούστε κάποιον που θα έπρεπε να σας θεωρεί εχθρούς. Κάποιον που έφαγε κλωτσιές από χουντικούς μπάτσους. Κάποιον που θα έπρεπε να βλέπει στολή και να φτύνει από αηδία. 

Είστε αντικείμενο εκμετάλλευσης και ασφυκτιώ. Είστε πάντα χαμένοι και συμπάσχω. Είστε για θυσία στο σφαγείο και δεν το αντέχω. 

Ακούστε με. ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΤΩΡΑ. 

Τι φοβάστε; Ανάγκη σας έχουν, δεν τους έχετε. Όλα τα 'χουν σχεδιάσει, κάντε τους χαλάστρα. Δώστε τους χάος. Ας προσλάβουν αλλοδαπά κτήνη για τις βρωμοδουλειές τους. Η ώρα πλησιάζει. Δεν μπορώ να σας έχω απέναντί μου. 

Ξαναρωτώ: έχετε αρχίδια ρε; 

Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013

Περί εγκλημάτων σοφίσματα. Προϊόντα άγνοιας, αγκυλώσεως ή πονηρίας;



Απορρίπτοντας εξαρχής τους μισάνθρωπους που δικαιολογούν εγκλήματα λαθρομεταναστών και φονταμενταλιστών για ψευδεπίγραφους «κοινωνικούς» και «ιδεολογικούς» λόγους και αναφέρομενος σ’ εκείνους που κατά συνείδηση ή, έστω, κατ’ ανάγκη καταδικάζουν όλα ανεξαιρέτως τα εγκλήματα και όλους ανεξαιρέτως τους εγκληματίες, παρατηρώ: 

Πολλοί «βαρείς» σχολιαστές (αναλυτές, «ειδικοί», δημοσιογραφούντες και πολιτικοί), αλλά και ελαφρότεροι (απλοί άνθρωποι κομματικοποιημένοι και μη) κατακλύζουν τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές, έντυπα και διαδίκτυο με σχόλια, στα οποία επιχειρηματολογούν κατά της «εξίσωσης» των εγκλημάτων. 

Φρονούν ότι η δολοφονία Φύσσα και η δολοφονία Καντάρη λόγου χάρη, δεν μπορούν να συγκρίνονται, ούτε πολύ περισσότερο να «εξισώνονται», αφού η πρώτη έχει σαφές πολιτικό χρώμα (δράστης συνδεόμενος με ομάδα κρούσης ακροδεξιού κόμματος, θύμα με έντονη αντιφασιστική δράση, κίνητρο οι πολιτικές διαφορές), ενώ η δεύτερη αφορά σε κοινό έγκλημα (δράστες και θύμα παντελώς άγνωστοι μεταξύ τους, κανένα ιδεολογικό υπόστρωμα, κίνητρο η ληστεία). 

Προχωρούν μάλιστα ακόμη παραπέρα. Διακηρύττουν ότι ούτε και η δολοφονία τεσσάρων ανθρώπων στο υποκατάστημα της Marfin μπορεί να συγκρίνεται με τη δολοφονία Φύσσα, αφού η πρώτη διαπράχθηκε από αγνώστους με άγνωστα και σκοτεινά κίνητρα, ενώ η δεύτερη από γνωστούς (και μη εξαιρετέους) με προφανή κίνητρα. 

Λυπάμαι, αλλά είμαι υποχρεωμένος να διαφωνήσω καθέτως και καθ’ ολοκληρία. 

Και οι μεν απλοί σχολιαστές δικαιολογούνται (ο καθένας μπορεί να είναι αδιάβαστος, κακώς πληροφορημένος, υποκειμενικός, συναισθηματικά φορτισμένος ή απρόσεκτος), οι δε «βαρείς» τοιούτοι καθόλου. Στους τελευταίους καταλογίζω δόλο ή εμμονές. Οι βαθυστόχαστες αναλύσεις τους είναι εκ του πονηρού. Έχουν ταπεινά ελατήρια (από ψηφοθηρία έως αποπροσανατολισμό του λαού) ή πάσχουν από ιδεολογική αγκύλωση. 

Έχω ξανατονίσει (σε απλή γλώσσα· εδώ) ότι η διάκριση των εγκλημάτων αναλόγως του κινήτρου τους (πολιτικά και μη, ρατσιστικά και μη, σεξουαλικά και μη, οτιδήποτε άλλο και μη), θεμιτή βεβαίως για εκπαιδευτικούς-διδακτικούς σκοπούς στις οικείες επιστήμες (Εγκληματολογία, Νομική), αποτελεί ευθεία προσβολή της Λογικής επιστήμης όταν χρησιμοποιείται εντέχνως, για αλλότριους σκοπούς, ιδιαίτερα όταν δράστες και κίνητρα συγκαλύπτονται εσκεμμένα. Με άλλους λόγους, η επιστημονική διάκριση είναι απαράδεκτο να γεννά «διακρίσεις». 

Η βασική «διάκριση» της διάκρισης αναλόγως του κινήτρου, έχει ως θύμα το ... θύμα του εγκλήματος. Όσοι υποστηρίζουν ότι «ακόμη και ένα θύμα ρατσιστικής βίας είναι πολύ» και φωνασκούν «καμία ανοχή στα φασιστικά εγκλήματα» προβαίνουν (σκόπιμα ή μη μας είναι αδιάφορο) σε κήρυγμα μίσους, φανατισμού, «ρατσισμού» και εν πολλοίς βλακείας, ευθέως συγκρουόμενου με τα υποτιθέμενα «πιστεύω» τους. Εννοούν σαφώς ότι τα θύματα φασιστικής-ρατσιστικής βίας είναι ανώτερα ή μεγαλύτερης αξίας από τα υπόλοιπα αθώα θύματα! Εννοούν ότι τα θύματα ληστείας λ.χ είναι υποδεέστερα, απλώς και μόνο επειδή το κίνητρο της δολοφονίας τους είναι του συρμού (ντεμοντέ, μπανάλ). Ενώ δηλαδή υποτίθεται ότι πρεσβεύουν την ισότητα όλων των ανθρώπων στη ζωή, εμφανίζονται να σνομπάρουν ορισμένους, αθώους και αδίκως φονευθέντες, μετά θάνατον! Φαίνεται ότι, κατά την θεωρία τους, το είδος του κινήτρου και το ποιον του δράστη (πολλάκις αμφισβητούμενα) είναι σημαντικότερα από την ίδια την πράξη, το ίδιο το γεγονός, την αφαίρεση δηλαδή της ζωής ενός αθώου! 

Πρόκειται για ευθεία προσβολή αυτών-καθεαυτών των ιερών εννοιών ζωής-θανάτου. Το επόμενο βήμα στην επικίνδυνη αυτή ατραπό είναι η ευθεία προσβολή του θύματος και η εκτόξευση κατηγοριών εναντίον του. 

Ορισμένοι (ελάχιστοι), πιο προσεκτικοί, επιχειρούν να διασκεδάσουν τις εντυπώσεις των «διακρίσεων» μεταξύ θυμάτων, δηλώνοντας (υποκριτικά ή μη μας είναι αδιάφορο) ότι σέβονται και «εξισώνουν» όλα τα αθώα θύματα, αλλά εφόσον η «εξίσωση» αφορά μόνο σε μία από τις τρεις συνιστώσες των εγκλημάτων (θύματα) ενώ οι άλλες δύο (θύτες-κίνητρα) είναι διαφορετικές, τα εγκλήματα ως σύνολα δεν μπορούν να εξισωθούν. 

Ο έξυπνος (ή πονηρός) αυτός συλλογισμός είναι έωλος. Τα σχετικά με τον εγκληματία και το κίνητρό του, αφορούν κυρίως στην απονομή δικαιοσύνης. Το ποιον του δράστη δηλαδή και το είδος του κινήτρου, έχουν να κάνουν με το ύψος της τιμωρίας. Απασχολούν βεβαίως την κοινωνία, προκειμένου να προληφθούν παρόμοια εγκλήματα, όχι όμως περισσότερο από την απώλεια του αθώου. Η κοινωνία πρωτίστως θρηνεί επειδή έχασε ένα αθώο μέλος της. Το έγκλημα δηλαδή, θεωρητικώς και πρακτικώς, επιστημονικώς και κοινωνικώς, ορίζεται από την ύπαρξη του θύματος· υφίσταται επειδή υφίσταται θύμα. Η ανθρώπινη μοχθηρία και βλακεία είναι παντού και πάντα παρούσες. Έγκλημα υπάρχει μόνο όταν αυτές έχουν ως αποτέλεσμα θύματα. Αυτό είναι γνωστό ακόμη και στους φίλους των αστυνομικών ταινιών: «Χωρίς πτώμα δεν υπάρχει φόνος...». Εφόσον η παρουσία του θύματος είναι εκείνη που ορίζει το έγκλημα και όχι η παρουσία κινήτρου ή εν δυνάμει δράστη, το είδος του θύματος αρκεί για τη σύγκριση των εγκλημάτων. Η αθωότητα του θύματος είναι ικανή συνθήκη για να εξισώσει δύο ή περισσότερα εγκλήματα. 

Επίσης, η απόδοση μεγαλύτερου «ειδικού βάρους» στα εγκλήματα πολιτικού-ρατσιστικού υπόβαθρου απ' ότι στα «κοινά» εγκλήματα, μπορεί να στραφεί ως μπούμερανγκ κατά των επιχειρηματολογούντων. Τραμπούκοι φονιάδες μπορούν να ισχυριστούν ότι εγκλημάτισαν για να υπερασπιστούν την (σάπια κατά τους λοιπούς, αλλά ιερή γι αυτούς) «ιδεολογία» τους, σε αντίθεση με ληστές και βιαστές που εγκληματούν με ευτελή ελατήρια.

Επιπλέον: 

Όλες οι κοινωνικές επιστήμες είναι αλληλένδετες. Ειδικότερα οι πολιτικές επιστήμες προϋποθέτουν απόλυτη γνώση και εκτίμηση των κοινωνικών συνθηκών. Ουδείς δύναται να πολιτικολογεί ή να πράττει πολιτικά, χωρίς γνώση της κοινωνίας. Του λαού. 

Όποιος επιδεικτικά αγνοεί τα υπαρκτά και μείζονα σύγχρονα προβλήματα της εγκληματικότητας και της λαθρομετανάστευσης ή συστηματικά τα υποβιβάζει υπερτονίζοντας συνεχώς την (φθίνουσα έως ανύπαρκτη πλέον) ταξική παράμετρο, ενώ καθημερινά διαψεύδεται από αναρίθμητες περιπτώσεις αιμοσταγών εγκληματιών και φανατικών θρησκόληπτων, στερεί απ’ αυτά την πραγματική πολιτική (κοινωνικοπολιτική) τους διάσταση και εθελοτυφλεί σε βαθμό κακουργήματος. Σε τελική ανάλυση, όποιος πεινάει κλέβει μια φρατζόλα ψωμί. Δεν κατασφάζει ανθρώπινη ύπαρξη για μια κάμερα, δεν βασανίζει γέροντες για μερικές δεκάδες ευρώ, δεν βιάζει και σκοτώνει γυναίκες και παιδιά, δεν σηκώνει πανό που γράφουν «το Ισλάμ θα κυριαρχήσει στον κόσμο», δεν απαιτεί να κατέβει η εικόνα του Ιησού επειδή προσβάλλεται. Αρκετά πια! Η φτώχεια που γεννά ο καπιταλισμός δεν μπορεί να αποτελεί δικαιολογία για τα πάντα  και για πάντα!

Τα θέματα αυτά έχουν τεράστιο πολιτικό αντίκτυπο, όχι μόνο επειδή απαιτούν άμεση λήψη πολιτικών αποφάσεων, αλλά και επειδή κατευθύνουν τον λαό σε αντίθετα αντιδραστικά άκρα. Υπό αυτή την έννοια, η δολοφονία Καντάρη και η κακοποίηση της νεαρής Μυρτούς αν και στερούνται προφανών πολιτικών κινήτρων, δύνανται να λογίζονται ως πολιτικώς σημαντικά. 

Κι αν μερικοί από τους λογής-λογής σχολιαστές επιχειρούν να εξηγήσουν με λογικοφανή αλλά ατυχή επιχειρήματα, τους λόγους για τους οποίους θεωρούν «άνισες» τις περιπτώσεις των δολοφονιών Φύσσα και Καντάρη, οι ίδιοι ή άλλοι πετυχαίνουν να εξοργίσουν οποιονδήποτε σκεπτόμενο άνθρωπο, χαρακτηρίζοντας ως «μη πολιτικό», και συνεπώς μη συγκρίσιμο με τη δολοφονία Φύσσα, το έγκλημα της Marfin. 

Τα «επιχείρηματα» εδώ είναι πολλά: 

1ον: δεν γνωρίζουμε τους δράστες, άρα ούτε τα κίνητρά τους. 

Θα ήθελα να γνωρίσω στους «μη γνωρίζοντες» ότι δεν γνωρίζουν τι λένε. Ο δολοφόνοι μπορεί να μην είναι γνωστοί ως φυσικά πρόσωπα, είναι όμως ευρέως γνωστές τόσο οι «ιδέες» όσο και η δράση τους. Πρόκειται για ενόπλους (κραδαίνοντες εμπρηστικές βόμβες μολότοφ) μασκοφόρους (και όχι κουκουλοφόρους· οι μάσκες κρύβουν τα χαρακτηριστικά του προσώπου, οι κουκούλες απλώς σκεπάζουν την κώμη) οι οποίοι προκαλούν επεισόδια σε κάθε περίπτωση μαζικών λαϊκών κινητοποιήσεων. Για τους ενόπλους αυτούς εξουσιαστές (η βία αποτελεί εξουσία όταν ασκείται επί αόπλων και γενικά αδυνάτων) υπάρχουν μόνο δύο ενδεχόμενα: ή είναι λαϊκοί αγωνιστές (πλανημένοι βεβαίως) ή είναι προβοκάτορες. Πυρπολούν και καταστρέφουν είτε με αγνά ελατήρια (διαμαρτυρόμενοι για την κρατική καταστολή και αυθαιρεσία και την κοινωνική αδικία), είτε ως όργανα δυσφήμισης των λαϊκών αγώνων, εκφοβισμού των λαϊκών κινημάτων και αποσταθεροποίησης. Και στις δύο περιπτώσεις οι πράξεις τους είναι πολιτικές. Τόσο το αντάρτικο πόλεων όσο και η προβοκάτσια έχουν μόνο πολιτική χρησιμότητα. 

2ον: Ο σκοπός των μολοτοφόρων δεν ήταν οι εργαζόμενοι αλλά το κτίριο της Τράπεζας ως συμβολικός στόχος. Αν γνώριζαν ότι υπήρχαν εργαζόμενοι δεν θα πυρπολούσαν το κτίριο. 

Το «επιχείρημα» αυτό χαρακτηρίζει ευθέως τους εμπρηστές ... ηλιθίους! Από την εποχή της ανακάλυψης της φωτιάς, οι πρόγονοί μας, που δεν φημίζονταν και για το υψηλό διανοητικό πηλίκο τους (ελληνιστί IQ), γνώριζαν πολύ καλά ότι τόσο οι ίδιες οι φλόγες, όσο και οι καπνοί που αναδύονται μπορούν να βλάψουν και ενίοτε να σκοτώσουν το ανθρώπινο ον. Η φωτιά είναι όπλο και όποιος χρησιμοποιεί όπλο πρέπει να ξέρει να το χειρίζεται. Ακόμη κι αν το όπλο δεν στρέφεται άμεσα εναντίον ανθρώπων, η χρήση του μπορεί να βλάψει αθώους παρευρισκόμενους. Η δικαιολογία της ηλιθιότητας μπορεί να είναι επαρκής για δικονομικά τεχνάσματα όχι όμως για τον λαό. Με τη «λογική» αυτή οποιοσδήποτε μπορεί να πυρπολήσει την ΑΣΟΕΕ (μαζί με τους διαμένοντες αντιεξουσιαστές και λαθρομετανάστες) μια Κυριακή πρωί και να ισχυριστεί στη συνέχεια ότι θεωρούσε πως οι πανεπιστημιακοί χώροι είναι άδειοι το Σαββατοκύριακο. 

3ον: οι εργαζόμενοι-θύματα είχαν όλον τον καιρό να απομακρυνθούν. Φταίχτες είναι όσοι τους ανάγκασαν να μείνουν και οι ίδιοι που υπάκουσαν. 

Πρόκειται για τερατολόγημα. Αν η πολιτική πράξη (αντάρτικη ή προβοκατόρικη) δεν ξεκίνησε με εγκληματική πρόθεση αλλά κατέληξε στο έγκλημα λόγω αστάθμητων παραγόντων, αυτό δεν αφορά ούτε τα θύματα, ούτε την κοινωνία. Είναι η θεωρία των «παράπλευρων απωλειών» των νομίμων εγκληματιών (ΝΑΤΟ) την οποία οι λαϊκοί αγωνιστές υποτίθεται ότι καταδικάζουν. 

Συμπέρασμα: 

Κλείστε μάτια και αυτιά σε σοφίσματα, λογικές πλάνες και αυθαιρεσίες που προσπαθούν να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα. 

Το έγκλημα είναι έγκλημα. Η κατηγοριοποίηση και ταξινόμησή του είναι για τα βιβλία. 

Να μη γελιέται κανείς. Το κίνητρο του Ρουπακιά ήταν το φονικό ένστικτο του ζώου. Το κίνητρο αυτών που τον έβαλαν ήταν η πολιτική ανωμαλία και αστάθεια. Ακριβώς το ίδιο, ακριβώς των ίδιων, που έδωσαν εντολή να καεί η Marfin μαζί με τους ανθρώπους. 

Απαιτείστε σεβασμό των αθώων θυμάτων. Όλων και ισότιμα. Οτιδήποτε λιγότερο είναι απαράδεκτο. 


Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

Η ερώτηση της εβδομάδας (5)



Ποια είναι η συχνότερη φράση με την οποία τα αστυνομικά ή δημοσιογραφικά δελτία περιγράφουν την ιδιότητα κακούργου που συλλαμβάνεται ή τραυματίζεται ή σκοτώνεται σε συμπλοκή με την αστυνομία;

Απάντηση 21/01/2012:

Οι περιγραφές είναι πολλές. Τελευταίως όμως, περιλαμβάνουν όλο και συχνότερα τις φράσεις ΕΙΧΕ ΑΠΟΦΥΛΑΚΙΣΤΕΙ (πρόσφατα, πριν από λίγους μήνες, έκανε χρήση των ευεργετικών διατάξεων του τάδε αποσυμφορητικού νόμου κτλ) ή ΕΙΧΕ ΣΥΛΛΗΦΘΕΙ ΑΛΛΑ ΕΙΧΕ ΑΦΕΘΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ (δεν κρίθηκε επικίνδυνος, διαφώνησαν ανακριτής και εισαγγελέας, ορίστηκε τακτική δικάσιμος, για το αδίκημα δεν προβλέπεται προφυλάκιση κτλ κτλ).

Νόμοι και νομικοί στην υπηρεσία των παρανόμων. Τα εγκλήματα θα μπορούσαν να είχαν αποτραπεί, αν οι δράστες ήταν μέσα όπως έπρεπε.


Για τα εγκλήματα την ευθύνη φέρουν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ οι νομοθέτες και οι δικαστές.

Αυτά.



Τρίτη 9 Αυγούστου 2011

Ρε αδερφές (ψυχές) που κυβερνάτε την υπέργηρη Αλβιώνα, έχω μια απορία.



Μέσα στις 16.000 των «μπάτσων» που επιστρατεύσατε κατά των εξεγερμένων, είναι και οι «πολιτικώς ορθοί»;


Είναι και οι «Βρετανοποιημένοι» μετανάστες; Είναι και οι μεταφραστές-ψυχολόγοι-κοινωνιολόγοι της «πολυπολιτισμικής» σας αστυνομίας; Είναι και οι προοδευτικοί-ανεκτικοί-κοινωνικοευαίσθητοι γηγενείς αστυνομικοί;


Αν όχι, γιατί;


Αν ναι, δεν ντρέπονται λιγάκι να στρέφονται εναντίον «πτωχών - περιθωριοποιημένων» επαναστατών (sic);


Σε κάθε περίπτωση:


Εξερράγη η πολύχρωμη κοινωνία σας ή μου φαίνεται; Άνοιξε το καπάκι του υπόνομου; Τόσα χρόνια γεμίζατε τον τόπο σας σκύβαλα, τώρα σας πήρε η μπόχα;


Όχι τίποτε άλλο, αλλά επειδή μας δίνετε και οδηγίες. Και συμβουλές. Για το πώς θα διαχειριστούμε την εγκληματικότητα των λαθραίων.

Πείτε μας λοιπόν:

Στείλατε τις ψυχολόγες με τα κουλτουριάρικα γυαλάκια να πάρουν τους εξαγριωμένους αραπάδες με «το καλό»;


Στείλατε ένστολους έγχρωμους εναντίον ενόπλων εγχρώμων παρανόμων;


Στείλατε τον καραγκιόζη που υποχρέωσε τον πατριώτη Βρετανό να κατεβάσει την Αγγλική σημαία με το σταυρό, για να μην ενοχλούνται οι αλλόφυλοι-αλλόθρησκοι;


Δεν χρειάζεται να απαντήσετε. Είτε ναι είναι η απάντηση είτε όχι, ξεφτιλιστήκατε.


Και δεν θα δίναμε δεκάρα για τις ταραχές σας (εσείς γεμίσατε τον τόπο σας σκατά, μόνοι σας να τα καθαρίσετε), αν δεν υπέφεραν φτωχοί-τίμιοι-λαϊκοί Βρετανοί (με τους οποίους συμπάσχουμε) και κυρίως αν δεν προτείνατε πρόσληψη αλλοδαπών στην ελληνική αστυνομία.


Κάντε μας λοιπόν τη χάρη.


Κοιτάξτε το χάλι σας και κρατήστε τις συμβουλές σας για τον εαυτό σας.

Τρίτη 10 Μαΐου 2011

Το αίμα των αθώων τούτων, επί των κεφαλών υμών και επί των τέκνων υμών.



Στις δολοφονίες αθώων Ελλήνων τα λαθροαποβράσματα είναι απλώς οι φυσικοί αυτουργοί. Οι ηθικοί αυτουργοί όμως, είναι χειρότεροι. Τερατώδεις.

Όλες οι κυβερνήσεις ανδρεικέλων, ιδιαίτερα των τελευταίων 20 χρόνων και κυρίως οι πρωθυπουργοί και οι υπουργοί Εξωτερικών, Εσωτερικών, Δημόσιας Τάξης (το ψευδεπίγραφο «Προστασίας του Πολίτη» να το βάλουν εκεί που ξέρουν) και Δικαιοσύνης. Σύσσωμη η Ελληνική Αριστερά (τα ράμματα για τη γούνα της προσεχώς). Άπασες οι λοιπές προοδευτικές δυνάμεις (οικολόγοι, «καλλιτέχνες», Μ.Κ.Ο, γκρουπούσκουλα, "αντιεξουσιαστές" κτλ.). Το σύνολο της Ελληνικής δημοσιογραφίας και οι νταβατζήδες της (καναλάρχες και μεγιστάνες του χρήματος). Ολόκληρο το δικαστικό σώμα και οι ηγεσίες της ΕΛ.ΑΣ.

Ένοχοι.

Τους υπενθυμίζω ότι υπάρχει Θεία Δίκη. Αν λιώσουν πάνω σε κάποιο κρεβάτι στο μέλλον, αν γίνουν αποδέκτες τρομερών δεινών, ας μην αναρωτηθούν γιατί.

Το αίμα των αθώων πάνω σας και πάνω στα παιδιά σας δολοφόνοι…


Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

Μη σώσετε και γαμηθείτε.



Κοινωνική ασφάλιση. Παραμυθάκι της Χαλιμάς.

Στον ΟΠΑΔ στην οδό Μακεδονίας, στο κέντρο της Αθήνας, αδιαχώρητο. Δυστυχισμένοι συνταξιούχοι (κυρίως) και εν ενεργεία φουκαράδες, που πληρώνουν επί δεκαετίες φόρους και εισφορές στο ξεσκισμένο ελληνικό κράτος και στα γαμημένα «ταμεία» του, συνωστίζονται (το πιάσατε το υπονοούμενο ε;) καθημερινά για να «θεωρήσουν» φάρμακα και εξετάσεις. Δεν είναι απλώς ταλαιπωρία, είναι προσπάθεια φυσικής εξόντωσής τους από πρόθεση. Πάρα πολλοί υπερήλικες και καρκινοπαθείς (και καρδιοπαθείς και νεφροπαθείς και… και…), επί ώρες στο όριο της κατάρρευσης, σε τριτοκοσμική αίθουσα που βρωμάει και όχι μόνο (εντάσεις, διαπληκτισμοί, αλαλούμ). Αν δεν πάνε οι ίδιοι πρέπει να «αγγαρέψουν» κάποιον με μεγαλύτερες αντοχές, ο οποίος όμως θα πρέπει να χάσει ένα μεροκάματο.

Αυτά γιατί; Για να περικόψει το χρεωκοπημένο δημόσιο «δαπάνες». «Έκοψε» τους ελεγκτές στην περιφέρεια! Τρομερή οικονομία! Υπολογίζω ότι έτσι εξοικονομεί σε ένα χρόνο, όσα κλέβει ένα και μόνο λαμόγιο σε μία και μόνη μέτρια κατάχρηση. Οι οποίοι ελεγκτές τι χρειάζονται; Για να εγκρίνουν αυτά που γράφουν οι συμβεβλημένοι γιατροί! Το μπουρδέλο δηλαδή (λέγε με ελληνικό δημόσιο) δεν εμπιστεύεται τους συνεργάτες του, τους βάζει χωροφύλακες και όοοολοι μαζί γαμάνε τον ασφαλισμένο!


Κι αν στρίψεις στη γωνία, ευτυχή αλλοδαπά καθάρματα περνάνε φίνα γαμώντας όλο τον ποινικό κώδικα, και τα γνωστά πρακτόρια με αφίσες πολυτελείας καλούν τους εποίκους σε εξέγερση, υπό την αιγίδα των τσατσάδων και των νταβατζήδων του μπουρδέλου (των τεσσάρων εξουσιών).

Στην Αγίου Κωνσταντίνου, στο κεντρικό φαρμακείο του ΙΚΑ (αυτό κι αν είναι ταμείο-γαμιάς, κλείνεις ραντεβού αγνή κόρη και εξετάζεσαι χήρα με τέσσερα παιδιά). Εκατοντάδες άνθρωποι στήνονται όρθιοι, έξω, χύμα στο πεζοδρόμιο, για να εξυπηρετηθούν. Για να τους δώσουν ό,τι δικαιούνται, αφού βέβαια τους πήραν πρώτα και τα σώβρακα, πρέπει να τους βγάλουν την πίστη ανάποδα.

Είκοσι (μετρημένα) μέτρα πιο κάτω, δυο μέτρα παλικάρια, αρσενικά και θηλυκά, Έλληνες νεολαίοι, εξαθλιωμένοι και εξαχρειωμένοι, παρακαλάνε έγχρωμα κτήνη για μια δόση. Και οι δύο αυτές όψεις βάσει σχεδίου. Του οποίου σύλληψη και εκτέλεση ανήκουν στην εξουσία (τσατσάδες και νταβατζήδες που έλεγα παραπάνω).

Στην Αχαρνών, στο 96, ανάπηροι στα καροτσάκια, χωρίς καμιά ελπίδα να ξαναπερπατήσουν, περνάνε και ξαναπερνάνε «επιτροπές» σε ένα κτίριο τρισάθλιο, προσβολή της δημόσιας αιδούς. (Κάποιος πρέπει να πει στους καρεκλοκένταυρους ξεφτίλες ότι μόνο ο Χριστός θεραπεύει τους παραλυτικούς και η Δευτέρα Παρουσία δεν ήρθε ακόμη. Όταν έρθει θα το μάθουν και τότε μπορούν να ξανακρίνουν τους παραπληγικούς, μήπως θεραπεύθηκαν). Γιατί; Για να πάρουν μηνιαίο επίδομα (δηλαδή ελεημοσύνη), όσα βγάζει η Αφρικανή πόρνη απέξω σε μια μέρα (αν «βάλει τα δυνατά της») ή ο Αφρικανός κλέφτης αυτοκινήτων στο δίπλα στενό, σε ένα λεπτό (αν πετύχει «καλή μπάζα»).

Το κοινωνικό κράτος του Γιωργάκη, του Αντρέα, της Μαριλίζας και του Μιχάλη. Διαχρονικό. Απαράλλαχτο μ’ εκείνο του Κωστάκη, της Φανής, του Δημήτρη και του Πάκη. Εξολόθρευση του νομοταγή-αδύνατου, επιβράβευση του συμμορίτη. Ηλικιωμένοι, άρρωστοι και ανάπηροι υπό διωγμό. Πρεζέμποροι, ληστές και φονιάδες στα πάνω τους.

Κοινωνική ασφάλιση. Παραμυθάκι της Χαλιμάς. Για να κοιμούνται τα προβατάκια. Και να αλωνίζουν οι λύκοι. Υγεία και Πρόνοια. Φανφάρες για κατανάλωση.

Χαράτσια σε μισθούς και συντάξεις πείνας για υπηρεσίες της συμφοράς και δίπλα τρωκτικά και γκάνγκστερς κάνουν τζίρο εκατομμυρίων. Σχιζοφρενική γραφειοκρατία καταδικάζει παιδάκια με λευχαιμία σε θάνατο και ταυτόχρονα το λαθρεμπόριο κάνει θραύση. Τραυματίες ξεματώνουν αβοήθητοι σε ράντζα, ενώ τα αιδοία των νονών γεννοβολάνε σε λουξ σουίτες. Αλλόφρονες φαρμακοποιοί κυνηγάνε πελάτες-ασθενείς κι όλοι μαζί συνοικιακά γιατρουδάκια, ώστε οι συνταγές εκτός από ονοματεπώνυμα, διευθύνσεις, ταχυδρομικούς κώδικες, τηλέφωνα, αριθμούς μητρώων, ΑΦΜ, έτη γεννήσεως και φύλα, να περιέχουν και δύο εντεκαψήφιους ΑΜΚΑ και παραπέρα βροντάνε Καλάσνικοφ. Για μια απλή επέμβαση πουλάς το σπίτι σου και ο μπράβος της γειτονιάς σου χτίζει βίλες στα προάστια. Δούλευε σκλαβάκι μέχρι τα βαθιά σου γεράματα, ώστε ο μαφιόζος στα τριάντα του να κάνει στράκες με κάμπριο και ξανθό σερνεικαράβι.

Λοιπόν εκτρώματα των τεσσάρων εξουσιών που ηδονίζεσθε να ξεζουμίζετε τον κοσμάκη και κυρίως εσείς οι εθνοπατέρες που ψηφίσατε το αντιασφαλιστικό αίσχος (και οι λοιποί που θα ψηφίζατε κάτι ανάλογο δικό σας αν κυβερνούσατε):
Μην παριστάνετε τους ηλίθιους. Είστε μοχθηροί και δόλιοι.

Θα σας έλεγα, σαδιστικά τέρατα, να πάτε να γαμηθείτε. Σκέφτηκα όμως ότι αυτό μόνο ξέρετε να κάνετε και αυτό κάνετε. Ολημερίς κι ολονυχτίς. Γαμιέστε. Και γουστάρετε. Οπότε η βρισιά μου δεν θα σας πειράξει. Γι αυτό θα σας καταραστώ:

Μη σώσετε και γαμηθείτε.

Τετάρτη 3 Μαρτίου 2010

Φόβος (1)



Η εγκληματικότητα είναι στόχος.
Ο υπερβολικός φόβος δεν φυλάει τα έρημα. Εξαγριώνει τα ήμερα.


Προ καιρού, σε συζήτηση (στα Εξάρχεια!) με φίλο αντιεξουσιαστή, κανονικό και όχι faux, επιστήμονα, διαβασμένο και ακτιβιστή, καταλήξαμε σε κοινό συμπέρασμα. Εκείνος από τη μεριά του κι εγώ από τη μεριά της αστικής δημοκρατίας, ελεύθερης αγοράς κτλ (πού πας ρε … Αριστείδη;), συμφωνήσαμε ότι η ανεργία είναι για το σύστημα στόχος. Όχι στόχος προς καταστροφή. Στόχος προς εκπλήρωση. Ο εργαζόμενος πρέπει να φοβάται. Να είναι ανασφαλής. Να γλείφει. Να συντηρεί τους ρουσφετολόγους εθνοπατέρες και την εργοδοσία και να τους έχει και υποχρέωση για τα ψίχουλα που θα του πετάξουν.
Σήμερα γενικεύω το τότε συμπέρασμα.

Ο φόβος είναι στόχος. Καθεστωτικός στόχος προς επίτευξη.

Οι από παλιά καταρτισμένοι ίσως με ειρωνευτούν: «Μπράβο που το κατάλαβες!». Τι να γίνει αδέρφια. Δεν γεννήθηκα γνωρίζοντας την παγκόσμια αλήθεια.

Ό,τι λοιπόν προκαλεί φόβο και ανασφάλεια είναι καθεστωτικός στόχος.

Η ανεργία είναι στόχος.
Επιδημίες, πυρκαγιές και φυσικές καταστροφές είναι στόχος.
Πόλεμοι και τρομοκρατία. Στόχος κι αυτές.

Και το φρούτο εποχής:

Εγκληματικότητα. Είναι στόχος.

Το καθεστώς πρέπει να βρει «εχθρούς». Αν δεν τους βρει, τους κατασκευάζει. Αν τους βρει, τους διαβρώνει εκ των έσω και τους χρησιμοποιεί ελεγχόμενα για ίδιον όφελος (εξοντώνει μόνο εκείνους που δεν μπορούν να του φανούν χρήσιμοι). Ο απλός άνθρωπος πρέπει να φοβάται διαρκώς και για τα πάντα. Έτσι δεν σκέφτεται πολύ και για προστασία απευθύνεται στο … καθεστώς. Στο ίδιο δηλαδή τέρας που προκάλεσε το πρόβλημα!

Αυτή είναι η μία όψη του νομίσματος. Στην άλλη, το καθεστώς προσφέρει (επίσης ελεγχόμενα και επιτηδευμένα) ωραία πράγματα. Εικονική πραγματικότητα. Γκόμενες και παίδαρους με τέλεια σώματα, καταναλωτικά αγαθά, διασκέδαση και ποπ, ξεγνοιασιά τάχα και ευδαιμονία. Ο σκοπός του ο ίδιος. Τα ανθρωπάκια πρέπει να μην σκέφτονται αλλά να βουτάνε στην καλοπέραση (ή να φαντασιώνονται ότι το κάνουν). Για να το «ρίξουν έξω» και να ξεφύγουν για λίγο από τη μιζέρια στην οποία το σύστημα τους βύθισε, ζητούν τη βοήθεια του … συστήματος. Για να «αποδράσουν» δηλαδή από την κόλαση στρέφονται στο … διάβολο! (δείτε και ΕΔΩ).

Όπως λοιπόν κι αν πέσει το νόμισμα, κορώνα ή γράμματα, το καθεστώς κερδίζει. Το σύστημα κερδίζει. Τα αφεντικά κερδίζουν.

Εκεί βέβαια που δίνουν «ρέστα» οι καθεστωτικοί είναι στην εναλλαγή, αέναη και απρόβλεπτη, θερμού-ψυχρού. Από τον φούρνο στην κατάψυξη. Διαρκώς και με τυχαία σειρά. Πάρτε για παράδειγμα τα δελτία (μη) ειδήσεων. Γκλαμουριά και χλιδή και αμέσως μετά βρωμιά και δυσωδία. Οφθαλμολαγνεία και «καπάκι» τρόμος. Από το τέλειο και στητό βυζί με τη ρώγα που κοιτά προς τα πάνω, όπου θα μπορούσες να κρεμάσεις και σακάκι, στην αγριόφατσα κατσαπλιά Ουτσεκά με Καλάσνικοφ. Θα συμφωνείτε ότι τέτοια ψυχολογική εναλλαγή μπορεί να διαλύσει οποιαδήποτε αντίσταση.

Φόβος λοιπόν και των γονέων.

Εδώ είναι και το λάθος του καθεστώτος. Επιχειρεί να εκμεταλλευτεί τη σοφή παροιμία «ο φόβος φυλάει τα έρημα». Φωνάζει «Φοβηθείτε. Κρυφτείτε για να σωθείτε». Κάνει όμως κατάχρηση. Ο υπερβολικός φόβος ξυπνάει πρωτόγονα ένστικτα.

Ο υπερβολικός φόβος δεν φυλάει τα έρημα. Εξαγριώνει τα ήμερα.